3.8 / 5
(733 omdömen)
5
(672)4
(44)3
(7)2
(5)1
(5)
Sorterat efter datum
2019-09-23
Sjyst kundservice, medgörliga och vänliga.
2018-12-05
Har inhandlat datorprylar samt ett 2080ti kort på net2world. Det här varit en massa problem med de här grafikkorten som inte har med net2world att göra utan tillverkaren i sig. Har fått bra service från kundsupport och blivit erbjuden nytt grafikkort.
2018-12-01
snabbaste jag varit med om! och mkt information genom hela processen bra produkt till bra pris
2018-11-29
Fast delivery.
2018-07-27
Högt betyg för god kundservice därför att jag fick hem fel vara men kunde behålla den felaktiga produkten som var en sli brygga och fick dessutom en ny (crossfire brygga) vilket kan tas fel på för en sli men jag fick min andra produkt som är ett nätaggregat. Allt gick bra till slut. Bra betyg för en bra butik
2018-04-25
Kunde inte vara mer nöjd! Hanterar ärenden perfekt och hjälper till hela tiden! Skulle ge 11 av 10 om jag kunde
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2019-06-01
Mitt paket levererades till fel ombud. Net2worlds sida lät mig inte välja ombud från en lista, något som varenda sida jag beställt från tidigare gjort. De valde ett ombud som innebar cirka 9 extra mil för mig. Kontaktade de om detta, och det kunde lösa sig mot en kostnad på 250:-. Fick även till svar att de kunde ha löst det om jag meddelade de INNAN paketet gick iväg, vilket är omöjligt då detta är information som blev tillgänglig först när jag hade kollinumret och paketet hade gått iväg. De höll DHL ansvariga och att de litat på deras system. Efter några låååånga samtal till DHL (som jag fick lösa, Net2world bemödade sig inte att kontakta de) fick jag tillslut mitt paket till korrekt ombud efter över en veckas försening. Två stjärnor får dock Net2World pga bra priser och relativt snabba mailsvar, men kundservicen gör verkligen inget för att lösa problemet, trots att det är deras system som är undermåligt. Att inte ens få välja ombud 2019 är under all kritik, framförallt när de inte vill hjälpa till trots att jag som kund inte gjort något fel.
2019-04-20
Köpte fel produkt men det var enkelt att returnera hos dem i Malmö
2018-11-23
Beställde 3st Samsung C43J890 på Black Friday. Blev uppringd senare på dagen där de sa att de inte hade skärmarna på lager, så min beställning var makulerad. Totalt värdelöst.
Net2World svarar:2018-11-24
Hej, Vi beklagar att skärmarna hade tagit slut när du lade din beställning. Precis som du nämner så tog dessa slut under Black Friday ruschen. När en produkt tar slut och det inte går att få tag i fler så brukar vi gå ut med information om det. Vi har varit tydliga med vår reservation för slutförsäljning. Vi har dessutom gjort vad vi kan för att försöka få tag i fler men de var tyvärr helt slut hos våra leverantörer också och vi gick ut med information till dig om hur det såg ut. Vi förstår din frustration att du inte fått några skärmar men hoppas samtidigt att ditt omdöme blir mer rättvis då vi inte gjort något fel från vår sida. Du får gärna kontakta oss om något känns oklart. MVH Net2World
2018-06-05
Helt ok standardbutik, Svea som kreditgivare, inte paypal, lite synd. Konstigt som drar ned betyg är att man ska ange kortnummer innan man kommer vidare till kortbetalning där man får skriva kortnummer igen.
2018-02-15
Redigerades 2018-02-20
uppdatering: allting är löst och fakturan är struken. uppdatering: blev kontaktad av dom och dom ska stå för alla kostnader, återkommer med högre betyg när jag fått bekräftelse ifrån svea. svindyrt om man ångrar köp och ska returnera. för det första ska man stå för frakten för returen själv och man ska enligt dom skicka som företagspaket så det levereras direkt till dom, men efter mycket om och men fick jag skicks som vanligt postpaket vilket vart billigare. för det andra så ska man betala fraktavgiften 29kr efter returen godkänts, vilket ledde till mer bekymmer då jag tog mitt köp på delbetalning/konto så jag får lov betala uppläggningsavgift, amortering, aviavgift också totalt 153kr. så kommer betalt runt 230kr för att jag ångrade ett köp, på en produkt som var oöppnad som kostade 499kr, hade jag vetat dessa kostnader hade jag behållt produkten och sålt. aldrig varit med om något liknande på nån butik. absolut sista gången jag handlar där iallafall.
Net2World svarar:2018-02-21
Tack för ditt omdöme! Avgiften beror på att du hade valt Svea avbetalning och eftersom frakten var kvar så blev avbetalningsavgifterna också kvar på räkningen. Vi förstår att det blir dyrt när frakten bara är 29kr och därför har vi bett Svea ta bort den. Ha en fortsatt bra dag :)
2017-12-08
Tack för otroligt bra service! En nätverkskabel gick sönder och vi behövde en ny snabbt och extra lång av bra kvalité. Beställde en av net2world på eftermiddagen och på morgonen dagen efter fick vi den levererad till oss. Tack vi kommer återkomma !
Net2World svarar:2017-12-08
Tack för ert fina omdöme! Vi önskar er God Jul & Gott Nytt År!
2017-11-13
Redigerades 2017-11-14
Bra services.
Net2World svarar:2017-12-08
Tack och välkommen åter!
2017-09-13
Köpte en hårddisk. Fungerade fint. Den fanns inte på lager men de hade fått hem den efter bara en dag. Har handlat förr på Net2world och det fungerar alltid väldigt bra. Och en fördel är att de tar reparationer också. Så man kan känna sig trygg med sin produkt.
Net2World svarar:2017-09-13
Tack för förtroendet! :)
2017-09-01
Redigerades 2017-09-02
Beställde en dator på söndag. fick den på Tisdag. mycket snabba och tillmötesgående.
Net2World svarar:2017-09-12
Tack för ditt fina omdöme!
Sida 1