3.8 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-07-09
g
grebllah(3 omdömen)
Bra support och leverans dagen efter jag beställde!
2019-07-05
Bra service vid frågor om produkterna och sjukt snabb leverans
2019-06-11
h
h_reiman(3 omdömen)
Jag ger Mi Store en svag 2:a. Jag la en beställning den 27:e maj på en Xiaomi Mi max 3. Telefonen fanns i lager när jag la beställningen. Några dagar senare så såg jag att att telefonen inte längre fanns i lager. Skickar ett mejl till mi stores kundservice (Det är den enda möjligheten att komma i kontakt med dom) för att försäkra mig om att jag får min beställning levererad. Då får jag svaret att telefonen kommer från ett annat lager och att det kan ta någon dag. Vi har haft mejlkontakt till och från gällande telefonen då det aldrig levererades en telefon till mig. Det var allt ifrån att den kommer till deras lager på fredagen eller på måndagen. Ursäkten var även att att telefonen kom aldrig till deras lager av någon märklig anledning, enligt dom själva. Varför jag ger Mi-store en svag två är för att dom försökte kompensera mig och ursäkta det sig för att dom varit dåliga på att hålla kunden uppdaterad. Jag tog dock aldrig deras deal pga att Mi store är ingen butik jag vill ha med att göra igen vid t.ex ett garantiärende. Kort därefter så står det igen på deras hemsida om att telefonen finns i lager, mejlar dom igen och frågar om dom verkligen har den i lager och självklart så har dom den inte i lager trots att det står på deras hemsida. Hela cirkusen pågick i ca 2 veckor tills jag beställde telefonen av en konkurrent med en leverans mellan 1-2 dagar.
2019-06-03
T
Tech365(5 omdömen)
Bra Service och snabb leverans. Beställde på morgonen och fick leverans till postombud dagen efter!
2019-05-25
Funktioner vs pris
2019-04-17
z
zalar(3 omdömen)
Det är bättre man beställas i China för att det blir snabbare än Mi Store i Sverige.
2019-04-05
B
Besviken(2 omdömen)
Snabb service med leverans som utlovad, t.o.m ett par dar innan. Lagersaldot stämde överens med utlovad telefon till mig. Beställde min på fredagen och fick min på torsdagen veckan efter. Starkt jobbat!
2019-03-29
D
Deacon(68 omdömen)
Pinsamt att man inte lyckas säkra tillgång på de egna produkterna före konkurrenterna. Detta trots att man i sin marknadsföring berättar om hur viktigt det är att välja "officiella kanaler" och att de har förtur till leveranserna från tillverkaren. Nu har jag haft min Xiaomi Mi 9 i snart två veckor, köpt från en stor aktör, och Mi Store har fortfarande inte fått in telefonen i lager. Som sagt, pinsamt.
2019-01-09
s
soderbergmattias(32 omdömen)
Tänkte först beställa en ny telefon via Inet men såg att Mi Store skulle få in min telefon före och priset skulle skilja 40kr så tänkte asch spelar ingen roll och ha begäret tog över. Var i kontakt med supporten av samma anledning de inte får full pott, hade önskat bättre / tydligare uppdatering angående min order och vad som händer. Utöver detta, trevlig personal, snabb leverans och allt annat man kan vänta sig numera.
2018-12-28
P
PousetteNr1(1 omdöme)
Mycket imponerande kundservice. Bestämde mig för att köpa en Mi Mix 2S och mi-store var billigast i Sverige. Beställde telefonen två dagar innan en längre utlandsresa så jag var osäker på om den skulle hinna komma fram i tid. Beställningen gjordes 26/12 kl 23.08. Dagen efter kl 13.03 fick jag ett mail om att den var skickad. Och dagen efter det, 28/12 kl 11.29 låg den på mitt lokala utlämningsställe och väntade på mig. Vid frågor och funderingar svarar de nästan omgående via Facebook Messenger. Sen att Xiaomi gör oss teknikintresserade en tjänst genom att erbjuda kvalitetsprodukter till rekordlåga priser - det är en historia för sig. Jag kan verkligen rekommendera mi-store och Xiaomis produkter. Du blir inte besviken.
2018-10-18
P
Pierrecarls(4 omdömen)
Fin service och snabba leveranser! Bara plus att säga vid köp av Mi mix2 och roborock 2!
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2018-06-13
Redigerades 2018-07-19
f
flipp0(49 omdömen)
Redigerad 19/7. Som kompensation fick jag till slut löpa en smartklocka med 33% rabatt så jag ändrar nu mitt omdöme. Beställde en Redmi Note 5 6/64. De var snabba på att skicka telefonen men deras kundservice efter köpet känns inte proffsig. I efterhand visade det sig att de skrivit fel på hemsidan och den telefon jag faktiskt köpt var modellen med 4/64. Upptäckte att jag fått fel telefon några timmar efter jag börjat använda den och då hade jag hunnit låsa upp bootloadern. Skrev till dem att jag önskar få någon form av kompensation alternativt att jag skickar tillbaka den. De vill inte låta köpet gå tillbaka på grund av att bootloadern är upplåst. De borde kunna låsa den igen själva då de erbjuder service på Xiaomi-produkter, vidare är det väl deras ansvar att fixa detta eftersom de levererat fel telefon till mig. Nåväl, en kompensation hade funkat bra om jag kunnat välja någon produkt eller tillbehör som jag har nytta av. Deras utbud av tillbehör är dock dåligt och de har inte svarat på min senaste mail kring detta. Värt att nämna är att den version av Note 5 som jag fick går att köpa för mellan 2000-2500 kr inom Europa och jag hade lätt gjort det istället om jag vetat att det var den telefonen de sålde, har alltså förlorat minst 500 kr på att handla hos dem, något som borde avspeglas i en ev. kompensation och bemötande.
2018-03-30
Redigerades 2018-04-05
G
GATUPLAN(12 omdömen)
Trist Mina vänner har beställts en Xiaomi Vacuum 2 från en annan sida och därefter blir jag lovad samma pris från mi-store.se! Jag fick återkomma med fler telefonsamtal och till slut fick jag köpa den till ordinarie pris (fick "1000kr rabatt" men slutsumman hamnade ändå på ordinariepris). De som beställt sina Vacuum 2 från andra sidor har redan fått sina robotar och är jätte nöjda med allt. Eftersom Mi-store inte hållit vad de lovat mig fick jag hoppa av tåget! Grundlurad! Vilket är trist då man förberett hemmet (anpassat möbler, mattor mm) för en robotdammsugare, samt gjort alla andra i hemmet besvikna!
Sida 1