
(500+)

Jag köpte ett chassi från Proshop, men upptäckte att I/O-porten på chassit var defekt. När jag kontaktade supporten för att få en enkel reservdel skickad, något som många andra återförsäljare brukar lösa utan problem,fick jag istället svaret att jag måste skicka in hela datorn. Och med det ta ut mina reservdelar. Det känns både onödigt krångligt och tidsödande, särskilt eftersom felet gäller en liten komponent som hade kunnat bytas utan att skicka iväg hela datorn. Supporten var inte särskilt hjälpsam och verkade inte vilja hitta en smidigare lösning. Sammantaget är jag besviken på hur ärendet hanterades. Produkterna i sig kan vara bra, men när det uppstår problem verkar Proshop inte erbjuda den flexibilitet eller kundservice man kan förvänta sig.
bra pris, snabb leverans, bra kommunikation , så skall det vara
Bra och pålitlig sida.
Snabbt, smidigt och bra pris.
Aldrig fått varan. Paketet skickas till Norge istället Sverige. Väntar 10 dagar nu.
Aldrig haft problem, snabba leveranser så bara positivt.
Väldigt nöjd. Kommer säkert köpa mer därifrån.
Snabbt, enkelt och ofta väldigt bra priser/kampanjer. Snabba att skicka ut varorna. Perfekt!
Riktigt dålig kundtjänst! Gjorde ett köp, ville betala med Google pay, provar 8ggr och det är fel på Proshop och BankID. Är tvungen att betala med Mastercard men de lägger på en avgift vilket är helt sjukt. Jag betalar och kontaktar sedan kundtjänst för att jag inte tycker att jag ska betala extra avgift för kort då deras betaltjänst utan avgift inte funkar. Men men inte så vänligt mottagande. De menar på att inget är fel och att jag inte får tillbaka avgiften även när bild är medskickade där felet visas. Nu går jag till andra butiker med bättre kundtjänst och inga kortavgifter.

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
www.proshop.seFullständigt firmanamn: Proshop A/S
Organisationsnr: 5020745294
Information hos allabolag.se