Prisjakt
Annons
  • Eon

  • se

Bli först med att skriva ett omdöme!

Vad tycker du om Eon?

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
Gästanvändare
UselRedigerades ett år sedan

Eon byte mätarsäkringar till dyrare säkringar hemma hos mig (i smyg, när de fixade elmätare) och meddelade sedan att deras tekniker märkte (de byte själva!) att säkringar inte stämmer med avtalet. Och nu tvingas jag betala mer varje månad. Vill man byta säkringar till de billigare så måste man själv betala eltekniker. Känner mig rånad!

Gästanvändare
Uselett år sedan

Undvik detta bolag! Undvik detta bolag. De är giriga parasiter. Värre än Maffia. Sorgligt är de ägare till kablarna där jag bor, annars hade jag för längesen gjort av med de! De höjer deras sk 'elnäts abonnemang avgift' flertals gånger och informerar inte och trots att jag bytt elnäts leverantör fortsätter dessa blodsugare hitta sätt och skrattretande namn på olika avgifter jag betalar så att jag ändå hamnar på sjuka summor varje månad trots att jag har Telge som el leverantör!

Gästanvändare
Uselett år sedan

Girigt företag med ockerpriser och usel kundservice.

Gästanvändare
Usel2 år sedan

Telefon växeln överbelastad och inte svar på email

Gästanvändare
Usel3 år sedan

Som ny kund fick jag en rabattkupong vilket ju var trevligt. ”Inlurad” av detta beställde jag några varor. Då en vara inte motsvarade mina förväntningar och skulle skickas tillbaka. Returprocessen är helt absurd och väldigt dyr. Man skickar nämligen eget postpaket som att man skickar till en privatperson. Då varken mail eller telefonnummer finns går det inte att fylla i fullständig information. Att eon lånar ut sitt namn till detta bolag övergår mitt förstånd. Det har nu gått två veckor sen returen återsändes och företaget har inte hämtat ut paketet. Man anlitar Samhall för paketering. När man ”chattar” med kundtjänst får man bara goddag yxskaft-svar som inte säger nåt alls eller hänvisar till köpevillkoren. Ångrar djupt att jag lät mig luras av kupongen och Eon borde verkligen se över detta samarbete!

Gästanvändare
Usel6 år sedan

Säljer produkter i webshopen som inte fungerar (100koll). Vägrar ta ansvar för att de inte fungerar så nu sitter jag med produkter som är helt värdelösa.

Gästanvändare
UselRedigerades 6 år sedan

Girigt företag, de tar ut många gånger mer för sitt elnät än vad man betalar för själva elen.

s
str0mma
6 omdömen
UtmärktRedigerades 7 år sedan

Har beställt en gång från Eon och det fungerade bra bortsett från att jag uppfattade det mobila gränssnittet lite otydligt vad det gällde antal av en och samma produkt i kundvagnen. Försändelsen var lite kantstött när jag fick den, (inget man kan klandra Eon för), men innehållet var välpaketerat och helt oberört av hanteringen. Sjukt bra pris på det jag köpte och snabb leverans, mycket nöjd!

S
UtmärktRedigerades 7 år sedan

Bra och modern webbshop, överlägset bästa priserna på det jag köpte, fantastisk respons från kundservice (svar inom en timme kl 21.30 en söndagkväll!) och slutligen snabb utleverans på måndagen. Jättebra!

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Crossroads Loyalty Solutions AB

Organisationsnr: 556578-1571