2.9 / 5
(320 omdömen)
5
(192)4
(39)3
(3)2
(7)1
(79)
Sorterat efter datum
2020-08-13
Svarar inte i telefon, tar flera dagar att få svar på mail, 2-6 leveransdagar visade sig vara 18 dagar, beställde en 160 cm bred bäddmadrass fick en 177 cm bred bäddmadrass. Kommer inte handla här igen iallafall.
2020-08-11
Otroligt dålig kundtjänst. Mejlat och ringt men får inget svar... om ni vill ha service så handla någon annanstans :)
2020-08-11
Katastrof. Beställ inte här! Beställde en lagerförd soffa som hade leveranstid på 6 dagar. En o halv månad senare har jag fortfarande inte fått någon soffa och man kommer inte fram till kundtjänst. Får inte ens stå i kö. Om de svarar på mail så svarar de flyktigt och inte på de frågor man undrar över. Jag kommer aldrig mer handla från trendrum.
2020-08-10
Dålig hantering av reklamationen. Har fått trasig vara. Kundtjänsten svarar nästan aldrig. Kommer inte att beställa något på denna sajt i framtiden. UNDVIK
2020-08-03
Snabb leverans av den sköna sängen
2020-07-09
BESTÄLL INTE HÄRIFRÅN! Jag har ALDRIG varit med om sämre sida och kundservice! Otrevlig personal på kundservice som är väldigt ohjälpsamma och spydiga! Beställde en matgrupp som hade leveranstid på 8 veckor, en vecka innan leverans ska ske får jag mejl om att det blir sent, ingen kompensation för förseningen! Att få veta en vecka innan leveransen gjorde att jag inte hade möjlighet att beställa annat. Ytterligare en månads försening och när varorna väl ska levereras så hamnar det hos ombud trots att jag har fått det bekräftat att det ska levereras hem! Handlar allt på nätet men jag har ALDRIG varit med om en sämre köpupplevelse! kommer aldrig handla härifrån igenoch UPPMANAR ALLA ATT HÅLLA SIG BORTA FRÅN DEN HÄR SIDAN!
Trendrum svarar:2020-07-10
Hej, Det blir samma svar här. Vi beklagar det sena beskedet å både vår och tillverkarens sida. Med vänlig hälsning Trendrum.se
2020-07-08
Beställde en soffa, jättenöjd med kvalitet, snabb leverans ( 3 dagar ).
2020-06-25
Vi beställde en soffa som vi är väldigt nöjda med. Jättesnabb och smidig leverans dessutom!
2020-06-17
Sämsta någonsin. Otrevliga på telefon. Om dom överhuvudtaget svarar
Trendrum svarar:2020-06-24
Hej, Enklast är att maila in sitt ärende. Med vänlig hälsning Trendrum.se
2020-06-16
Beställde en jättefin sänggavel. Från det jag beställde den tills jag fick den var ca 2 veckor och det tyckte jag var helt ok leveranstid. Dock skulle jag ha velat att man kunde välja vem som skulle leverera den.
2020-06-16
Snabb leverans (3 dagar på säng), bra kvalitet. Kan man sova gott när man handlat här 👍
2020-06-12
Undvik! Fick fel vara levererad. Har haft en 100kg / 9kvm möbel ståendes hemma i 3 dagar utan någon information om när den kommer kunna bytas ut, eller hämtas, eller hur jag kan få tillbaka min pengar. På telefon får jag svaret "det måste vi sköta över email, jag är bara telefonist". Har inte fått svar på email på 3 dagar. Pinsamt, undvik! Rekommenderar att göra bildsök på google och hitta ett annat företag som kan leverera samma produkt.
Trendrum svarar:2020-06-24
Hej Johan, Vi med många andra t.ex. fraktbolagen befinner oss i en mycket pressad situation, detta ger förseningar, men självklart kommer du att få hjälp. Vi ber om ursäkt för att det dröjde. Med vänlig hälsning Trendrum.se
2020-06-11
Riktigt dålig köpupplevelse. Svarar flyktiga svar som inte ger mej som kund nån klarhet i vad som händer med min order. När jag väl får min order efter mycket om och men... Så är den skadad i transport. Har nu försökt att få tag på dom för att veta hur jag ska gå vidare. Får inga svar förutom att nån kommer att svara till mej... Men när... Det vet dom inte.
Trendrum svarar:2020-06-24
Hej Emma, Har du mailat in en reklamation så kommer du självklart att få svar och hjälp med den. Med vänlig hälsning Trendrum.se
2020-06-11
Sämsta e-företaget någonsin. Beställde bestick med leveranstid 2-8dagar. Nu har de gått 2 månader och vi har fortfarande inte fått någon leverans. Omöjligt att komma fram via telefon och på mail svarar de endast att de ska kolla med lagret och återkomma. Men de gör de aldrig. Köp inte från detta företag.
Trendrum svarar:2020-06-24
Hej, Vi ber om ursäkt för förseningen. Med vänlig hälsning Trendrum.se
2020-06-10
1 månads leveranstid på vara som skulle levereras inom 2-6 dagar. Mejlade och frågade vad dom gjort av min leverans utan svar. När paketet väl dykt upp får jag svar en timme senare där dom skriver att det ser ut som att jag redan fått paketet. Riktig clownverksamhet, handla någon annanstans.
Trendrum svarar:2020-06-24
Hej, Kundtjänst söker kontinuerligt information hos fraktbolaget för att kunna hjälpa till när något hängt upp sig, och det kan bli så att de som i ditt fall får informationen efter att du fått leveransen. Vi ber om ursäkt för förseningen. Med vänlig hälsning Trendrum.se
Sida 1