1.5 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2018-05-10
Redigerades 2018-08-03
SubzeroNr1(26 omdömen)
1/8 Får jag ett svar på Facebook(!) att pengarna är tillbaka m.m. och en svag bortförklaring att "han var på semester" när jag undrade över kaoset som varit. Mitt tidigare beslut står sig fast. Handlar aldrig där igen. 30/7 Dök pengarna upp från ingenstans, inget meddelande inget mail.. Case closed and good riddance! 20/7: Eftersom summan på 168:- är för lågt för ARN blev det ingen hjälp där men ska driva saken vidare med konsumentombudsmannen så fort denne är tillbaka från sin semester. Pengarna ser jag som borta. Enda rådet jag kan ge i dagsläget är fortfarande att håll er och era pengar borta från Supermarioshoppen.se. UPPDATERING 11/7: Skickade ett inlägg på deras FB sida där dom oftast ”svarar direkt” men där dom ej ens läst mitt inlägg än. Vill makulera min order men får nog se mina pengar som borta. HÅLL ER UNDAN! Beställde kylskåpsmagneter 3 Maj. 9 maj får jag ett mail att dom tydligen är slut och det ska 7 dagar till. Flera veckor för ett par magneter.. Kan ej rekommendera dom i nuläget. Uppdatering 20 maj; Svarar ej på mail heller om min förfrågan på statusen för min beställning. Sänker betyget till en stjärna tills företaget börjar ta lite ansvar och åtekoppplar till mig. Uppdatering 28 maj: fått en ursäkt och som svar att det är leverantören som dröjer och att det ska ta NÅGON VECKA TILL(!) Då har jag redan väntat i 25(!) dagar på ett litet paket kylskåpsmagneter. Har nog aldrig varit med om värre leveranstider, och ska det vara ett seriöst företag skulle dom återkopplat bra mycket snabbare och erbjudet kund någon form av kompensation.
2018-05-31
L
Linda Kohlin(1 omdöme)
De gjorde reklam på Facebook för varor som jag beställde samma dag. De hade ej produkterna inne så jag fick vänta. Typ 3 veckor senare. makulerar de min order utan anledning eller kontakt om varför de inte tänker leverera det jag beställt. Ett tips till er är att inte göra reklam för varor ni uppenbarligen ej har. Kommer aldrig handla av er igen.
2017-12-28
B
Bassmafia(1 omdöme)
Hade panik som inte hade hunnit köpa julklappar till min son. Han är ett stort fan till Super Mario. Jag beställde några leksaker och filtar i onsdag och det kom fram innan jul. Jag tackar så mycket för detta! Denna sida ger en seriös känsla. Rekommenderar Supermarioshoppen starkt! :)
2016-08-05
Redigerades 2017-12-17
l
liza88(1 omdöme)
Beställde Pocket konsolen vilket min sambo blev överlycklig för. Har handlat tidigare från butiken och är bara nöjd. Bra produkter och snabb leverans
2017-07-18
Redigerades 2017-07-19
R
RobinRosengren(7 omdömen)
Beställde ett mjukisdjur som dök upp efter fem dagar. Problemet var att det var fel mjukisdjur som kom fram. De svarar inte på mail eller via sitt eget kundtjänstsystem. Ska nu börja jaga de på Facebook där de iaf. verkar aktiva.
2017-03-03
D
DiSNEY(89 omdömen)
Beställde Nintendo Classic Mini Nes från dem den 14 juli 2016, jag har fortfarande inte fått den levererad. Andra som beställt från andra butiker har fått sina exemplar. Så köp inte Nintendo Classic Mini Nes från denna butik..
2015-09-27
d
druuvaan(2 omdömen)
sugig