4.7 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-07-06
Bra sortiment och snabba leveranser. Slå till!
2019-06-10
Redigerades 2019-06-19
Då jag köper samma sak varje gång är det smidigt med en Ombeställningsknapp. De levererar alltid snabbt!
Zoo.se svarar:2019-06-20
Tack för din fina recension! Det gläder oss att höra att du är nöjd med din upplevelse av oss. Varmt välkommen åter!
2019-06-02
Lätt att hitta produkter
Zoo.se svarar:2019-06-20
Tack för din fina recension! Det gläder oss att höra att du är nöjd med din upplevelse av oss. Varmt välkommen åter!
2019-05-30
Lätt att beställa på nätet och bra pris.
Zoo.se svarar:2019-06-10
Hej! Tack för din fina recension! Det gläder oss att höra att du är nöjd med din upplevelse av oss. Varmt välkommen åter!
2019-04-23
Lätt att handla inget krångel snabb leverans
Zoo.se svarar:2019-06-10
Hej! Tack för din fina recension! Det gläder oss att höra att du är nöjd med din upplevelse av oss. Varmt välkommen åter!
2019-04-22
Bra utbud och snabb, gratis hemleverans för tunga saker som kattsand och kattmat
Zoo.se svarar:2019-06-10
Hej! Tack för din fina recension! Det gläder oss att höra att du är nöjd med din upplevelse av oss. Varmt välkommen åter!
2019-03-20
Snabb leverans, ända hem till dörren.
Zoo.se svarar:2019-06-10
Hej! Tack för din fina recension! Det gläder oss att höra att du är nöjd med din upplevelse av oss. Varmt välkommen åter!
2019-03-06
Smidigt
Zoo.se svarar:2019-06-10
Hej! Tack för din fina recension! Det gläder oss att höra att du är nöjd med din upplevelse av oss. Varmt välkommen åter!
2019-02-28
Jag handlar här länge och jag är alltid glad....Rekomenderar!!!!
Zoo.se svarar:2019-06-10
Hej! Tack för din fina recension! Det gläder oss att höra att du är glad och nöjd med din upplevelse av oss. Varmt välkommen åter!
2019-02-03
l
logik(24 omdömen)
Bra kundservice! Beställde fel och kontaktade dem, då hade dom hade redan rättat till felet, utan extra kostnad! Snabb leverans dessutom!
Zoo.se svarar:2019-06-10
Hej! Tack för din fina recension! Det gläder oss att höra att du är nöjd med din upplevelse av oss. Varmt välkommen åter!
2019-01-18
damst(367 omdömen)
Inte alltid billigast. Men det kan det vara värt ändå med Zoo.se's kundservice och snabbhet. Har varit i kontakt med kundservicen som var väldigt trevlig och hjälpsam. Senaste beställningen beställdes runt 15:00 och jag hade leveransen dagen efter 11:15.
Zoo.se svarar:2019-01-18
Hej! Tack för din fina recension! Det gläder oss att höra att du är nöjd med din upplevelse av oss. Varmt välkommen åter! Önskar dig en fin dag! Mvh / Personalen på Zoo.se
2019-01-11
M
MarieAnita(9 omdömen)
De hade bäst pris online på en säck torrfoder till katten. Ringde innan beställningen för att kolla datumet. (Vilket var utmärkt) Varan jag beställde kom hem dagen efter med Budbee. Bra service!
Zoo.se svarar:2019-01-18
Hej! Tack för din fina recension! Det gläder oss att höra att du är nöjd med din upplevelse av oss. Varmt välkommen åter! Önskar dig en fin dag! Mvh / Personalen på Zoo.se
2018-12-29
a
asa9009(14 omdömen)
Perfekt. Handlade innan från zooplus och bitiba. Men nu ser jag att zoo.se har typ lika bra priser med kortare leverans tid. Plus det är en svensk butik.
Zoo.se svarar:2019-01-18
Hej! Tack för din fina recension! Det gläder oss att höra att du är nöjd med din upplevelse av oss. Varmt välkommen åter! Önskar dig en fin dag! Mvh / Personalen på Zoo.se
2018-11-22
A
Alexander3(2 omdömen)
Grymt bra service vid felskick, tack till Carro på Kundtjänst! - Alex
Zoo.se svarar:2019-01-18
Hej! Tack för din fina recension! Det gläder oss att höra att du är nöjd med din upplevelse av oss och vår kundservice. Vi ska skicka iväg en extra hälsning till Carro. Varmt välkommen åter! Önskar dig en fin dag! Mvh / Personalen på Zoo.se
2018-09-14
S
SusannaPinemoon(1 omdöme)
Jag beställde några saker på deras nätbutik och frakt med DHL. Stod att varorna skulle ta 1-3 dagar att levereras. Efter över 2 veckor och 2 mejl kom mina varor till sist (fick ingen spårningslänk, bara ett meddelande att paketet var framme), löst packade i en mjuk påse bara. Dessutom var en av varorna fel sort. Jag kommer inte att handla här i fortsättningen.
Zoo.se svarar:2018-09-14
Hej Susanna, Vi ber om ursäkt för detta och tar åt oss av din feedback. Vi lanserade en ny hemsida dagen innan du la din order. I samband med lanseringen har vi lagt till DHL som ett nytt fraktalternativ i kassan där inte rätt funktioner aktiverats den dagen och därför hade tyvärr spårningsmailen uteblivit. I vanliga fall så skickas det alltid ut ett mail med en länk där du kan spåra din försändelse vilket inte fungerade som det skulle på den nya hemsidan de första dagarna. Jag ser att ditt paket packades dagen efter du la din order hos oss, men sedan har de inte skannats in på DHL’s terminal. När du kontaktade oss så reklamerades detta till DHL och ett nytt paket skulle skickas till dig. Tyvärr var då en av produkterna slut i lager när vi skulle skicka samma leverans igen och därför dröjde det ett par dagar extra innan de nya paketet skickades ifrån oss. Vi skulle såklart ha kontaktat dig och meddelat detta, vi är ledsna att vi brustit i kommunikationen och kommer se över rutinerna för att de inte ska hända igen. Kontakta oss gärna på ehandel@zoo.se och meddela vilken produkt som är felskickad, så rättar vi till detta. Vänliga hälsningar Caroline
Sida 1