3.2 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-04-03
m
miagunnemyr(1 omdöme)
Fick precis hemleverans på 3 soffbord - så uselt - har aldrig varit med om sämre leverans! Borden är skräp och hade dessutom kaffefläckar på sig - sämsta jag varit med om någonsin!
2019-03-05
Mer än en vecka sen order och fortfarande ingen spårningsinformation eller uppdatering om status. Ingen möjlighet att slå upp sin order på hemsidan för att få information om status.
2019-01-30
Dålig information angående leverans.,allt kom inte med hemleveransen utan lämnades på en jourbutik långt ifrån där vi bor. Vi visste inte ens vad den låg har aldrig fått varor dit tidigare. Mycket besviken!!!!!!!!!!!!!!
2019-01-25
Jätte hjälpsam kundservicetjej som hjälpte mig!
2018-11-25
e
ev0l_(22 omdömen)
Otrolig kundservice, flexibel, trevlig och lösningsorienterad!
2018-11-02
Först o främst det enormt fina bemötande. Tjejerna ser aldrig problem bara möjligheter. Och som jag skrivit nån annanstans man får en känsla av att företaget finns bara för dig.
2018-11-01
Redigerades 2018-11-02
Jag är jättenöjd med varorna.De passar perfect.Och är stilrena och snygga.
2018-09-27
AII dom ser bekväma ut,badmattorna.Snygg design ,lagom stora och tjocka.Hoppas att det står vilken grad man tvättar dom i,annars är jag nöjd!
2018-09-20
Allting förutom frakten är egentligen riktigt bra med sleepo. Men när man redan har en lång leveranstid på 7-14 arbetsdagar så kan man inte annat än bli lite trött när produkten kommer fram först efter 19 arbetsdagar. Jag beställde den 24 aug och den kom fram idag 20 sep. Att frakten går långsamt är egentligen ingen stor grej men avsaknaden av info är det som man blir irriterad över. Hade man bara fått veta ifall varan fanns i lager och kunnat följa sin order hade troligtvis inte frustrationen vara lika stor. Men det är väl det man får ta när väljer ett billigt och fraktfritt alternativ.
2018-09-12
Snabb leverans, fri frakt och retur och bra utbud samt priser.
2018-08-17
s
subkutan(24 omdömen)
Med tanke på vissa andra omdömen här så var jag lite orolig för leveransen men det var helt onödigt. Både beställning och leverans fungerade perfekt. Varan var i gott skick.
2018-08-11
Varan, tempur sovkudde, känns mycket bra! (Har visserligen bara använt den under en natt, men ändå ..... ) Det gick smidigt att beställa och den levererades snabbt.
2018-06-29
k
kaell(8 omdömen)
Köpt en lampa med relativt känsliga glaskupor som ska monteras. Glaskuporna kan köpas löst om de går sönder för 149kr/st. I paket med lampan ingick en kupa som "reserv" för att man får räkna med att dessa kan gå sönder i transporten. Efter 2 dagar rasar en kupa ner och spricker pga ojämn kant på glaset (metall mot glas). Sleepo tycker inte detta är en reklamation då man får räkna med att dessa går sönder. Citat Sleepo: "I produktbeskrivningen uppger vi t.ex inte att reservglaskupa ingår, utan skickar med detta för att det tyvärr är ganska vanligt att en kupa går sönder redan i transporten." Räkna inte med att få dina varor levererat hela.
2018-06-25
Efter 6 vardagar så har inte ens min vara skickats från Sleepo. "Ärendet behandlas" är det enda som står då jag söker på mitt "Orderbekräftelsenummer".. Handla ALDRIG från Sleepo..
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2018-04-23
Smidigt och enkelt! Bra sortiment
Sida 1