2.4 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2018-08-19
A
Positivt överraskad av spartoo. De hade de skor jag sökt efter på andra ställen, och till bra pris. Leveransen gick fortare än de meddelat (tog 5-6 dagar). Produkten levde helt upp till förväntningarna. Har gått en vecka i ena paret skor, och jag ser inga brister. Tror det är ”the real deal”. Kommer förmodligen handla här igen!
2018-08-02
b
Kan inte ens beställa! Blir väldigt arg
2018-07-28
k
Just ok. Good price, crappy website design, super slow delivery. Not very impressed.
2018-06-13
J
Inte imponerad av något än vissa priser. Kan inte ge mer än 2 stjärnor då pris inte är allt,
Spartoo.se svarar:2018-06-27
Hej, Tack för ditt betyg ! Det var tråkigt att du kände så, hoppas att vi i framtiden kan ändra din åsikt gällande oss. Med vänliga hälsningar, Spartoo
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2018-01-31
m
Helt ok inte mer inte mindre. Klassisk term om priset är rätt.
Spartoo.se svarar:2018-01-31
Hej Milmitro, Tack för ditt omdöme! Om du har några förslag på hur vi kan förbättra vår service, vårt utbud eller något annat du tänker på, kan du kontakta vår kundtjänst med förslag. Du kan även skriva in dig i vår panel där du kan betygsätta oss i alla områden. Såklart kompenserar vi dig för detta! Välkommen åter! Mvh Spartoo
2018-01-11
k
Bra pris och bra korrekt produkt utskickad. Kom dock inte i svenska posthanteringens ansvar förrän fyra dagar efter senaste leveransdatum till min adress skulle vara.
Spartoo.se svarar:2018-01-31
Hej Karinjohanna, Jag tackar för att du tog dig tiden att betygsätta oss! Jag är ledsen för förseningen och hoppas att vi framtiden kan kompensera dig för det. Varmt välkommen åter! Mvh Spartoo
2018-01-05
c
Om du förväntar dig att få din beställning inom utlovade garanterande 7 arbetsdagar så räkna inte med det. Beställde 26 dec och idag fredag 5 januari har paketet inte ens nått gränsen. Får väl vara glad om de kommer inom 14 dagar om det nu kommer fram?, dum nog läste jag inte recensionerna först för då hade jag inte glatt betalt i förskott. Första och sista gången och jag är nog inte ensam.
Spartoo.se svarar:2018-01-09
Hej, Jag har glädjen att informera dig, om att vi har en kundtjänst, som arbetar för att åtgärda, kompensera, informera men även hjälpa våra kunder när en beställning, leverans eller något annat för den delen, inte går som det ska. Just i detta fallet, råkade långtradaren, med ditt paket ut för en olycka. Detta orsakade många samtal och meddelanden till vår kundtjänst, som återigen, arbetar för att hjälpa våra kunder. Dessa samtal och meddelande resulterade i att de kunde lösa/åtgärda och/eller kompensera kunderna som drabbats. Så jag rekommenderar att du, precis som alla andra, skynda dig och kontaktar kundtjänst för att bli kompenserad på det sätt som passar just dig ! Jag är säker på att de har en skräddarsydd, fiffig lösning för alla. Mvh Spartoo
2018-01-02
Hittade ett par HOKA One One till riktigt bra pris på Spartoo men tvekade pga dåliga recensioner. Men ... hittade inget annat i närheten av samma pris (just då) så jag beställde torsdagen 29/12/2017 ett par med UPS leverans. Skickades samma dag och gick via Tyskland på fredag (30/12) och fick paketet i handen på tisdag den 2/1/2018. Precis som utlovat. Bättre kan det inte bli! Speciellt med tanke på helg & nyår. Ok, budbilen kunde skickat ett SMS innan så kunde jag stått ute och väntat men nu fick bilen köra lite extra men det gjorde inte mig nåt. Kommer att köpa därifrån igen. Med UPS.
Spartoo.se svarar:2018-01-31
Hej menhallå, Jag tackar för att du tog dig tiden att skriva en så fin recension! Det glädjer mig att läsa att du är nöjd med hur smidigt det gick och att du valt att sätta detta betyget. Varmt välkommen åter! Mvh Spartoo
2017-09-18
f
Köpte en Nike-jacka, fraktfritt. Tog nån dryg vecka att få hem, men det visste jag om, det framgick när man la beställningen. Väl paketerat. Kan tänka mig att handla härifrån igen.
Spartoo.se svarar:2018-01-31
Hej Famolsson, Jag tackar för ditt fina omdöme ! Mvh Spartoo
2017-08-29
c
Ordered 2 pairs of slippers and received a week after. Very good communication and fast delivery also the items are good value for money. I don't understand all the negative reviews, maybe i got lucky.
2017-08-17
F
Telefonnummer till support är inte aktivt. Mejl tar dem 3 dagar att svara på, varvid dem ger ett svar och stänger ner ärendet utan att ge möjlighet att svara...
Spartoo.se svarar:2018-01-09
Hej, Vår kundtjänst är öppen måndag till fredag. Från klockan 09:00-17:00. Du kan nå oss på telefonnummer : 08-446 810 55 Vi har inte tyvärr inte öppet på helgerna, röda dagar eller andra helgdagar. Så jag håller med, skriver du ett meddelande på fredag kväll, kommer det att dröja fram till måndag morgon innan du får ett svar. Jag förstår att det kan vara frustrerande att ärendet stängdes ner efter att du fått ett svar, det ber jag om ursäkt för. Det har du helt rätt i, detta borde inte ha gjorts! Skulle det vara som så att du bli kompenserad för de, kan du kontakta vår kundtjänst, förklara att du blev stöt av det och att du vill bli kompenserad. Så ser vi till att göra det vi kan för dig. Mvh Spartoo
2017-06-22
Allt fungerade som det förväntades. Inte lika snabb leverans som från vissa andra internationella företag, men leveranstiden deklareras tydligt och motsvarade verkligheten. Man kan väl hitta nån enstaka felöversättning på hemsidan - men bara småsaker som inte stör. Saknade dock "kundbetyg" på produkterna. Praktiskt att kunna betala med PayPal
2016-12-12
Kundtjänst 08 44681055 M-F 9-17
Spartoo.se svarar:2017-01-26
Hej Klabbsock, yes det är våra öppettider för telefon, det går även bra att kontakta oss via mail till adriana@spartoo.se . Med vänlig hälsning Johan Spartoo.se
2016-06-28
Redigerades 2016-08-24
g
Har beställt ett par skor i gore tex som i förra veckan börjat läcka in vatten. Oturligt precis när jag ska ut på en längre vandring. Har idag försökt kontakta kundtjänst för att hinna göra en reklamation medan tid finns, men ingen svarar på telefon. Har skickat ett mail direkt via er hemsida och till adriana@spartoo.se. Hoppas verkligen ni svarar och hjälper mig snabbt. Vandringsturen är planerad sedan länge av mig och min dotter och budgeten för utrustning är använd så några nya skor ska jag inte behöva köpa. Efter ca 2 månader har jag fortfarande inte fått reklamera utan istället fått rådet att tejpa skorna med silvertejp samt få en rabattkupong för ett nytt köp. Vidare mail har inte besvarats. Företaget följer alltså inte konsumentköplagen och jag sänker betyget.
Spartoo.se svarar:2016-12-30
Hej, Fick du hjälp för detta ärende? Med vänlig hälsning Spartoo.se
2016-08-15
Prisvärda varor men leveranstiden är för lång på gratis frakt. Nu vet man förvisso om det innan man beställer men jag hade hellre betalat lite (inte över 50kr ) för 1-2 dagars leveranstid.
Spartoo.se svarar:2016-12-07
Hej Erik, tyvärr har vi lager i frankrike så leverans med Posten tar 5-7 arbetsdagar. För snabbare leverans kan du beställa med UPS Express. Med vänlig hälsning Spartoo.se
Sida 1