3 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-06-17
P
Patrik Andersson(1 omdöme)
Trevlig hemsida, Bra priser Rekommenderas varmt!
2019-06-14
-
-Solid-(1 omdöme)
Tack för vår fina fläkt från Fjäråskupan! Vi fick det billigaste priset samtidigt som leveransen snabbare än vad jag kunnat hoppas på! Vi är mer än nöjda!
2019-06-14
F
Fredrik (1 omdöme)
Grymt bra service och snabb leverans av min Eicofläkt!
2019-06-14
Köpte en mixr till hushållsassistent. Bra pris på mixern, men dyr frakt(149:-, mixer 443:-=+34 procent).
2019-06-03
s
senil(38 omdömen)
Andra gången jag beställer något ifrån denna butik, och andra gången ordern makuleras samma dag på grund av "fel på artikel". Antingen beror detta på medvetet fiffel med pris, eller helt enkelt på grav inkompetens. Jag väntar mig ett jättebra standardsvar från butiken nedan om hur varan fått felaktigt pris... högst troligt på grund av misstag från en leverantör.
Inredningsvaruhuset svarar:2019-06-03
Vi har bytt leverantör då ursprungsleverantören gick i konkurs. Vi jobbar med att rätta till eventuella fel.
2019-05-21
Beställde en Axor köksblandare och det stod billigast på Prisjakt. Kostade 4100, och näst billigast var 4500. Så en ganska normal prisskillnad. Efter några dagar får jag mail att ordern är makulerad och jag kan beställa samma produkt igen för 7200. Så nu gick de från billigast till 1800 mer än den dyraste på Prisjakt. Kommer inte handla här igen.
Inredningsvaruhuset svarar:2019-05-23
Det visade sig att vår tidigare leverantör inte längre hade möjlighet att leverera produkten. Därför makulerades din order. Nu har vi bytt leverantör och tvingats korrigera priset. Vi ber om ursäkt för detta. Rekommenderat pris för köksblandaren är 8 165:- http://www.hansgrohe.se/articledetail-axor-citterio-1-grepps-koeksblandare-med-utdragbar-handdusch-39835000.html
2019-05-18
S
Stefan(4 omdömen)
Kanonbra service och information vid mitt köp av Fjäråskupan köksfläkt!
Inredningsvaruhuset svarar:2019-05-23
Trevligt att höra! Tack för ditt omdöme!
2019-05-16
Att jag fick mycket hjälp av supporten när jag ångrade mitt köp; han var mycket hjälpsam och ordnade till alllt för mitt alltså kundens bästa, toppen företag 😄😄👍
Inredningsvaruhuset svarar:2019-05-23
Trevligt att höra! Tack för ditt omdöme!
2019-05-08
Bra saker
Inredningsvaruhuset svarar:2019-05-13
Tack för ditt omdöme!
2019-04-25
Redigerades 2019-04-26
Smidigt och snabbt
Inredningsvaruhuset svarar:2019-04-30
Trevligt att höra! Tack för ditt omdöme!
2019-04-16
A
Annamow(1 omdöme)
Jag fick väldigt bra service av trevlig personal, så kunde inte vara nöjdare. Rimlig leveranstid (typ som "alla" butiker på nätet).
Inredningsvaruhuset svarar:2019-04-16
Tack för ditt omdöme! Väldigt trevligt att höra att du fick så bra service och bemötande av oss!
2019-03-25
V
Vukken(1 omdöme)
Efter att ha läst tidigare omdömen så valde jag att kontakta Inredningsvaruhuset direkt via mail. Varan som jag var ute efter fanns inte i lager då den utgått, men jag fick snabba och raka besked gällande ersättningsmodell m.m. Det känns som att Inredningsvaruhuset är på rätt väg, men de måste ordna till lagersaldona. Kundservicen var det verkligen inget fel på.
Inredningsvaruhuset svarar:2019-03-27
Tack för ditt omdöme! Vi tar till oss kritiken och jobbar på att hela tiden förbättra oss.
2019-03-20
Levererar inte det dom säljer.
Inredningsvaruhuset svarar:2019-03-27
Kontakta gärna oss på support@inredningsvaruhuset.se så gör vi allt vi kan för att lösa det för dig! Självklart tar vi bort produkten ur sortimentet om den har utgått.
2018-12-23
D
D1974(1 omdöme)
Fusket med priser råkade jag tyvärr också ut för. Min order blev plötsligt borttagen och varan fanns kvar på deras site men hade gått upp i pris med flera tusen kronor. Till råga på allt så tog den en vecka mellan order och att ordern blev borttagen, vilken tvingade mig att ändra datum för hantverkare eftersom jag tvingades vänta på att en ny beställning, från ett seriösare företag, skulle dyka upp.
Inredningsvaruhuset svarar:2019-02-13
Hej, Tack för ditt omdöme. Kontakta gärna support@inredningsvaruhuset.se så vi kan se vilken order det gäller. Vi har haft tekniska problem på siten, vilket tyvärr ledde till att vissa produkter och priser blev felaktiga. Dessa jobbar vi med att korrigera. Självklart ska vi vara snabbare att informera dig om att ordern blev borttagen, vi ber om ursäkt för detta.
2018-12-18
H
Henrik3344(1 omdöme)
Luras med lagersaldo för att du ska handla hos dem. Varor är inte i lager utan du får besked efter beställning att de dröjer en månad. Vägrar att följa distansavtalslagen utan kräver att konsumenten ska returnera varor som företagspaket för att de inte orkar hantera gods i annan form. Sällan jag avråder, men här är ett företag att verkligen fundera både en och två gånger innan ni beställer.
Inredningsvaruhuset svarar:2019-02-13
Hej, Tack för ditt omdöme. Kontakta gärna support@inredningsvaruhuset.se så vi kan se vilken order det gäller. Om du inte fått besked förrän efter en månad har något gått fel, vi ber om ursäkt för detta. Enligt 2 kap 13 § Distansavtalslagen ska konsumenten vid användandet av sin ångerrätt sända varan till företaget. Att lämna tillbaka varan vid utlämningsstället är inte att lämna till företaget vilket innebär att du inte har rätt att lämna varan vid utlämningsstället. Vi har nu ytterligare förtydligat våra köpvillkor när man vid användande av ångerrätten ska skicka returer som företagspaket.
Sida 1