Prisjakt
Annons
Zoo.se
  • Stort sortiment till rätt pris
  • Fri frakt vid köp över 599:-
  • Snabba hemleveranser
3.9Bra
17 betyg (senaste året)

Skrivna omdömen

Betyg äldre än ett år inkluderas inte i snittbetyget.

Skrivna butiksomdömen

M
M Emmerberg
1 omdöme
OK22 dagar sedan

Lätt att handla men svårt att bli medlem, strular med verifierings länken

Zoo.se svarar:2025-04-14
Hej, Tack för att du hör av dig och delar med dig av din upplevelse! Vad roligt att höra att det var enkelt att handla hos oss, men tråkigt att du haft problem med verifieringslänken för att bli medlem. Vi vill självklart att det ska fungera smidigt, så vi hjälper dig gärna vidare. Dubbelkolla gärna att mejlet inte hamnat i skräpposten, och om det fortfarande strular – återkom gärna till oss på [email protected] med den mejladress du försökte registrera så ska vi hjälpa dig med detta. Ha en fin dag!🌸 Mvh ZOO.se Kundservice
N
Nöjd
2 omdömen
Utmärkt22 dagar sedan

Bra priser, stort utbud

Zoo.se svarar:2025-04-14
Hej, Tack för din feedback! Vi uppskattar verkligen att du gillar både våra priser och vårt breda utbud. Vi strävar alltid efter att kunna erbjuda kvalitetsprodukter till bra priser – så det är väldigt roligt att det uppskattas. Varmt välkommen tillbaka när som helst! 😊 Mvh ZOO.se Kundservice
L
Lena Wirde
3 omdömen
UtmärktRedigerades en månad sedan

Jättelätt att hitta produkterna men lite "putt" för att jag inte kan välja färg på Kattboxen jag köpt - jag vill ha Lila men allt funkade bra annars o bra priser. Lena

Zoo.se svarar:2024-06-26
Hej Lena, Tack för din feedback. Vi håller med dig om att det är synd att man inte kan välja färg på en del produkter. Detta beror på att tillverkaren har samma EAN kod på vissa produkter trots att de har olika färg så att lagret inte kan urskilja dem när de scannar produkterna. Vi beklagar det! Vi önskar dig en fin dag! Mvh ZOO.se kundservice
J
Jättenöjd
1 omdöme
Utmärkt2 månader sedan

Har handlat hos dom ca 10 ggr. Fraktfritt. Beställer stora säckar. Allt är inte billigast på marknaden. Man får välja guldkornen. 🙂 Men jag är väldigt nöjd!

Zoo.se svarar:2025-02-27
Hej, Tack så mycket för din fina feedback! 😊 Vi är så glada att höra att du är nöjd med både våra produkter och service. Vi strävar alltid efter att erbjuda bra kvalitet och det betyder mycket att du har haft positiva erfarenheter hos oss. Hoppas vi får möjligheten att hjälpa dig många gånger till framöver! Ha en fantastisk dag! 🌟
S
Svante
1 omdöme
Dålig3 månader sedan

När butiken inte har på lager så uppmanas man att handla på webben. Att behöva betala fraktkostnad är väl OK men att behöva betala en hanteringsavgift på 49 kr är riktigt dåligt!

Zoo.se svarar:2025-02-21
Hej Svante, Tack för din feedback. Hanteringsavgift är något vi tar ut på ordrar som understiger 400kr då det är en del kostnader kopplat till hantering och packmaterial som måste täckas på något vis. Vissa hemsidor styr detta genom att ha ett minimiordervärde men vi har istället valt detta sättet eftersom vi tycker att det ska finns möjlighet att beställa något till ett lågt värde om man behöver det. Om man beställer över 400kr är det endast en fraktavgift och om man beställer över 599kr får man ett fraktfritt alternativ så då är det endast produkterna man betalar för. Vi förstår självklart att man helst inte vill betala dessa kostnader men hoppas du fick bättre förståelse för varför vi måste göra på det här viset. Jag önskar dig en jättefin helg! Mvh ZOO.se kundservice
P
Peter
1 omdöme
Dålig4 månader sedan

La beställning en söndag på två varor som enligt deras egen websida fanns i lager. Väljer "expresshantering" för 29kr extra för att det beställningen ska prioriteras. Efter 3 arbetsdagar har inget hänt. Express!? Jag mailar kundservice torsdag kväll. På fredag kl 16:38 får jag svar att ena varan inte finns i lager och inget datum för leverans finns. (Den visas fortfarande som "I Lager" på websidan även efter att kundtjänst sagt den inte finns.) Man kan tycka att de borde reagera på det DIREKT när beställningen kommer in, men "express" betyder tydligen att de inte gör något förrän man mailar och klagar. Scam uppenbarligen. Det enda som räddar dem från lägsta betyget är att kundtjänst svarade inom 24 timmar och frågade om jag ville makulera ordern. Värdelöst.

Zoo.se svarar:2025-01-15
Hej Peter, Tack för din feedback. Vi beklagar verkligen det som inträffat med din order och att vi inte hört av oss till dig gällande detta. Vi jobbar för fullt för att få ordning på detta! Hoppas att du fick tag på det du behövde på annat vis. Vi önskar dig en fin dag! Mvh ZOO.se kundservice
R
Rami
1 omdöme
Usel4 månader sedan

Sämsta upplevelsen hos en online-handlare jag någonsin varit med om. Sidan buggar flera gånger om, varukorgen försvinner, saker går inte att lägga till, nej listan kan göras lång. Aldrig varit med om liknande, försökt handla saker i 3 timmar asså fy herregud vad dåligt!

Zoo.se svarar:2025-01-08
Hej Rami, Tack för din review. Det är verkligen tråkigt att höra att du upplevde sådana problem när du besökte vår sida. Vi har informerat vår IT-avdelning om din upplevelse och de kommer se över vad detta kan bero på. Vi önskar dig en jättefin dag! Mvh ZOO.se kundservice
L
Leif Kinander
2 omdömen
Utmärkt5 månader sedan

Rätt sortiment, bra pris!

Zoo.se svarar:2025-01-08
Hej Leif, Tack för fin review😀 Hoppas du får en fin dag! Mvh ZOO.se kundservice
N
Nummerskivan
36 omdömen
Usel5 månader sedan

Priset på Prisjakt, google och hemsidan är 400 kr lägre än det blir i kassan. Fy vad dåligt. När man köper står det ett pris, i kassan ett annat mycket högre.

Zoo.se svarar:2024-12-12
Hej, Tack för ditt mail. Om du hittar ett erbjudande via Google eller prisjakt måste du gå in via den länken till vår hemsida för att få det priset på varan. Detta är då ett tidsbegränsat erbjudande vilket betyder att man måste beställa innan tiden gått ut. Om du inte lyckas med detta kan du ta bilder på felet och maila oss på [email protected] så ska vi hjälpa dig. Ha en fin dag! Mvh ZOO.se kundservice
M
Mettis
1 omdöme
Utmärkt5 månader sedan

Zoos Torrfoder till hund - "Zoo good, venison" är suveränt till mina hundar. Både omtyckt och verkar innehålla järn, som jag saknar hos andra märken. Hundarnas magar mår bra. Tycker en hundägare till en liten unghund och en 16-åring.

Zoo.se svarar:2024-12-10
Hej Mettis, Tack för din review. Vad roligt att du gillar vårt Venison foder! Visst är det super😀 Ha en fin dag! Mvh ZOO.se kundservice

Om butiken

Zoo.se

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

KlarnaSwishAmerican ExpressVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.zoo.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Pet Pawr Group AB

Organisationsnr: 556376-3332

Information hos allabolag.se