Sleepo.se
  • Fri frakt på allt
  • Öppet köp
  • Prisgaranti
j
j0hnestad

2 omdömen

Usel
4 månader sedan

Usel kundservice. Går ej få kontakt med via mail. Kundservicen via telefonen var knapphändig, hänvisade att jag skulle skicka bilder i mail men sen fick jag aldrig något svar. Blir inget mer därifrån, undvik!

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
6 månader sedan

För en vecka sedan fick jag hem ett stenbord med skador. Jag kontaktade företaget direkt med beskrivning och bilder på skadan, samt ringde upp dom dagen efter för att påkalla uppmärksamhet. Sedan dess har jag påmint dom via mail två gånger eftersom jag inte hört ett ljud av någon. Jag ringde dom även ytterligare en gång efter tre dagar och då hade dom stängt hela dagen. Det är ju ganska frustrerande att ligga ute med flera tusen för ett skadat bord som nu står och tar upp hela min garderob och företaget lyser med sin frånvaro. När man läser övriga recensioner så verkar det ju gå smidigt när inga problem uppstår, men flera andra verkar ha fått erfara företagets låga engagemang vid skadad order osv. Jag får helt enkelt se om dom ids svara mig och ersätta den skadade varan eller om man ska behöva ta det vidare till ARN. En sak är ju väldigt säker och det är att jag kommer vända mig till någon av Sleepos konkurrenter i framtiden för inköp eftersom denna köpupplevelse var under all kritik.

f
fri0xz

15 omdömen

Usel
2 år sedan

Uselt! Beställde två helt olika produkter. En vecka efter köp mailar dem och säger att ena produkten ej längre finns i sortiment pga hög efterfrågan. Får pengarna tillbaka. Tre veckor efter köp mailar dem och säger att även den andra produkten är försenad pga hög efterfrågan. Ber om pengarna tillbaka. 7-14 dagars leveranstid är redan extremt långt jämfört med andra e-handlare. Skärp er Sleepo, det är ju pinsamt. Kasst.

d
denizs

14 omdömen

Utmärkt
2 år sedan

Beställde en matta och 2 dagar senare var den framme hos ombud att hämta. Inga konstigheter och allt fungerade smidigt.

U
Uselt

2 omdömen

Usel
2 år sedan

Mycket dåligt. Sängen var inte alls vad jag hade väntat och när jag skulle byta tog det otroligt lång tid innan jag fick tillbaka mina pengar. Man måste verkligen ligga på kundtjänst, annars slutar de bara svara. De ger ett mycket oseriöst intryck. Finns bättre och mer prisvärda sängar på andra håll. Aldrig mer sleepo

E
Eva Lundin

1 omdöme

Usel
2 år sedan

Aldrig mer Sleepo! En mörk, blåsig och regnig kväll i februari kommer LGT Logistics för leverans av vår sänggavel. Chauffören stannar lastbilen mitt i gatan och ber mig underteckna mottagandet på iPad. Jag skriver på, chauffören baxar ut sänggaveln till oss mitt i gatan och åker sin väg. Vi bär in gaveln. Inomhus ser jag att emballageplast i ett hörn är skadat och så även tyget. Jag mejlar sleepo direkt. Dagen efter får jag svar att jag skulle granskat gaveln innan jag skrev på mottagandet. Jag får inte reklamera sänggaveln. Alla kan göra fel. Blir det fel väljer den seriösa säljaren att rätta till. Sleepo väljer en annan väg. Sleepo levererar en skadad produkt och vägrar godkänna reklamationen. De erbjuder en 500 hundring i avdrag som kompensation för skadan. Att erbjuda det de faktiskt sålde, en snygg felfri sänggavel, ingår tyvärr inte i deras repertoar.

898demil

1 omdöme

Usel
3 år sedan

Purchased a bed from this company with the assumption that it would be delivered no later than the listed date. First thing that happens is that the bed gets stuck in transit because somehow one of the nine pieces has gone missing. This goes on for two weeks while they "look for" the missing piece. Decide to go ahead with delivery because I've been told that it is "phantom" piece, turns out this missing is half of the middle mattress?! Not only that, they two sets of legs of which half were missing, it only got better after we realised that the braces from the base had been "forgotten". Next came the terrible communication, only replies after I sent them multiple messages and calls to figure out what our next step was. Finally after threatening legal action was told that I would get the missing pieces ASAP. Well ASAP means over two weeks after expected delivery date and leaves me screwing in 8 braces by hand (when they should have come attached). Whatever, okay surely we will be compensated fairly, nope less than 5% of the what we paid. I could have earnt more interest investing in something compared to how long they had my money but I had no bed!

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
3 år sedan

Köp inte deras soffor! Dålig kvalite och blev nedsutten efter 2 månader och fick inte reklamera pga att dom ska vara så då det är dunsoffa enligt sleepo!

Betyg köpupplevelse

1.5Dålig
2 omdömen

Om butiken

Sleepo.se

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

KlarnaAmerican ExpressVisaMasterCardDiners Club
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.sleepo.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Sleepo AB

Organisationsnr: 556857-0146

Information hos allabolag.se