4.3 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-03-17
Billigast, snabb leverans, flera betalningsalternativ och fraktalternativ, bra packat samt en lättmanövrerad hemsida. Beställd vara uppfyllde alla förväntningar. Jag är mycket nöjd!
2019-03-09
Redigerades 2019-03-10
u
Beställt och betalat för produkt: Efter drygt ett dygn får jag besked om att vitt tangentbord av den modell jag beställt inte finns i lager. När jag beställde stod det att den fanns i lager. De undrade om jag istället vill ha samma modell i svart. Det vill jag inte. Mycket beroende på att de inte känns förtroendeingivande när de saknar kontroll på sitt lager. Har begärt pengarna tillbaka på mitt konto, men ännu inte fått svar. Förhoppningsvis hävs reservationen av beloppet i nästa vecka - men jag kommer ändå att vara besviken. Man tar inte betalt för produkter som man inte kan leverera.
Kungs TV svarar:2019-03-18
Hej Ulf Självklart vill vi ha nöjda kunder, tyvärr kan vissa färger / varianter ibland ta slut, då undersöker vi alltid om det går att få fram flera från leverantören. Just detta 349:- tangentbord finns i svart som vi självklart erbjuder som alternativ. Din beställning kom Fredag, vi undersökte med leverantören och mailade svar till dig, vi fick återkoppling som vi såg Måndag morgon, vi tog direkt bort reservation för din betalning direkt. Självklar kan vi erbjuda flera alternativ om du återkommer till oss. Med Vänliga Hälsningar Kungstv norrköping
2019-03-04
Redigerades 2019-03-05
bra
2019-02-27
Redigerades 2019-02-28
Snabb leverans. Bra sortiment
2019-02-06
Underbara människor som jobbar på Kungs TV! Verkligen toppen service och trevligt bemötande från början till slut. Jag rekommenderar Kungs TV!
2019-01-29
En gammal anrik SVENSK firma med idag ännu SVENSKA ägare. Ville inte beställa nåt skräp från Hong Kong och det sen fastnar på Arlanda i 100 år.. Gratis frakt påverkar ju självklart :-) Säker betalning via min egen bank. Rekommenderas av en aktiv radioamatör på kortvågen:-)
2019-01-29
Ingen större entusiasm att få min beställning.
2019-01-27
De hade en produkt ingen annan hade
2019-01-21
A
Jag beställde nyligen ett väggfäste till min tv från Kungs TV. Enligt deras hemsida skulle det finnas i lager och pengarna drogs genast från mitt kort. Två veckor senare hade jag inte hört ett pip från dem men produkten hade fortfarande status "i lager". Då skrev jag och meddelade att om jag inte hade hört något från dem inom två dagar så ville jag häva köpet. Två dagar senare så hade de fortfarande inte svarat och jag skickade ett nytt mail och sade att jag ville häva köpet. Pengarna kom tillbaka på kontot men jag har fortfarande inte fått ett enda mail från företaget. Totalt obefintlig kommunikation och felaktig (medvetet?) lagerstatus.
Kungs TV svarar:2019-03-18
Hej Acheron Alla kunder är viktiga för oss, vi har via email informerat acheron om leveranstiden och svarat på mail. Till den email adress du angivit, kolla din spamkorg. Man kan alltid logga in på vår sida och få info om sin beställning. Om man ändå saknar info kan man ringa oss alternativ besöka oss om man bor nära. Vi vill självklart alltid ha nöjda kunder. Du är välkommen till butiken, så ordnar vi ett bra väggfäste till dig. Med Vänliga Hälsningar KUNGSTV Norrköping
2019-01-21
Bra att ha göra med
2019-01-19
Smidigt
2019-01-12
Smidigheten att köpa bra varor på nätet. Hoppas leveransen går lika smärtfritt.Nu har jag fått mikron, och det gick lika lätt. Jättebra!
2018-12-15
Mitt väggfäste var slut. Fick ett annat till samma pris. Snabb och bra leverans.
2018-12-14
Lång leveranstid. Tog sex arbetsdagar innan min order skickades. Vill man ha varan som är billigast på prisjakt så får man vänta.
2018-12-02
Redigerades 2018-12-12
Alltid bra pris och bor lokalt nära när de produkter jag önskar inte finns på de vanliga teknikjättarna
Sida 1