Prisjakt
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
2 månader sedan

Bra priser och bra poäng som man får vid köp. Gått bra att göra returer till dem. Skönt med hemleverans

Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
2 månader sedan

Handlat på zooplus 2 ggr och båda gångerna har det varit otroligt snabb leverans. Dessutom väldigt bra kvalitet på det som jag beställt och helt överensstämmande med bilder. Riktigt nöjd och kommer fortsätta att beställa allt till min katt härifrån!

Anonym användare
Anonym användare
Usel
3 månader sedan

Gjorde en beställning på specialfoder till katt med allergi. Beställning gjordes 5 oktober. Har fortfarande inte fått någon kattmat. Extra dåligt då de utlovar snabb leverans och att mina katter måste ha specialfoder. Kundtjänst svarar att de just nu inte hinner svara då de har så många frågor.

Anonym användare
Anonym användare
Usel
5 månader sedan

Fick betala 700kr för att den gör fel! De skickade en ersättnings leverans. Långt senare kommer det gamla paket. Nu kräver de att man ska betala båda eller släppa ett 30 kg paket till posten och själv stå för portot.. Betalde för varor jag inte beställt och kommer nu efter varit kund hos dem i 10 år aldrig handla där igen.

t
thetallone

35 omdömen

Usel
8 månader sedan

de tappar bort leveransen. den lämnas inte ens över till postmord. hör inte av sig på två veckor. ger mig 10% på nästa beställning. 3 veckor senare har jag fortfarande ingen kattmat.

Anonym användare
Anonym användare
Usel
8 månader sedan

Så fort det uppstår problem med en produkt vänder dom dig ryggen å slutar svara på. Styr undan!

m
mag240

8 omdömen

Usel
8 månader sedan

Fick en ofullständig vara. Var i kontakt med dom via telefon och mail. Skickade bilder på det som saknades. Tillslut kom en ersättningsleverans. Var fel saker. Skyller på tekniskt fel. Mera mail fram och tillbaka. Inga vettiga svar. De har ingen koll alls.

Anonym användare
Anonym användare
Usel
8 månader sedan

Jag köpte en smådjursbur nyligen som var trasig när jag fick den.När jag ville returnera den vägra dom att uppge var den skulle skickas.Jag avråder er att köpa något av dom

Betyg köpupplevelse

2.5OK
13 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(5)
(0)
(0)
(0)
(8)

Om butiken

Butiken finns i Tyskland. Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

PayPalVisaMasterCard
  • Faktura
  • Förskottsbetalning
  • Kortbetalning
  • Avbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Direktbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Leveransalternativ

  • Hemleverans

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.zooplus.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: ZOOPLUS AG

Organisationsnr: 502070-4424

Information hos allabolag.se