Prisjakt
Gorillasports
  • Stort sortiment
  • Garanterat låga priser
  • Fri frakt över 500kr
Anonym användare
Anonym användare
Usel
3 månader sedan

Köpte ett gympaket för en månad sen "finns på lager" vissa paket skickades, andra saknas, gymmet är helt obrukbart. Kundtjänsten är värdelös, hjälper inte till, VET INTE hur många paket ett gym består av. De vill nu att jag ska returnera det jag har fått på min bekostnad, istället för att skicka vad som saknas. Kundtjänsten är USEL, svarar varannan dag, ger inga besked. KÖP INGET härifrån!

Anonym användare
Anonym användare
Usel
7 månader sedan

Latsdragstation till E-Series Multigym Jag kompletterade min Träningsbänk E-Series Multigym med en Latsstation efter att ha rådfrågat Gorillasports Kundservice om kompatibiliteten. Dessvärre passade inte stationen på Träningsbänken och de extra vikter jag uppmanades att köpa till visade sig vara ett helt onödigt köp, då Latsstationen faktiskt hade samma diameter på vikthålen som Multigymmet. Kundservice tyckte att jag skulle bära 60 kg viktpaket till närmaste ombud, och vad gäller kompatibiliteten på Latsstationen så ordnade jag passformen med hjälp av den lokala mekaniska verkstaden. Kundservice erbjöd ingen kompensation för de felaktiga varorna, utan kände sig nöjda med att erbjuda fri returfrakt för viktpaketet. Rekommenderar inte denna sajt på grund av dess ohjälpsamma Kundservice

Usel
8 månader sedan

Beställde chinsräcke i vitt, fick hem ett svart. Kundtjänst tyckte jag skulle hantera returen själv varpå de skickade rätt när det svarta var tillbaka. Efter mycket tjat gick de med på att skicka rätt vara och samtidigt plocka upp den felaktiga, vilket borde vara hanteringen de föreslog från början. Nu har det gått 12 dagar sedan jag la ordern och fortfarande har rätt vara inte skickats.

Usel
2 år sedan

kundtjänst under all kritik

Gorillasports svarar:2020-04-26
Hej Thomas, Tack för din feedback! Du får gärna inkomma till vår kundtjänst med mer konstruktiv kritik i hur vi inte har levt upp till dina förväntningar. Om det är något i ditt ärende som har blivit fel så ska vi självklart se till att försöka hjälpa dig med detta. Allt gott!
C
Christian

2 omdömen

Usel
2 år sedan

Jag beställde tre varor och två kom fram i leveransen. Nu en månad senare och efter kontakt med deras kundtjänst så har jag fortfarande inte fått det jag saknade. Ursäkter hit och dit, beskyllningar på andra. Riktigt illa.

Gorillasports svarar:2020-04-26
Hej Christian, Tack för att du tar dig tid att recensera. Vi jobbar med flera aktörer i vår produktkedja såsom tillverkare, lager samt transportörer. Det händer sällan men vi vill ändå vara ärliga med att produkter tar slut hos tillverkaren, lagret kommer efter i utskick eller att transportörer tappar bort paket på vägen. Vi jobbar dock alltid för att se till att ge kunden bästa möjliga service om något av detta skulle hända. Vi är hemskt ledsna om du upplever att vi inte gjort detta för dig. Om du inte är nöjd med hanterande av ditt ärende så får du gärna återkomma till oss på kundtjänst. [email protected] Allt gott
Anonym användare
Anonym användare
Usel
2 år sedan

Nedan från 2015 Gorilla Sports Sweden har genomgått ett ägarbyte och vårt främsta fokus är kundservice! Vi känner till de problem som funnits och vi lovar att det inte ska upprepas. Håll utkik på sajten för nu lägger vi upp nya produkter med fokus på kvalité utan att öka priserna =D Har du frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till oss! Lycka till med träningen! Med vänliga hälsningar Tom Tror det skett ett ägarbyte sedan dess....då kundservice nu är under all kritik

H
Hipparad

3 omdömen

Utmärkt
2 år sedan

Beställde hos dom på blackfriday, när produkten kom fattades skruv, så skrev till kundtjänst som va supertrevlig och snabb på svar. så skickade dom skruven några dagar senare. Så min helhet har varit en riktigt bra upplevelse, förutom att det blev ett litet fel med skruven då.

R
Robert

1 omdöme

Usel
2 år sedan

Här har ni ett riktigt oseriöst företag som jag nu i efterhand hade avstått ifrån att beställa utrustning ifrån! Personerna på kundtjänst sidan skulle behövt lära sig handskas med andra människor, "kunden kommer alltid först" det är inget dessa grabbarna har hört tidigare.

Gorillasports svarar:2020-04-26
Hej Robert, Tack för din feedback! Du får gärna inkomma till vår kundtjänst med mer konstruktiv kritik i hur vi inte har levt upp till dina förväntningar. Om det är något i ditt ärende som har blivit fel så ska vi självklart se till att försöka hjälpa dig med detta. Allt gott!

Betyg köpupplevelse

1.4Dålig
3 omdömen

Om butiken

Gorillasports

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

KlarnaVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

www.gorillasports.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Fryskap AB

Organisationsnr: 556541-9420

Information hos allabolag.se