4.7 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-07-09
Redigerades 2019-07-11
Macke93(36 omdömen)
Bästa! Välj alltid denna seriösa internethandlare. Deras kundservice är grym, hade av misstag beställt fel modell på patronen, så var tvungen att lägga ny order och de var schyssta nog att bjuda på frakten för den nya ordern som plåster på såren! Har tidigare beställt patroner som är av deras eget märke, funkar klockrent, skrivaren tror det är original och utskrifterna är lika fina som med original Canon. Lade beställning klockan 23 igår kväll och idag vid klockan 09 så är beställning packad och skickas idag, samt faktura bifogad på mailen. Ett föredöme i branschen!
2019-07-08
M
Mannisen(6 omdömen)
Hade slut på en patron (till Samsung C430W) och passade på att beställa alla 4 färgerna på en gång. Köpte 123ink:s egna patroner. Tre av dem funkade men den sista ville inte lira. Kontaktade kundtjänst några månader senare när jag satt i den sista som legat på lager och tänkte att de skulle knorra, men fick istället tips på hur man skulle göra för att resetta skrivaren. Det hjälpte dessvärre inte så jag fick en ny skickad utan minsta krångel – och den funkade galant. Bra priser, snabb, trevlig och väldigt tillmötesgående support. Det är ju oftast inte förrän något inte funkar som man verkligen vet om en butik är bra, men 123ink klarade provet. Trevligt också att deras egna, billigare patroner funkar bra.
2019-06-12
TheWierd(17 omdömen)
Billigt, snabbt och felfritt!
2019-05-13
G
Gaminggadgets(1 omdöme)
Allt var bra fram tills reklamation/retur. Då ville man inte hjälpa till längre.
123ink.se svarar:2019-05-14
Hej, Jag beklagar att du är missnöjd med ditt köp hos oss. Vi gör alltid vårt yttersta för att hitta en lösning som passar våra kunder. Vi skulle aldrig neka en reklamation på en defekt produkt förutsatt att det följer våra köpvillkor. I ditt fall har köpt en produkt hos oss som har en otroligt låg efterfrågan. Trots att aktiebolag i Sverige generellt inte har någon ångerrätt försöker vi alltid att uppfylla våra kunders önskan. I de allra flesta fall tar vi ändå tillbaka produkter från företagare. Gällande din order visste vi redan i förväg att vi inte skulle kunna göra detta. Därför kontaktade vi dig innan ditt köp och bad dig att godkänna denna beställning. Vi specificerade tydligt att du inte kunde ångra ditt köp efter att du godkänt/mottagit produkten - vilket du gjorde. När det sedan visade sig att du hade köpt fel produkt (efter mottagandet av produkten samt försök till installation) önskade du att returnera den - det rör sig alltså inte om en reklamation. Vi försökte förklara för dig att vi gärna hade velat göra det men då vi har så otroligt låg efterfrågan, på produkten som beställdes specifikt för dig, vore det inte gynnsamt för oss. Vi beklagade för detta och erbjöd dig istället en rabatt på kommande köp. Jag hoppas naturligtvis att du väljer att handla hos oss i framtiden igen och tar del av den rabatt som du blivit utlovad. Med vänliga hälsningar 123ink.se
2019-05-07
a
akeprisjakt(50 omdömen)
Mycket trevlig kundservice och serviceinriktad. Ringde och frågade om jag verkligen skulle köpa original-tape när kopia kostade hälften. Bra service! Rekommenderar 123ink.se
2019-02-15
Redigerades 2019-04-15
snabbt, lätt & prisvärt
2019-03-20
j
jfredrikj(7 omdömen)
123ink har väldigt konkurrenskraftiga priser och snabba leveranstider. Här är de 10/10. Paketeringen är dock inte alltid den bästa - t.ex. fotopapper i större format (a3) har levererats något böjda. Minus 1/10. När man beställer bläck så får man alltid samtal med "erbjudande" om att köpa deras egna märke. Detta TROTS att man markerat vid beställningen att man inte vill ha erbjudanden från 123ink. Minus 5/10. När man ifrågasätter, blir säljaren upprörd och försvarar sig med att "andra blir glada för att få detta erbjudande". Jag kommer handla där igen, men inget ömtåligt och aldrig bläck.
123ink.se svarar:2019-03-20
Hej Fredrik, Jag vill börja med att be om ursäkt att vi ringt upp dig trots att du markerat att du inte är intresserad. Vi brukar normalt jobba stenhårt vid att inte ringa upp kunder som specifikt bett om det - någonting måste ha gått tokigt till. Jag kan tyvärr inte se vem du är genom prisjakt men du är välkommen att mejla in till oss. Naturligtvis ska du inte behöva betala för produkter som inte kommer fram i perfekt skick. Vi är väldigt intresserade av att veta vem du kom i kontakt med för vår personal är utbildade i att inte vara påträngande. De ska inte heller bli upprörda eller säga emot dig om du säger nej - vi erbjuder vårt varumärke för att ge våra kunder ett annat alternativ. Många uppskattar det då de till exempel har missat vårt alternativ. Andra uppskattar att vi ringer in och berättar om vårt varumärke och de garantier vi erbjuder. En del säger blankt nej och ber specifikt om att vi inte ska kontakta dem gällande detta igen - då ser vi till att inte göra det. Vårt mål är att ha nöjda kunder. Vi vill absolut inte vara påträngande! Kontakta gärna oss via mejl eller telefon (info@123ink.se / 08 550 04 123) så ska vi göra vårt yttersta för vända på det här och få dig nöjd! Med vänliga hälsningar 123ink.se
2019-02-14
Redigerades 2019-02-24
Snabbt och enkelt.
2019-02-14
Redigerades 2019-02-24
Lågt pris och ursnabb leverans.
2019-02-16
Redigerades 2019-02-20
Inget att klaga på,trevligt bemötande, snabb leverans å bra pris !
2019-02-18
Redigerades 2019-02-19
Man hörde av sig och frågade om jag inte ville köpa ett billigare alternativ när jag redan beställt ett dyrare. Dessutom mycket trevliga och tillmötesgående.
2019-02-19
Bra service och priser
2019-02-17
Mycket enkelt att beställa! Rätt och lagom mycket information via epost/sms vid rätt tillfälle i beställnings- och leveranskedjan!
2019-02-16
mycket snabb leverans.
2019-02-16
Snabb leverans
Sida 1