(325)
Beställde 2st poleringsmakiner av märket Titan. När jag packar upp varorna ser jag att den ena maskinen har tydliga skrapmärken på både maskin samt sladd. Kontaktar då Wax Dog och påpekar detta med bild och min besvikelse. Får till svar att det är fullt normalt och skyller på deras leverantör. Får möjlighet att skicka tillbaka och få en ny samtidigt som denne säger att den nya förmodligen också är skadad? Jag svarar då att jag kan behålla maskinen mot en liten kompensation i form av poler-pads till maskinen, tippar på en kostnad av ca 100kr för Wax Dog. Får till svar att jag kan få med några extra vid nästa beställning, det kommer inte bli någon mer beställning från denna firma efter detta köpet. Hade man istället gjort klart i beskrivning på hemsidan att det kan förekomma vissa skönhetsfel på produkterna hade jag som kund kunnat räkna med detta och gjort ett val att ej beställa. Jag är fullt medveten om att dessa märken ej kommer att påverka maskinens prestanda utan är mer besviken på hur denna firma behandlar besvikna kunder. För ca 100kr hade Wax Dog kunnat få en 5:a i betyg pga ett bättre sätt att hantera en missnöjd kund. Har själv jobbat med varuförsäljning i 20 år och vet vikten av ett gott rykte och återkommande kunder. Tack & Hej Wax Dog.....
titan tda21 v3 en mycket bra och stark bra poleringmarsin der blir bra polera efter den
Beställd reservdel den 17/5-24 till en Kärcher högtryckstvätt lyser med sin frånvaro. Efter 7 dagar tycker man ändå att det borde hänt lite mer än att posten fått ett förhandsbesked om en väntande transport .
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
waxdog.seFullständigt firmanamn: Andreas Berglund
Organisationsnr: 559135-0615
Information hos allabolag.se