2.1 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-01-12
Fick avisering på en bevakad produkt. Gick in på Unisportstore. Fanns 1 par av de aktuella skorna, och i min storlek. Perfekt. Beställde och betalade via Klarna. Snabb leverans. Helnöjd. Men nu kan det tilläggas att jag var snabb. Tydligen bara 1 par de lade ut. Jag förstår om ngn som gått in efter en kvart och sett att det var slutsålt vart besviken. Jag är dock nöjd.
2018-12-31
g
Varan slutsåld men på Prisjakt står det som tillgänglig. Inte första gången det händer och är något dem borde fixa .
Unisportstore svarar:2019-01-10
Hej! Tack för din feedback, tråkigt att höra att du haft problem med slutsålda produkter som visats hos Prisjakt. Produkterna som visas på Prisjakts hemsida hämtas automatiskt från vår hemsida en gång om dagen. Om en produkt säljer slut hos oss kan den fortfarande visas som tillgänglig på Prisjakts sida fram till nästa gång Prisjakt hämtar information om våra produkter. Att den står som tillgänglig på Prisjakt trots att den är slut hos oss händer tyvärr då och då, men är inte speciellt vanligt. Om du har upplevt detta problem vid flera tillfällen vill vi absolut höra mer om det. Har du några exempel på produkter som varit slut men ändå stått som tillgängliga här på Prisjakt, mejla oss gärna på support@unisportstore.se så undersöker vi om det kan finnas några problem som vi eller Prisjakt inte känner till. Med vänliga hälsningar, Unisportstore.se
2018-12-06
Beställt skor där leveransen var 3-6 dagar ringt dem efter 7dagar och dom vet varken om varan finns eller när den ska skickas iväg skyllde på att dom hade mycket att göra? ? Dom erbjöd mig makulera beställningen trots att hemsidan visade varan i lager och lev tiden ? Mycket dåligt upplevelse.
Unisportstore svarar:2018-12-07
Hej! Tack för ditt omdöme och beklagar den dåliga upplevelsen du har fått i samband med ditt köp. Det stämmer att vi har väldigt mycket att göra just nu men det är självklart ingen ursäkt för att leveranstiden inte kan hållas på din beställning, eller att vi inte kan ge ett tydligare besked om leveransen. Kontakta gärna vår kundtjänst så ska vi kika på en lösning och kompensation som kan matcha den besvikelse du känner. Våra öppettider är 10-21 måndag-torsdag, fredag 10-17 och du når oss på telefon, e-post och chatt. Med vänliga hälsningar, Unisport
2018-11-23
Redigerades 2018-12-06
r
UPPDATERING: Efter att återigen ha varit i kontakt med Unisportstore, så skickades produkten igen, och den här gången var den mycket välemballerad. Det tog sin tid, men mitt omdöme nedan är inte längre aktuell, då jag har fått min vara samt att jag hoppas att Unisportstore tagit till sig kritiken de har fått. Ett stort tack till Erik på kundtjänst som hjälpte mig hela vägen. Efter att ha läst några goda omdömen här på Prisjakt så tänkte jag ge Unisportstore ett försök, ett beslut jag senare fick ångra. Jag beställde en vara, som blev helt förstörd vid leveransen. Det är enkelt att skylla på Postnord i det här fallet, men när jag såg hur varan var paketerad(i en påse(!) för övrigt, och jag kan även tillägga att det var en ömtålig vara.) så förstod jag anledningen. Jag kontaktade kundtjänst, och efter lite om och men så fick jag en ersättningsvara som skickades dagen efter. När jag väl hämtar “paketet” ser jag att varan har paketerats på ett identiskt sätt som första gången?! Jag kontaktar kundtjänst igen, och får då svaret att ingen ersättningsvara kan skickas innan jag har returnerat varan jag beställde. Det är lätt att tänka att jag bara ska skicka tillbaka varan, men eftersom felet berodde på Unisportstore så blev det en principsak. Jag förstår inte hur svårt det kan vara att lämpligt paketera och emballera en vara, speciellt när man redan har haft två chanser på sig. Kundtjänsten följer ju bara företagets policy, men jag bemöttes av en usel hantering den andra gången. Ta era pengar och handla hos en riktig nätbutik istället. Aldrig mer Unisportstore.
2018-12-01
Håller inte utlovad leveranstid. Ligger i Danmark och ger sken av att vara Svensk. Säljer kinaimportkläder i otroligt dålig kvalitet till "reapris". Köpte en en träningsoverall med märket Diadora 4XL. Rekommenderat pris över 1000kr nu 200kr. Dåliga sömmar, felsydd, trasigt innerfoder, muddar utan resår, otroligt tunt och skört tyg. Håll er borta. Skojare.
Unisportstore svarar:2018-12-04
Hej och tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme även om vi så klart alltid hoppas skapa bättre upplevelser än den du har haft. Den utlovade leveranstiden stämmer för det allra mesta, men under särskilda händelser som exempelvis Black Friday kan det uppstå förseningar på grund av väldigt många beställningar. Vi försöker aktivt anpassa informationen om leveranstid baserat på antalet orders men någon gång kan det bli fel. Vi beklagar självklart detta och du har naturligtvis möjlighet att häva köpet om så är fallet. Det stämmer också att vi har vårt huvudkontor och lager i Danmark men vi har varit ett registrerat svenskt företag sedan 2012 samt certifierade med Trygg E-handel. Alla som arbetar med Unisportstore.se är svenskar och fokuserar på att ge svenska konsumenter den bästa möjliga servicen. Gällande produkterna som säljs på vår hemsida är det 100% originalprodukter som köps in direkt från tillverkarna. Vi är en av ett fåtal globala partners till världens största sportmärken som får tillgång till hela produktportföljen och det finns således ingen anledning till att vi inte skulle ha originalprodukter. Däremot så finns det originalprodukter i varierande kvalitetsnivåer från tillverkarna. Om du inte är nöjd med den produkt du har köpt, eller om det är något fel på den, så kan du naturligtvis returnera eller reklamera produkten och få dina pengar tillbaka. Returer är alltid kostnadsfria hos oss. Du är alltid välkommen att ta kontakt med vår kundtjänst så att vi kan hitta en lösning oavsett vad det gäller. Du kan nå oss på telefon, chatt eller e-mail mellan 10-21 måndag-torsdag och 10-17 fredag. Med vänliga hälsningar, Unisport
2018-08-09
Sparka er IT-ansvarig. Flera beställningar som inte kunnat gjorts p.g.a hemsidan lägger av och man orkar inte leta upp alla varor igen. Håller ni på och ser över hemsidan och driften av denna? Just nu detta felmeddelande: "Sidan fungerar inte www.unisportstore.se skickade ingen data. ERR_EMPTY_RESPONSE-!
Unisportstore svarar:2018-08-14
Hej! Kontakta gärna vår kundservice via telefon, mejl eller chatten på hemsidan om det är något vi kan hjälpa dig med. Vi har öppet mån - tors 10-21 och fre 10-17 och hjälper gärna till om det är något. Mvh Unisport
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2018-01-29
P
Enormt bra utbud, bra priser och helt fantastiskt snabb leverans. Vi hittade skorna vi sökte till absolut lägsta pris på marknaden. Beställde kl 21 på lördag (!) kväll. På måndag lunch kommer ett mail att skorna är komna, och strax därefter var de uthämtade. Ca 1,5 dags leveranstid, och då var det på helgen. Helt otroligt! Vi kommer definitivt handla igen.
2018-01-11
P
Riktigt bra. Fick det jag beställde snabbt och lätt till ett bra pris. Rekommenderar!
2017-11-24
A
Världsklass. Handlar allt som hela familjen behöver för sportaktiviteter. Finns inget att klaga på
2017-11-13
M
Snabb och bra service ! Och Snabbaste leveransen !
2017-11-06
g
Mkt bra support! Ändrar storlekar enkelt utan krav.
2017-09-01
D
Mycket bra utbud av fotbollsrelaterade produkter. Väldigt bra kundservice av företagets trevliga och tillmötesgående personal. Vid de tillfällen jag via email kommunicerat med anställda på Unisport har responsen på mina frågor kommit omgående. Snabb leverans och enkel returhantering. Helnöjd!
2017-08-17
F
Helt fantastisk service av en viss Jonas. Hjälpsam och tillmötesgående. Han räddade min pappas födelsedagspresent efter brist i kommunikationen här hemma och vi fick våra varor levererade inom 24 h efter beställlning. All eloge till honom och er! //Mia
2017-08-08
M
Har handlat en hel del från Unisportstore och det funkar perfekt varje gång. Snabba leveranser och man får vad man förväntat sig. Bra fakturahantering. För någon vecka sedan upptäckte jag att spännveven på vår M-trainer gått sönder. Tänkte att det är väl ingen ide att försöka få på garantin, M-trainern var nästan tre år gammal. Såg då att varan hade tre års garanti. Mailade Unisportstore, fick svar efter någon timme att de skulle ta det vidare med leverantören. Innan dagen var slut hade jag fått ok, de skickar en ny. Några dagar senare kom en ny vev i brevlådan utan någon kostnad eller snack. Grym service från trevlig personal! (Erik)! Kan varmt rekommendera att handla från Unisportstore som även tar hand om kunden flera år efter köpet! Mats
Unisportstore svarar:2017-08-09
Hej Mats, Tack för ditt omdöme som höjer stämningen på kontoret och stärker vår teamkänsla :) Tveka aldrig att kontakta oss om det är något. Ha det gott! Mvh Jonas P
Sida 1