Hemmashoppen
  • Sponsor Barncancerfonden
  • Butik i Stenungsund
  • Testa vår Offert-knapp
J
Joens

5 omdömen

Utmärkt
en månad sedan

Efter att ha varit missnöjd så är jag numera helnöjd med företaget. Köpte en robot som inte fungerade och upplever numera att dom har gjort allt för att se till att det blir så bra som möjligt. Svåra att få tag i ibland men när jag väl fick tag i en person så löste sig allt väldigt smidigt. Den som inte fungerade skickas tillbaka och jag köper en annan av dom istället.

Hemmashoppen svarar:2022-05-23
Hej! Vi ber om ursäkt, det ringer väldigt mycket just nu och är inte mer än mänskliga. Har du provat maila? Där svarar vi när man inte kommer fram på telefon. Vi brukar även gå igenom missade samtal och ringa tillbaka till kunderna som inte kommit fram i slutet av dagen. Ledsen som sagt för att du inte kommit fram, men som sagt en väldigt hektisk tid för oss just nu.
g
gyllenmyra

1 omdöme

Utmärkt
18 dagar sedan

Fick inte alla varor, men trevlig kundtjänst fixade en bra deal.

H
Hilla23

1 omdöme

Utmärkt
2 månader sedan

Jag har köpt kaffemaskin Rocket Cinquantotto från Jimmy och Hemmashoppen. Handlade även olika tillbehör. Allt från bästa pris till bra förmåga att svara på alla mina frågor via mail och telefon gjorde att jag kände mig trygg att handla en sån dyr pjäs via nätbutik. Har använt maskinen drygt ett år och är väldigt nöjd. Ibland uppkommer frågor och mailar då Jimmy och får alltid svar samma dag. Bästa butiken! // Robert

K
Kallemikael

1 omdöme

Utmärkt
3 månader sedan

Köpte en Rocket espressobryggare. Från första kontakt via mail fram till leverans var allt super. Kundservicen (av John Steen) lämnar inget i övrigt att önska. Leverans på drygt ett dygn. Här kommer jag att handla igen!

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
5 månader sedan

Snabb och smidig leverans

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
5 månader sedan

Beställde varan i november men den har ännu inte kommit. Man skyller på "leverantörer" och varje gång jag frågar så flyttar man fram leveransdatum.

Hemmashoppen svarar:2022-05-23
Vi ger samma besked till våra kunder som vi får från leverantörer. Klart vi skickar så fort en vara finns och är alltid noga med att uppdatera kunder på senaste informationen som vi får från leverantör. Man har självklart alltid också all rätt att avbryta sitt köp.
Utmärkt
6 månader sedan

Så tacksam för hjälpen jag fick med mitt köp av vitvaror. Jag rekommenderar starkt John som gav fantastisk kundbemötande och besatt hög kompetens. Shoppa på hemmashoppen.

Utmärkt
7 månader sedan

Köpte en skärm till vårt företag. Funkade utmärkt både med leverans och service! Vi hörs igen /Lina

Betyg köpupplevelse

4.6Utmärkt
14 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(13)
(0)
(0)
(0)
(1)

Om butiken

Hemmashoppen

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

VisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Förskottsbetalning
  • Kortbetalning
  • Postförskott
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Erbjuder installationsassistans på plats. Se butikens hemsida för info och eventuella regionala begränsningar.

www.hemmashoppen.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Hemmapalatset AB

Organisationsnr: 556994-0983

Information hos allabolag.se