(497)
Varning för detta företag! Jag önskar att jag hade läst omdömen innan jag handlade varor. De kör med olika procentsatser på deras rabatter och ändrar ursprungspris. Jag har fortfarande inte fått mina varor trots flera påminnelser. Nu senast började dom skylla på felaktigt lagersaldo vilket jag sett andra kommenterat också. Lurendrejeri är vad dom sysslar med
Skanör karmstol. Sena leveranser, fick vänta nio månader när det stod tre till fyra på hemsidan. Fick heller inga uppdateringar angående leveransen att den blev försenad, det fick jag kontakta "kundtjänst" själv och fråga. "Kundtjänst" är AI, får inga svar på frågorna man ställer, och man får vänta länge på svar. Under all kritik. Vid retur får man konstiga svar, får kontakta Trendrum att dom ska kreditera faktura och själv ringa flera gånger till Svea för att förlänga betaltiden. Undvik detta företag!
Beställde tv-bänk, levererades i tid men med tydliga skador på paketen. Väl uppackat var alla delar oerhört smutsiga och det krävdes någon timme för att torka rent alla delar innan montering. Medskickad instruktionsbok var för en annan tv bänk och rätt typ av skruv (samt fel antal) för produkten saknades. Dessutom stod alla instruktioner på Turkiska. Kommer inte handla igen. Riktigt kasst.
Soffgrupp Riverdale Sämst! Beställde en soffgrupp (2022) som levererades i fel färg. Fick därefter vänta en vecka innan de kunde hämta den och ytterligare dagar innan den rätta kom. De erbjöd heller inte någon inbärning trots att det var de som gjort fel. Soffans mittendel var ej heller i nivå, utan högre än övriga dynor.
Beställde soffbord i augusti, det sköts upp pga fel lagersaldo 4 ggr. I april året efter har leverans beställts av DVS när de sedan annullerar mitt köp och ber mig beställa igen. Jag frågar varför, och om de kan ordna samma pris som jag beställde slutar de svara på mail. Det sämsta och mest oseriösa företag jag har haft med att göra. Rekommenderar ingen att handla där.
Jag beställde 4stolar med ett runt bord är leveransen kom var det bara stolarna som kom o jag har inte hört något ifrån dom har skrivit till dom men man lär väl bli blåst på bordet
Fruktansvärt! Beställde vara i november och fick leverans i januari och då var det fel färg. Har sedan mitten av januari försökt att returnera men är fortfarande inte i mål. Nu har snart februari gått. Kundtjänst nås BARA via mail och där kan dom inget om Konsumentköplagen. HANDLA INTE HÄR!
Sämsta shoppingupplevelsen någonsin. Har nu väntat i över två månader på beställd och betald leverans. Kundtjänst, endast tillgänglig via mail, är en en AI-bot vid namn "Eloisa" som svarar "goddag yxskaft" när hon vill eller har lust. Oftast inte alls.... Handla inte här med pengar du inte har råd att förlora... Några ansvariga för detta bluffbolag är inte heller möjliga att kontakta. Kanske kan ARN lyckas sätta stopp för denna oseriösa verksamhet?
"Fraktfritt" säger de. Så bra tänkte jag. La en vara i korgen och skulle betala. Då uppenbarar sig en expeditionsavgift på 119 (!) kr. Kalla avgiften för Lars-Gunnar om ni vill. För min plånbok blir hålet lika stort. Nej, kommer välja annan butik.
Önskar knappt min värsta fiende att behova genomlida erfarenheten av detta så kallade företag. Deras "kundtjänst" består av låtsas-personer som skriver på låtsas-svenska när de väl svarar. Vårt köp av träsoffa har nu hållt på i över tre månader och är fortfarande inte löst.Har försökt häva det, med det funkar inte heller. Det enda de är bra påär att hota med böter!
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
www.trendrum.seFullständigt firmanamn: Trendrum AB
Organisationsnr: 556719-1894
Information hos allabolag.se