1.4 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2020-03-09
E
Eva Lundin(1 omdöme)
Aldrig mer Sleepo! En mörk, blåsig och regnig kväll i februari kommer LGT Logistics för leverans av vår sänggavel. Chauffören stannar lastbilen mitt i gatan och ber mig underteckna mottagandet på iPad. Jag skriver på, chauffören baxar ut sänggaveln till oss mitt i gatan och åker sin väg. Vi bär in gaveln. Inomhus ser jag att emballageplast i ett hörn är skadat och så även tyget. Jag mejlar sleepo direkt. Dagen efter får jag svar att jag skulle granskat gaveln innan jag skrev på mottagandet. Jag får inte reklamera sänggaveln. Alla kan göra fel. Blir det fel väljer den seriösa säljaren att rätta till. Sleepo väljer en annan väg. Sleepo levererar en skadad produkt och vägrar godkänna reklamationen. De erbjuder en 500 hundring i avdrag som kompensation för skadan. Att erbjuda det de faktiskt sålde, en snygg felfri sänggavel, ingår tyvärr inte i deras repertoar.
2019-09-30
8
898demil(1 omdöme)
Purchased a bed from this company with the assumption that it would be delivered no later than the listed date. First thing that happens is that the bed gets stuck in transit because somehow one of the nine pieces has gone missing. This goes on for two weeks while they "look for" the missing piece. Decide to go ahead with delivery because I've been told that it is "phantom" piece, turns out this missing is half of the middle mattress?! Not only that, they two sets of legs of which half were missing, it only got better after we realised that the braces from the base had been "forgotten". Next came the terrible communication, only replies after I sent them multiple messages and calls to figure out what our next step was. Finally after threatening legal action was told that I would get the missing pieces ASAP. Well ASAP means over two weeks after expected delivery date and leaves me screwing in 8 braces by hand (when they should have come attached). Whatever, okay surely we will be compensated fairly, nope less than 5% of the what we paid. I could have earnt more interest investing in something compared to how long they had my money but I had no bed!
2019-09-13
J
Josefin Sandström(1 omdöme)
Köp inte deras soffor! Dålig kvalite och blev nedsutten efter 2 månader och fick inte reklamera pga att dom ska vara så då det är dunsoffa enligt sleepo!
2019-03-05
Mer än en vecka sen order och fortfarande ingen spårningsinformation eller uppdatering om status. Ingen möjlighet att slå upp sin order på hemsidan för att få information om status.
2019-01-30
Dålig information angående leverans.,allt kom inte med hemleveransen utan lämnades på en jourbutik långt ifrån där vi bor. Vi visste inte ens vad den låg har aldrig fått varor dit tidigare. Mycket besviken!!!!!!!!!!!!!!
2019-01-25
Jätte hjälpsam kundservicetjej som hjälpte mig!
2018-11-02
Först o främst det enormt fina bemötande. Tjejerna ser aldrig problem bara möjligheter. Och som jag skrivit nån annanstans man får en känsla av att företaget finns bara för dig.
2018-09-27
AII dom ser bekväma ut,badmattorna.Snygg design ,lagom stora och tjocka.Hoppas att det står vilken grad man tvättar dom i,annars är jag nöjd!
2018-09-20
Allting förutom frakten är egentligen riktigt bra med sleepo. Men när man redan har en lång leveranstid på 7-14 arbetsdagar så kan man inte annat än bli lite trött när produkten kommer fram först efter 19 arbetsdagar. Jag beställde den 24 aug och den kom fram idag 20 sep. Att frakten går långsamt är egentligen ingen stor grej men avsaknaden av info är det som man blir irriterad över. Hade man bara fått veta ifall varan fanns i lager och kunnat följa sin order hade troligtvis inte frustrationen vara lika stor. Men det är väl det man får ta när väljer ett billigt och fraktfritt alternativ.
2018-08-11
Varan, tempur sovkudde, känns mycket bra! (Har visserligen bara använt den under en natt, men ändå ..... ) Det gick smidigt att beställa och den levererades snabbt.
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2019-04-03
m
miagunnemyr(1 omdöme)
Fick precis hemleverans på 3 soffbord - så uselt - har aldrig varit med om sämre leverans! Borden är skräp och hade dessutom kaffefläckar på sig - sämsta jag varit med om någonsin!
2018-11-25
e
ev0l_(25 omdömen)
Otrolig kundservice, flexibel, trevlig och lösningsorienterad!
2018-11-01
Redigerades 2018-11-02
Jag är jättenöjd med varorna.De passar perfect.Och är stilrena och snygga.
2018-09-12
Redigerades 2018-09-13
Snabb leverans, fri frakt och retur och bra utbud samt priser.
2018-08-17
s
subkutan(25 omdömen)
Med tanke på vissa andra omdömen här så var jag lite orolig för leveransen men det var helt onödigt. Både beställning och leverans fungerade perfekt. Varan var i gott skick.
Sida 1