Varje år låter vi våra användare rösta fram sina favoritbutiker i Årets nätbutik. Du kan rösta mellan 1 och 29 november 2019. Vinnarna presenteras i början av december. I år lanserar vi även ett nytt pris: Årets medvetna nätbutik.

Gå till Årets nätbutik

3.8 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-04-17
smidigheten
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2018-09-20
Det gick fort att lägga beställningen och faktura på 30 dagar känns generöst. Fraktfri leverans. Det som skulle kunna förbättras är ännu fler betalalternativ. Möjlighet att känna igen personnummer i flera format (4 siffror år, bindestreck, m.m.) Leveranstiden var okej. Ett par dagar. Spårningen krånglade men allt annat kring transport gick bra.
2018-07-19
l
lalalasse(4 omdömen)
Riktigt dåligt. Butiken har en webshop där lager inte uppdateras. Beställde en luftkonditionering, mailade för att fråga när ordern skulle behandlas, och fick till svar att det skulle ske om två veckor... Dessutom visade det sig att produkten var slut! Välj hellre en annan butik om ni har möjlighet.
2017-06-19
p
pyttsen(5 omdömen)
Påstår att de har produkter på eget lager och levererar inom 3-6 dagar. Vilket skitsnack! När jag efter två veckor undrar om min order får jag höra att produkten utgått hos leverantören och "att de försökt få tag i mig"... När jag skriver detta ligger produkten fortfarande kvar på deras hemsida med leveranstiden 3-6 dagar...
Ventilationsbutiken svarar:2017-06-20
Hej Anders. Vi ber om ursäkt att det strulade med din order. Vi har våra produkter på eget lager, till skillnad från många web-butiker som beställer hos grossister/tillverkare vid varje order. Med det sagt så kan det naturligtvis uppstå brist och ta slut på lager av olika anledningar. I ditt fall så hade vår leverantör som normalt levererar till oss dagen efter beställning, leveransproblem med den specifika produkten. Det visade sig att produkten utgått och ersatts av annan modell och vi har nu tagit bort den från butiken. Men faktum är att vi dagen efter din order sökte dig per telefon för att meddela om leveransproblemen. Vi fick inte tag på dig per telefon och mejlade därför några dagar senare (helg mellan). Återigen, vi ber om ursäkt för detta och hoppas att du förstår att vi försökt lösa situationen. mvh Mathias/ventilationsbutiken.se
2014-12-11
H
Heddan(7 omdömen)
Fick snabbt svar på mina frågor, så jag la en beställning och hade grejjerna hemma efter 2 dagar. Dessutom verkar de generellt ha mycket bra priser. Jag kan inte bli mer nöjd.