Kategorier
Prisjakt
Gorillasports
  • Stort sortiment
  • Garanterat låga priser
  • Fri frakt över 500kr
t
thomasplant

1 omdöme

Usel
10 månader sedan
kundtjänst under all kritik
Gorillasports svarar:2020-04-26
Hej Thomas, Tack för din feedback! Du får gärna inkomma till vår kundtjänst med mer konstruktiv kritik i hur vi inte har levt upp till dina förväntningar. Om det är något i ditt ärende som har blivit fel så ska vi självklart se till att försöka hjälpa dig med detta. Allt gott!
C
Christian

2 omdömen

Usel
ett år sedan
Jag beställde tre varor och två kom fram i leveransen. Nu en månad senare och efter kontakt med deras kundtjänst så har jag fortfarande inte fått det jag saknade. Ursäkter hit och dit, beskyllningar på andra. Riktigt illa.
Gorillasports svarar:2020-04-26
Hej Christian, Tack för att du tar dig tid att recensera. Vi jobbar med flera aktörer i vår produktkedja såsom tillverkare, lager samt transportörer. Det händer sällan men vi vill ändå vara ärliga med att produkter tar slut hos tillverkaren, lagret kommer efter i utskick eller att transportörer tappar bort paket på vägen. Vi jobbar dock alltid för att se till att ge kunden bästa möjliga service om något av detta skulle hända. Vi är hemskt ledsna om du upplever att vi inte gjort detta för dig. Om du inte är nöjd med hanterande av ditt ärende så får du gärna återkomma till oss på kundtjänst. [email protected] Allt gott
B
BT1

1 omdöme

Usel
ett år sedan
Nedan från 2015 Gorilla Sports Sweden har genomgått ett ägarbyte och vårt främsta fokus är kundservice! Vi känner till de problem som funnits och vi lovar att det inte ska upprepas. Håll utkik på sajten för nu lägger vi upp nya produkter med fokus på kvalité utan att öka priserna =D Har du frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till oss! Lycka till med träningen! Med vänliga hälsningar Tom Tror det skett ett ägarbyte sedan dess....då kundservice nu är under all kritik
H
Hipparad

3 omdömen

Utmärkt
ett år sedan
Beställde hos dom på blackfriday, när produkten kom fattades skruv, så skrev till kundtjänst som va supertrevlig och snabb på svar. så skickade dom skruven några dagar senare. Så min helhet har varit en riktigt bra upplevelse, förutom att det blev ett litet fel med skruven då.
R
Robert

1 omdöme

Usel
ett år sedan
Här har ni ett riktigt oseriöst företag som jag nu i efterhand hade avstått ifrån att beställa utrustning ifrån! Personerna på kundtjänst sidan skulle behövt lära sig handskas med andra människor, "kunden kommer alltid först" det är inget dessa grabbarna har hört tidigare.
Gorillasports svarar:2020-04-26
Hej Robert, Tack för din feedback! Du får gärna inkomma till vår kundtjänst med mer konstruktiv kritik i hur vi inte har levt upp till dina förväntningar. Om det är något i ditt ärende som har blivit fel så ska vi självklart se till att försöka hjälpa dig med detta. Allt gott!
T
TONY L

1 omdöme

Dålig
ett år sedan
Jag beställde deras gymgolv och ett par träningsbyxor. Produktens kvalitet var bra i båda fallen. De kom fram i bra tid och skickades direkt hem. Jag är dock missnöjd med byxornas storleksguide, jag försökte förstå den och det gick inget vidare då jag fick hem en eller två storlekar för små byxor. Jag hade tänkt returnera dem men det skulle kosta mig 290kr att skicka dem till Tyskland där deras returer hanteras. Jag vet inte om det är planerat för att slippa få returnerade produkter.
Anonym användare
Anonym användare
Usel
ett år sedan
Rekommenderas inte. Endast en av varorna kom fram. Redskapet som dök upp var tyvärr också, enligt mig själv, av uppenbart undermålig kvalité och inget jag vill använda. Den anonyma emailsupporten som för övrigt förklarade deras policys sakligt, vägrade att skicka retursedel för enligt dem så var varan okej och att vara missnöjd över kvalitén var enligt dem ingen giltig reklamationsanledning och därmed skulle jag själv få betala returen själv till Tyskland för att möta deras egna villkor om "öppet köp". Kontentan: Jag förlorade 240kr då jag bara skummade igenom deras deras finstilta. Skyll dig själv, jo jag vet. Rekommenderar andra att vara väldigt säkra på att du vill ha varan för att försöka returnera kan ju bli kostsamt.
Gorillasports svarar:2020-04-26
Hej 014039dd0d10 (vi kan tyvärr inte se ditt namn undertecknat), Tack för din feedback! Vad gäller ditt ärende så får vi hänvisa till vår returpolicy där vi informerar tydligt om detta på sidan för byten/returer. https://www.gorillasports.se/content/view/returning Och vi rekommenderar precis som dig, att våra kunder läser igenom den innan de beställer så att de är medvetna om villkoren så att det inte blir några missförstånd som dessa. Vi är hemskt ledsna att du fick den här upplevelsen och hoppas att se dig som kund hos oss igen för att kunna ge dig en annan bild av oss. Allt gott
Usel
2 år sedan
Beställde varor den 25 mars. Fick hem 10 procent av varorna i ett paket. Resten försvann i ett annat paket i Danmark. Skickade mail efter mail och frågade var paketet var. Men fick inget svar. Ringde själv posten i Danmark och det visade sig att de tappat bort paketet. Mailade gorillasports och bad dem skicka ett nytt paket. Fick inget svar. Mailade igen . Fick inget svar. Mailade igen och sa att jag vill att de gör ett återköp. De svarade inte igen. Antingen suger deras kundservice eller så är de bara ett värdelöst företag i mängden som inte kan behålla kunder. Köp aldrig något från Gorillasports.
Betyg köpupplevelse
1.3Dålig
3 omdömen

Om butiken

Gorillasports

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

KlarnaVisaMasterCard
  • Kortbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Avbetalning
  • Förskottsbetalning
  • SMS-betalning
  • Postförskott
  • Bitcoin
  • Betalning via telefonräkning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

www.gorillasports.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Fryskap AB

Organisationsnr: 556541-9420

Information hos allabolag.se