(329)
Bra priser och utbud samt väldigt hjälpsam kundtjänst!
Det lagersaldo som visas hos emusic (och således även Prisjakt) är en lögn. Min produkt hade status "i lager" med leveranstid "1-3 dagar". Nu har det gått 4 dagar och enligt supporten "väntar de på leverans från leverantör". Produkten har under hela veckan stått som "i lager" med leveranstid "1-3 dagar" så det handlar inte om att de hade produkten i lager och den tog slut innan de han plocka min order. Tyvärr verkar det vara ett systematiskt beteende då det finns flera omdömen på samma tema.
På hemsidan stog det leveranstid 2-5 dagar. Efter en vecka hörde jag av mig till kundtjänst som sa att jag skulle ha varan i slutet av denna vecka. Nu är veckan slut och ingen vara. Sämst, kommer aldrig mer handla där och avråder andra ifrån det om du inte vill vänta över 2 veckor på varan.
Var i kontakt med kundtjänst om ett problem som dom fixade per omgående. Trevlig person var det jag fick tala med också.
Butiken konkurrerar med att ange massa varor i lager men man menar hos leverantör. Skyller ifrån sig om angivna leveransdatumen gäller som de sen inte kan hålla om de inte får in varorna i tid. I mitt fall uppdagades det att man sålde en vara där man inte ens visste när den skulle komma in i lager trots att man på produktsidan stod det att man hade den i lager. Uselt sätt att lura kunderna.
Snabb leverans, extremt bra kundtjänst som löste problemet med artikeln. Rekommenderas!
Ingen orderbekräftelse så 0 poäng
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
Erbjuder installationsassistans på plats. Se butikens hemsida för info och eventuella regionala begränsningar.
www.emusic.seFullständigt firmanamn: Musikbörsen Sweden AB
Organisationsnr: 5592731227
Information hos allabolag.se