4.3 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-06-07
Fanns många fraktalternativ, och det gick otroligt snabbt att få varorna. Fick en extra gåva för att det var första gången jag handlade och det var mycket uppskattat! Någon koreansk actionfilm som jag såg samma kväll. Priset var också bra, så jag kommer definitivt använda mig av Gameshop.se igen.
2019-06-06
Allt fungerade utan anmärkning +++++
2019-05-30
bra
2019-05-19
Hade blivit full pott om leveransen hade gått snabbare, typ 3-4 dagar.
2019-04-17
Leveransen kom dagen efter min beställning, mycket nöjd!
2019-04-06
Det är ett snabbt sätt att beställa en produkt
2019-03-27
Alltid snabb leverans
2019-02-22
Redigerades 2019-02-23
Pris och snabt
2019-02-13
Bra priser, bra utbud, trevlig och snabb kommunikation via mail.
2019-01-19
Varan fanns på lager, var billigare än konkurrenternas och kom med posten dagen efter, dessutom med en GÅVA!!! Det kan inte bli bättre än så här! Billig frakt och lätt att köpa direkt med kort, en det fanns fler betalningsalternativ.
2018-12-29
Redigerades 2019-01-18
billigt
2018-12-14
Redigerades 2019-01-12
Smidigt och fem tummen upp
2019-01-10
Mycket bra kundservice och bra bemötande! Toppbetyg! Utbudet är även det jättebra.
2019-01-04
Hampurilias(39 omdömen)
Köpte en mikrofon till Xbox 360 som inte ens fungerade när den kom. Skickade tillbaka den och fick stå för fraktkostnaden (54kr) Fick några dagar senare ett mail om att paketet gått sönder när det skickats trots att det var lika "bra" förpackat som när jag fick det. Värdelöst. Handlar aldrig härifrån igen.
GameShop svarar:2019-01-04
Hej! Som vi förstod enligt telefonsamtal med er så behövde ni en mikrofon till en annan konsol men råkade köpa mikrofonen till Xbox 360. Då mikrofonen inte är kompatibel med andra konsoler än vad den är avsedd för så fungerade desvärre inte mikrofonen för er, däremot så var den funktionell med rätt konsol. När vi skickade mikrofonen till er så var den förpackad i kartong. Mikrofonen returnerades sedan till oss i enbart omslagspapper vilket orsakade en krosskada under transporten till oss. PostNord har noterat skadan och vi rekommenderar er att ta kontakt med dem för göra ett reklamationsanspråk. Om det har skett någon missuppfattning gällande det ovanstående så får ni mer än gärna höra av er till oss så att vi kan komma fram till en gemensam lösning. Mvh, GameShop
2018-12-25
Redigerades 2019-01-04
Snabb leverans. Allt fungerade fint!
Sida 1