(493)
Beställde soffbord i augusti, det sköts upp pga fel lagersaldo 4 ggr. I april året efter har leverans beställts av DVS när de sedan annullerar mitt köp och ber mig beställa igen. Jag frågar varför, och om de kan ordna samma pris som jag beställde slutar de svara på mail. Det sämsta och mest oseriösa företag jag har haft med att göra. Rekommenderar ingen att handla där.
Jag beställde 4stolar med ett runt bord är leveransen kom var det bara stolarna som kom o jag har inte hört något ifrån dom har skrivit till dom men man lär väl bli blåst på bordet
Fruktansvärt! Beställde vara i november och fick leverans i januari och då var det fel färg. Har sedan mitten av januari försökt att returnera men är fortfarande inte i mål. Nu har snart februari gått. Kundtjänst nås BARA via mail och där kan dom inget om Konsumentköplagen. HANDLA INTE HÄR!
Sämsta shoppingupplevelsen någonsin. Har nu väntat i över två månader på beställd och betald leverans. Kundtjänst, endast tillgänglig via mail, är en en AI-bot vid namn "Eloisa" som svarar "goddag yxskaft" när hon vill eller har lust. Oftast inte alls.... Handla inte här med pengar du inte har råd att förlora... Några ansvariga för detta bluffbolag är inte heller möjliga att kontakta. Kanske kan ARN lyckas sätta stopp för denna oseriösa verksamhet?
"Fraktfritt" säger de. Så bra tänkte jag. La en vara i korgen och skulle betala. Då uppenbarar sig en expeditionsavgift på 119 (!) kr. Kalla avgiften för Lars-Gunnar om ni vill. För min plånbok blir hålet lika stort. Nej, kommer välja annan butik.
Önskar knappt min värsta fiende att behova genomlida erfarenheten av detta så kallade företag. Deras "kundtjänst" består av låtsas-personer som skriver på låtsas-svenska när de väl svarar. Vårt köp av träsoffa har nu hållt på i över tre månader och är fortfarande inte löst.Har försökt häva det, med det funkar inte heller. Det enda de är bra påär att hota med böter!
Köpte ett soffbord med leveranstid på 2 månader (vilket i sin tur är lång tid). Leveransdatum passerar och får ny orderbekräftelse där den förlängs med ytterligare 1 månad. Svarar dom i mailet och frågar om varför och om det finns amdra alternativ. Som svar förlänger dom med ny orderbekräftelse ytterligare 1 månad. Alltså totalt 4 månaders leveranstid. Så uruselt och oproffsig hantering. Besviken!
Riktigt tråkig upplevelse. Beställde möbeln Malou avlastningsbord. När den kom så lossnade muttrarna i ena benet på en gång vid montering. Nedre hyllplanet var sprucket undertill samt att översta skivan var spräckt längs hela skivan. Fick endast 50% tillbaka när jag reklamerade.... Undvik....
Beställt 4 fåtöljer för 6000kr st fick 2, sen hävdar dom att dom sänt 4 fåtäljer har serverat dom bevis från fraktbolaget att det bara var 2, får till svar att dom ska kolla med lagret, när jag beställde fanns 17 på lagret när jag fick mina 2 så redovisas att dom har 15 stolar på lagret vilket ytterligare bevisar att jag bara fått 2 , dom svarar knappt på mail och finns ett telenummer men det är avstängt, så passa er för företaget, jag har råd att bli lurad men inte en småbarnsfamilj. PS dom har ett standardsvar på mailen " Vi återkommer snarast när vi fått svar från lagret"
Köpte 8st stolar av modellen Hannah i ek, med beige sittdyna. Sittdynan var grå. Stolarna var från Rowico och på Rowicos hemsida står det att dom är ek/grå. När jag mejlade Trendrum om detta fick jag ingen återkoppling förrän 1 månad och 3 påminnelsemejl senare. Och deras svar var att dom "upplevde" att färgen var ek/beige, trots att stolarna är från Rowico och att Rowico själva skriver att dom är ek/grå. Hade vi vetat att det var samma stolar hade vi beställt dom direkt från Rowico och fått dom för över 200 kr billigare per stol (8 stolar). Tredrum säger att vi kan ångra vårt köp men då vill dom ha 749 kr i returavgift. Enda och sista gången vi beställer någonting från Trendrum.
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
www.trendrum.seFullständigt firmanamn: Trendrum AB
Organisationsnr: 556719-1894
Information hos allabolag.se