Fri Faktura
1-3 dagars leveranstid
Låga Priser

http://www.bloomify.se

Betalningsalternativ

Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Utökad företagsinformation:

  Inga skulder registrerade hos kronofogden.
  Företaget registrerat för 6 år sedan
(data från 2017-09-21)
Detaljerad information Bloomify har fått betyget (9.57)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Perfekt
    Beställning
    ok
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Snabb leverans korrekt varmt rekommendera 👍
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Snabbt och enkelt!
  • Perfekt
    Beställning
    Hej ! super bra priser Latif ...
  • Perfekt
    Beställning
    Hej ! super bra priser Latif ...
  • Beställning Leverans
    Detta omdöme är under utredning
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Jag är mer än nöjd!!!
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Allt är Toppen!
  • 2016-09-22 - Ett år sedan. Omdömen innan denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Perfekt
    Mycket bra bemötande.
    1 år sedan
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Tack för er respons.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Inga problem alls, funkade precis som det ska.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Jag är helt nöjd inget att klaga på.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Hur bra som helst 👍
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Mycket nöjd!
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Absolut inget att anmärka på. Återkommer vid behov.
    MVH Lena Sjöstrand
  • Utmärkt
    Beställning
    Köpet var bra men, jag önskar ha frifrakt för nästa köp.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Superbra!
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Enkelt och leverans i tid. omkring 3-5 dagar.
  • Perfekt
    Beställning
    enkelt att beställa
  • Knappt godkänd
    Beställning Leverans Retur
    Snabbt, lätt och mycket tydliga sidor.
    Blev helt paff över att köpet var avklarat så snabbt och utan krångel.
    Tack!
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Perfekt!
  • Mycket bra
    Beställning Leverans
    Leveransen var snabb och bra att få den i brevlådan. Däremot var emballaget dåligt, vilket gjorde att kartongen som parfymen låg i blev skadad. Flaskan är troligen oskadd, men parfymen skall bli en present så det kändes tråkigt med en skadad kartong.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Alltid bra varor till rimligt pris från er
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Helt fantastiskt!
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Kanon ! Beställde på söndag fick varan på tis. Fick även info uppd. helatiden, från ordermottagandet till när den packats och när den var påväg m posten.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    mycket att titta på, bra utbud
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Mycket bra service Jag är en supernöjd kund.
  • Mycket bra
    Beställning
    väldigt enkelt att beställa
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Bra, inga problem
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Mycket bra.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Jag är nöjd :-)
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Bra varor till bra priser.Köper alltid mitt rakvatten hos dom.Suveräna säljare som tar kund på allvar
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Det finns biligare.
  • Usel
    Betalningssidans utformning är sådan att om du råkar klicka fel eller din webbläsare laggar till lite så skickar du flera ordrar som INTE går att makulera ens om du OMEDELBART hör av dig till kundtjänst. Detta drabbade mig och jag fick dubbla sändningar skickade till mig även om jag mindre än 5 minuter efter att dubbelordern lades kontaktade dem på alla sätt som finns.
    Jag fick förklarat för mig att det inte gick att makulera en lagd order. De rekommenderade mig att skicka tillbaka varorna men det är jag som ska stå för kostnaderna såklart. Deras sätt att omedelbart göra ordern total och vägra makulera den skapar en kostnad för mig. En kostnad och ett besvär som enbart uppstår för att deras betalningsalternativ är direkta och utan bekräftelse så när min webbsida krånglade till för en sekund så får jag jobba en hel del.
    Uselt enligt mig. För snabbt att komma till "tvingade" order och Uselt bemötande när jag direkt efter misstaget inte kan få stopp på eländet.
    De råd jag fick av kundtjänst var också tveksamma då de till exempel föreslog att jag skulle låta posten skicka tillbaka varorna vilket skulle innebära att de KANSKE kom tillbaka enligt Bloomify. Inte ett gott råd enligt mig!
    2 år sedan
  • Usel
    Bloomify har bytt till Schenker. Och skickar inget kolli-id vilket 2014 är usel service. Dröjer absolut för länge med att svara på e-post.

    Detta AB har aldrig gjort någon vinst.

    Har bett ägaren alias "kundtjänst" (0 anställda) häva köpet med hänvisning till ångerrätten. Detta kl. 1300 och jag väntar på spänning på e-post från Klarna som bekräftar återbetalning.

    Jag skulle lyssnat på min kompis och köpt hos hans favoritbutik.

    Titta hos allabolag.se innan du handlar hos ett okänt företag.
    2 år sedan
  • Kunden har sms:at vid ett flertal tillfällen inklusive sena kvällar och helger till ett privat nummer och informerat om vilket antal minuter som återstår till han ska ha ett kolli id:

    "...4106 minuter kvar...
    "...4088 minuter...
    "...933 minuter...
    ...

    Vi bytte till Schenker föregående vecka för försändelser över 1000 kr och har haft några inkörningsproblem första dagarna.

    Kunden kommer att naturligtvis att återbetalas och köpet är avbrutet.

    Med vänliga hälsningar
    Kundtjänst
    Bloomify.se

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Verkligen BRA ALLT som beställa på webb betala snabb leverans
  • Usel
    De säger sig ha snabba leveranser. Det framgår tydligt på deras förstasida.
    Det tog 25,5 timmar innan de packade min order som bestod av en parfym. Beställningen lades en torsdag kl 9. Detta vill jag bestämt hävda inte är "snabbt". De flesta webbshoppar som inte ens hävdar att de har snabba leveranser packar och skickar iväg ordern samma dag om beställningen läggs innan kvällen. Jag kan därför med bestämdhet säga att de ljuger för sina kunder. De kan hur de vill rationalisera min kritik genom att hävda att det är semestertider, många sjuka, mycket att göra etc men oavsett vilken förklaring de än väljer så förändrar det inte det faktum att de ljuger för sina kunder. Tycker att "uselt" på ett rättvist sätt sammanfattar köpupplevelsen.
    3 år sedan
  • Kunden lade sin beställning precis efter att vi hade gjort den dagens packning och ordern blev således packad dagen efter.

    Vi förstår inte riktigt kundens kritik och tycker oss ha gjort vårt bästa.

    Med vänliga hälsningar
    Kundtjänst
    Bloomify.se

  • Usel
    Beställde en parfym för några dagar sedan. Jag kunde dock inte slutföra köpet med kort då jag inte hade tillgång till min bankdosa. Då skickas tydligen en faktura automatiskt från Klarna för köpet, detta går inte att välja bort på hemsidan. Jag gick då in och skickade meddelande via deras hemsida och bad dem att avboka min order så att jag kunde beställa med kort senare eftersom jag inte ville ha en UC dragen på mig. Fick inget svar alls från Bloomify som inte går att kontakta via telefon heller. Idag fick jag självklart ett sms med att fakturan för mitt köp har skickats till min angivna mailadress. Jag kommer pga ovan att inte handla av Bloomify igen, och rekommenderar dem inte.
    3 år sedan
  • Då kunden gör en beställning och slutför köpet skapas en beställning i Klarna Checkout. Samma förfarande gäller för alla webbutiker som använder Klarna Checkout.

    Därefter kan kunden välja att i stället betala med kort.

    Det mail som kunden skickat enligt utsago, har ej nått vår kundtjänst och inte kunnat hanteras, vilket vi beklagar.

    Givetvis kan sådant inträffa, men vi löser alla problem som eventuellt kan uppstå.

    Med vänliga hälsningar
    Kundtjänst
    Bloomify.se

  • Ganska dålig
    Delivered spam and ads through text messages and emails after I made a purchase, even without my consent. And it costed me MONEY to stop the spams through text messages. Terrible!
    Otherwise good delivery.
    3 år sedan
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Enkelt att beställa, snabb leverens
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Utmärkta priser som passar mig perfekt!
    Supersnabb leverans.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Allting var perfekt.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Till full belåtenhet
  • Perfekt
    Beställning
    Helt suveränt! Lätt att beställa, varorna kom snabbt! Ingen frakt eller andra tillägg! Har nu handlat flera gånger på kort tid, tack vare era priser och snabba handläggning! Tack, kommer att ge Er reklam, till alla vänner! Stort tack!
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Ja är mycket nöjd med mitt inköp!
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    väldigt nöjd tack Bibi
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Bra pris och snabb leverans, enkel beställning.
  • Acceptabel
    Beställning
    Jag är inte nöjd av leveransen pga förseningar och det tog så lång tid
  • Usel
    Beställning
    Fick ordern annullerad 11 dagar efter beställning. Kontaktade kundtjänst efter en dryg vecka och fick svar ett par dagar senare att varan varit slut på lagret men nu kommit in igen och skulle skickas i morgon eller dagen efter. Två dagar efter annulleras ordern. Mycket dåligt!!!
  • Ganska dålig
    Fick ett meddelande, 3 dagar efter beställningen, om att produkten hade skickats och var på väg. När jag fortfarande inte fått den efter en vecka hörde jag av mig till dom och fick beskedet att produkten var restnoterad och faktiskt aldrig hade skickats. Fick avbeställa och köpa från en konkurrent istället. Ganska synd, för jag var väldigt nöjd med presentationen på hemsidan och flödet i beställningen. Men efter ett sådant misstag kan jag inte ge godkänt. Man måste ju kunna lite på den informationen de skickar ut.
    3 år sedan