Prisjakt
Annons
3D Prima
  • Eget lager i Sverige
  • Svensk support
  • Fraktfritt över 1000 kr
3.5Bra
10 betyg (senaste året)

Skrivna omdömen

Betyg äldre än ett år inkluderas inte i snittbetyget.

Skrivna butiksomdömen

p
philip
1 omdöme
Dålig24 dagar sedan

Värdelös support, nonchalant bemötande både på telefon och när jag träffade dem på industrimässan i Malmö.

3D Prima svarar:2025-08-28
Hej, tack för din återkoppling. Utan konkreta exempel är det svårt för oss att bemöta ditt omdöme på ett konstruktivt sätt. Vi får i regel positiv respons på att vi är vänliga och tillmötesgående, och vi bygger ofta goda relationer med de människor vi möter på mässor. Om du vill specificera dina synpunkter tar vi gärna emot dem för att kunna förbättra oss ytterligare.
l
Utmärkten månad sedan

Handlat härifrån många gånger och det har alldrig varit några problem!

3D Prima svarar:2025-08-28
Härligt att höra, du är alltid välkommen :-)
m
mkihland
1 omdöme
Utmärkten månad sedan

Bra service och snabb leverans

J
Johan
1 omdöme
Utmärkten månad sedan

Väldigt trevliga, kunnig personal och hjälpsamma. Mina leveranser har varit mycket bra paketerade och levererade snabbt och smidigt. Tycker de har bra lagersaldo och brett sortiment. Blir absolut många fler köp.

3D Prima svarar:2025-08-28
Tack för bra feedback, alltid kul att höra :-)
c
c_sterneborn
1 omdöme
Dåligen månad sedan

Retur processen var inte bra, man var själv tvungen att boka företagsfrakt och själv stå för den. Kostade mig dryga 600 kr att returnera paketen.

3D Prima svarar:2025-08-28
Hej, tack för att du delar med dig av din upplevelse. Vi är ledsna att returprocessen blev kostsam och inte kändes smidig för dig. I dagsläget ansvarar kunden för returfrakten enligt våra villkor, men vi förstår din frustration och tar med oss detta i vårt arbete för att göra framtida returer enklare och mer fördelaktiga för våra kunder.
a
affeflygare55
1 omdöme
Utmärkten månad sedan

Enkelt o smidigt, samt bra support o trevligt bemötande! Mvh. Alf

3D Prima svarar:2025-08-28
Tack :-)
c
cdrw
1 omdöme
Usel7 månader sedan

Deras kundtjänst borde får pris som världens sämsta tänkbara service du kan få. Ringer får ett svar sen skickar de ett helt annat på email. Kommunikation verkar man ha glömt när man startade detta företag och ansvarig verksr inte bry sig nämnvärt man ser samma standard svar här varje gång någon lämnat ett dålig omdöme.

3D Prima svarar:2025-02-25
Hej Cdron, Vi beklagar att du upplever vår kundtjänst på det sättet. Vi strävar alltid efter att ge tydliga och korrekta svar, men utan mer detaljer om ditt ärende är det svårt för oss att bemöta din feedback på något annat sätt än med ett generellt svar. Tack för att du tar dig tid att ge oss feedback – vi arbetar ständigt för att förbättra vår service. Vänliga hälsningar, 3D Prima
F
Folke
1 omdöme
Usel8 månader sedan

Jag tyckte om att handla tills kundtjänst och returpolicy ställde till det. Handla inte som privatperson och framför allt beställ aldrig fel, retur måste gå med företagspaket för att de inte ska ta 200 kr extra för att gå till ombud vilket blir lika dyrt som företagspaket. Sen säger kundtjänst olika sker. Fick besked att det skulle gå bra att lämna på lagret istället bara jag hörde av mig innan. När jag väl hörde av mig fick jag besked att det går inte alls. Ha en gemensam hållning !, Hade jag fått rätt information direkt hade jag bara slängt de 2 rullarna jag köpte fel utan att bry mig.,

3D Prima svarar:2025-01-28
Hej, Tack för att du delar med dig av din upplevelse. Vi beklagar verkligen att vår returprocess och kommunikationen med kundtjänst har orsakat frustration för dig. Det är absolut inte den upplevelse vi vill att våra kunder ska ha. Vi förstår att tydlig och enhetlig information är avgörande. Din feedback om att du har fått olika besked från kundtjänst är mycket värdefull för oss, och vi kommer att ta detta vidare internt för att säkerställa att våra rutiner förbättras och att vår kommunikation blir tydligare framöver. Angående returhanteringen vill vi också förklara varför vi kräver att returer skickas som företagspaket. Som företag har vi inte möjlighet att avsätta personal för att hämta paket hos ombud, och företagspaket säkerställer att returerna levereras direkt till vårt lager. Vi inser dock att detta kan upplevas som en extra kostnad för privatpersoner, och vi arbetar på att hitta lösningar som kan underlätta detta i framtiden. Tack igen för att du tog dig tid att skriva till oss. Din feedback hjälper oss att bli bättre. Med vänliga hälsningar, 3D Prima
N
NuclasGranell
1 omdöme
Utmärkt10 månader sedan

Första köpet och fick det 2,5 dagar senare, snabbt om ni frågar mig!

u
ulfkolle
1 omdöme
UtmärktRedigerades ett år sedan

Snabbt bra service!

Om butiken

3D Prima

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

KlarnaSwishPayPalVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Förskottsbetalning
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.3dprima.com

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Prima Printer Nordic AB

Organisationsnr: 556957-2927

Information hos allabolag.se