2.8 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-06-13
J
Jenny (1 omdöme)
👍😊
2019-06-13
M
Mozz(1 omdöme)
Det va dåligt pågrund av leveranstid för mig stod att det skulle ta två dagar men det tog en vecka för att min leverans ska komma
Unisport svarar:2019-06-14
Hej! Tack för ditt omdöme och beklagar att paketet inte kom fram i tid. Jag har inte några uppgifter kring just din beställning men vet att Postnord haft problem med en del förseningar under den senaste veckan, så det är möjligt att det kan bero på detta. Om du vill tar vi gärna en närmare titt på ditt ärende, du är välkommen att kontakta oss på telefon, mejl eller chatt måndag-torsdag 10-19, fredag 10-16. Beklagar ännu en gång förseningen och önskar dig en trevlig helg! Med vänliga hälsningar, Erik, Unisportstore.se
2019-06-11
t
twedmark(1 omdöme)
Utlovar "1-2 dagars leverans", så jag beställde på en söndag i förhoppning av kunna få paketet på tisdag eller senast onsdag. Unisport skickade dock ut paketet först på kvällen på tisdagen, vilket gjorde att ingen leverans kunde ske den vecka pga röd dag på torsdagen. Nu är det tisdag veckan därpå och paketet har ännu inte kommit fram, vilket väl nu ligger på Postnords ansvar. Pluspoäng för snabba svar i kundservice dock.
Unisport svarar:2019-06-13
Hej och tack för ditt omdöme! Vi beklagar och ber om ursäkt för den försening som uppstått på din order. Förhoppningsvis har du mottagit ditt paket nu, annars är du välkommen att höra av dig till vår kundtjänst igen så att vi kan kika på det. Du kan kontakta oss på telefon, mejl och chatt under våra öppettider måndag-torsdag 10-19 och fredag 10-16. Med vänliga hälsningar, Erik, Unisportstore.se
2019-06-03
M
Martin(1 omdöme)
Sämsta mottagandet via kundservice då jag ringde för att berätta att de hade skickat en forbollströja med tryck utan prislapp eller etikett. De vill varken ta tillbaka den eller få tillbaka en liten del av pengarna. Jag hade köpt tröjan som present och skulle ge den utan etikett. De på kundservice tyckte att det är okej att de säljer en tröja utan etikett men inte reklamera en tröja som saknar etikett. Motsägelsefulla! Kommer aldrig beställa mer från de och kommer att gå vidare med detta.
Unisport svarar:2019-06-10
Hej Martin, Tack för ditt omdöme, tråkigt att höra att du inte är nöjd med det bemötande du fått när du varit i kontakt med oss. När det gäller etiketten som brukar sitta på tröjorna så kan det hända att den saknas av olika anledningar. Det räknas inte som ett fel på produkten om etiketten saknas och därför går det inte att reklamera. Om du vill att vi tar en ny titt på ditt ärende eller om du några frågor är du välkommen att kontakta oss igen. Våra öppettider är måndag-torsdag 10-19, fredag 10-16 och du når oss på telefon, e-post och chatt. Med vänliga hälsningar, Erik, Unisportstore.se
2019-05-29
L
Lennart(1 omdöme)
Fungerande utmärkt 👍
2019-05-27
j
janex(1 omdöme)
En gång i tiden var Unisportstore den bästa butiken men nu har blivit en riktigt trött site. Priserna är hyfsat låga men de verkar ha stora problem med sina lagersaldon och håller inte leveranstiderna, inte ens i närheten. Är du beredd på att vänta på en vara så handla här. Risken är dock stor att priserna gått ner på andra sidor när du väl får varan. Hoppas de rycker upp sig i snar framtid då de en gång var riktigt bra
Unisport svarar:2019-05-28
Hej och tack för ditt omdöme! Väldigt tråkigt att höra att du upplever en försämring på senare tid. Upplever du problem i samband med en beställning så ta gärna kontakt med vår kundtjänst direkt så att vi kan hjälpa till så snabbt som möjligt. Vad gäller prisförändringar så försöker vi hela tiden att ha så bra priser som möjligt, och i de fall man hittar ett billigare pris på en annan svensk sida erbjuder vi prisgaranti. Du kan läsa mer om det här: https://www.unisportstore.se/blog/9118-unisport-prisgaranti/ Vår kundtjänst når du via telefon, chatt och mejl, öppet måndag-torsdag 10-21, fredag 10-16. Med vänliga hälsningar, Erik, Unisportstore.se
2019-05-21
B
Blad26(1 omdöme)
Bästa fotbolls butik.....
2019-05-18
p
petan1981(1 omdöme)
Helt okej pris på skorna, snabb leverans
2019-05-16
M
Mikael(1 omdöme)
Fungerade klockrent och bra pris på något udda lagtröja. Nöjd kund.
2019-01-12
Millstone(57 omdömen)
Fick avisering på en bevakad produkt. Gick in på Unisportstore. Fanns 1 par av de aktuella skorna, och i min storlek. Perfekt. Beställde och betalade via Klarna. Snabb leverans. Helnöjd. Men nu kan det tilläggas att jag var snabb. Tydligen bara 1 par de lade ut. Jag förstår om ngn som gått in efter en kvart och sett att det var slutsålt vart besviken. Jag är dock nöjd.
2018-12-31
g
gotomas(3 omdömen)
Varan slutsåld men på Prisjakt står det som tillgänglig. Inte första gången det händer och är något dem borde fixa .
Unisport svarar:2019-01-10
Hej! Tack för din feedback, tråkigt att höra att du haft problem med slutsålda produkter som visats hos Prisjakt. Produkterna som visas på Prisjakts hemsida hämtas automatiskt från vår hemsida en gång om dagen. Om en produkt säljer slut hos oss kan den fortfarande visas som tillgänglig på Prisjakts sida fram till nästa gång Prisjakt hämtar information om våra produkter. Att den står som tillgänglig på Prisjakt trots att den är slut hos oss händer tyvärr då och då, men är inte speciellt vanligt. Om du har upplevt detta problem vid flera tillfällen vill vi absolut höra mer om det. Har du några exempel på produkter som varit slut men ändå stått som tillgängliga här på Prisjakt, mejla oss gärna på support@unisportstore.se så undersöker vi om det kan finnas några problem som vi eller Prisjakt inte känner till. Med vänliga hälsningar, Unisportstore.se
2018-12-06
klass(168 omdömen)
Beställt skor där leveransen var 3-6 dagar ringt dem efter 7dagar och dom vet varken om varan finns eller när den ska skickas iväg skyllde på att dom hade mycket att göra? ? Dom erbjöd mig makulera beställningen trots att hemsidan visade varan i lager och lev tiden ? Mycket dåligt upplevelse.
Unisport svarar:2018-12-07
Hej! Tack för ditt omdöme och beklagar den dåliga upplevelsen du har fått i samband med ditt köp. Det stämmer att vi har väldigt mycket att göra just nu men det är självklart ingen ursäkt för att leveranstiden inte kan hållas på din beställning, eller att vi inte kan ge ett tydligare besked om leveransen. Kontakta gärna vår kundtjänst så ska vi kika på en lösning och kompensation som kan matcha den besvikelse du känner. Våra öppettider är 10-21 måndag-torsdag, fredag 10-17 och du når oss på telefon, e-post och chatt. Med vänliga hälsningar, Unisport
2018-11-23
Redigerades 2018-12-06
r
rbrrm(1 omdöme)
UPPDATERING: Efter att återigen ha varit i kontakt med Unisportstore, så skickades produkten igen, och den här gången var den mycket välemballerad. Det tog sin tid, men mitt omdöme nedan är inte längre aktuell, då jag har fått min vara samt att jag hoppas att Unisportstore tagit till sig kritiken de har fått. Ett stort tack till Erik på kundtjänst som hjälpte mig hela vägen. Efter att ha läst några goda omdömen här på Prisjakt så tänkte jag ge Unisportstore ett försök, ett beslut jag senare fick ångra. Jag beställde en vara, som blev helt förstörd vid leveransen. Det är enkelt att skylla på Postnord i det här fallet, men när jag såg hur varan var paketerad(i en påse(!) för övrigt, och jag kan även tillägga att det var en ömtålig vara.) så förstod jag anledningen. Jag kontaktade kundtjänst, och efter lite om och men så fick jag en ersättningsvara som skickades dagen efter. När jag väl hämtar “paketet” ser jag att varan har paketerats på ett identiskt sätt som första gången?! Jag kontaktar kundtjänst igen, och får då svaret att ingen ersättningsvara kan skickas innan jag har returnerat varan jag beställde. Det är lätt att tänka att jag bara ska skicka tillbaka varan, men eftersom felet berodde på Unisportstore så blev det en principsak. Jag förstår inte hur svårt det kan vara att lämpligt paketera och emballera en vara, speciellt när man redan har haft två chanser på sig. Kundtjänsten följer ju bara företagets policy, men jag bemöttes av en usel hantering den andra gången. Ta era pengar och handla hos en riktig nätbutik istället. Aldrig mer Unisportstore.
2018-12-01
Sillbiten(28 omdömen)
Håller inte utlovad leveranstid. Ligger i Danmark och ger sken av att vara Svensk. Säljer kinaimportkläder i otroligt dålig kvalitet till "reapris". Köpte en en träningsoverall med märket Diadora 4XL. Rekommenderat pris över 1000kr nu 200kr. Dåliga sömmar, felsydd, trasigt innerfoder, muddar utan resår, otroligt tunt och skört tyg. Håll er borta. Skojare.
Unisport svarar:2018-12-04
Hej och tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme även om vi så klart alltid hoppas skapa bättre upplevelser än den du har haft. Den utlovade leveranstiden stämmer för det allra mesta, men under särskilda händelser som exempelvis Black Friday kan det uppstå förseningar på grund av väldigt många beställningar. Vi försöker aktivt anpassa informationen om leveranstid baserat på antalet orders men någon gång kan det bli fel. Vi beklagar självklart detta och du har naturligtvis möjlighet att häva köpet om så är fallet. Det stämmer också att vi har vårt huvudkontor och lager i Danmark men vi har varit ett registrerat svenskt företag sedan 2012 samt certifierade med Trygg E-handel. Alla som arbetar med Unisportstore.se är svenskar och fokuserar på att ge svenska konsumenter den bästa möjliga servicen. Gällande produkterna som säljs på vår hemsida är det 100% originalprodukter som köps in direkt från tillverkarna. Vi är en av ett fåtal globala partners till världens största sportmärken som får tillgång till hela produktportföljen och det finns således ingen anledning till att vi inte skulle ha originalprodukter. Däremot så finns det originalprodukter i varierande kvalitetsnivåer från tillverkarna. Om du inte är nöjd med den produkt du har köpt, eller om det är något fel på den, så kan du naturligtvis returnera eller reklamera produkten och få dina pengar tillbaka. Returer är alltid kostnadsfria hos oss. Du är alltid välkommen att ta kontakt med vår kundtjänst så att vi kan hitta en lösning oavsett vad det gäller. Du kan nå oss på telefon, chatt eller e-mail mellan 10-21 måndag-torsdag och 10-17 fredag. Med vänliga hälsningar, Unisport
Sida 1