2.6 / 5
(104 omdömen)
5
(68)4
(8)3
(3)2
(6)1
(19)
Sorterat efter datum
2020-07-07
- Mycket lång leveranstid - Misstänker falsk lagerstatus
2020-05-12
Inget att rekommendera köp hos. Beställde via träningsmaskiner.com. Beställde en reservdelsprodukt som skulle vara kompatibel med min maskin. Det var den inte. När jag ville returnera produkten vill de först inte ta emot den men efter tjat så gick det mot ett prisavdrag om 20%. Som grädde på moset skickar de mig till inkasso för en produkt som är reklamerad och returnerad! Efter flera om och men så fick jag detta krediterat. Döm om min förvåning när jag idag får ett nytt inkassokrav på frakt, ränta och inkassokostnader! Riktigt uselt hanterat och bland det sämsta jag varit med om!
2020-04-30
Extremt lång leverans. Fick ej alla saker jag beställt fick 1 av 4 artiklar. Värdelös kundtjänst, fick ingen hjälp. Fick betala för allt trots jag inte fått alla grejer.
2020-04-16
Bortom all kritik. Har väntat flera veckor på en produkt som jag tillslut ville avbeställa, men då inte fick avbeställa. Istället tänker de skicka produkten och begär att jag ska stå för både frakt och retur, totalt 500 kr. Beställ aldrig härifrån!
2020-01-23
Väldigt långa leveranstider, väntade 7 veckor på produkter som stod att de fanns i lager. Svarar snabbt på mail men tar inte ansvar för förseningar utan skyller dessa på leverantörer och är inte villiga att kompensera på något sätt.
2019-12-30
Otroligt långa leveranstider och noll koll på när varorna kommer. Är väldigt besviken på hanteringen. Beställde en boxningssäck (som fanns i lager med 2-10 arbetsdagars leveranstid) den 6 dec, ringde själv upp dem den 23 dec och frågade om leverans. Det enda svaret var att jag får ett mejl när leveransen är på väg. Har fortfarande inte hört något (efter 13 arbetsdagar).
2019-12-23
Bra pris och bra service!
2019-12-19
Beställde bänk, ställning och skivstångsset 135 kg 1 december, leverans 6 december. Inga anmärkningar, utmärkt!
2019-12-19
Sveriges sämsta kundtjänst och längsta leveranstid Grattis. Varning
2019-11-29
Beställde mitt löpband på Torsdagsmorgonen och det kom redan under fredagskvällen. Servicen samt information ifrån fraktbolaget Airmee under tiden funkade galant.
2019-02-08
Redigerades 2019-11-27
På tok för långsamma leveranser. Svaret jag fick efter en månads väntan, mer än dubbelt så lång tid som förväntad leverans enligt deras webbplats, var att de "jobbar med tio olika lager". Det låter som en ursäkt för att de har dåliga rutiner och dålig koll på sina leverantörer. Det som drar upp betyget ("knappt godkänt") är den blixtsnabba kundtjänsten som svarar på mail inom 30 minuter även sent på kvällen. Det är imponerande!
2019-11-11
Redigerades 2019-11-24
Jag är nöjd med informationen.Slutligt omdöme kan jag lämna efter mottagen varuleverans.
2019-10-05
Möjlighet till hemleverans kvällstid.
2019-09-04
Tar inget helhetsansvar för att varorna hamnar rätt. Om det strular med distributören lämnar de över ansvaret på kunden. Exempel: Jag beställde varor som utan min vetskap hade delats upp av DHL i 2 kollin. Jag fick sms om leverans mellan 12-15. 12:15 kom ett kolli där en del saknades. Jag ringde omedelbart träningsmaskiner men de visste inget och hade inget råd att ge. Åkte till jobbet. Dagen därpå fick jag sms från DHL att de försökt leverera kolli 2 14:45. Träningsmaskiner och DHL terminal tyckte att jag borde varit hemma och jag ombads boka ny tid 12-15 dvs ta ledigt ytterligare 1/2 dag eftersom jag inte varit hemma. Klagade hos DHL centralt och de bad om ursäkt och fixade en leverans specifikt för mig, när det passade mig på kvällstid. Träningsmaskiner gjorde under detta ärende ingenting annat än att maila mig ett antal gånger för att säga att jag borde varit hemma 12-15, tvärtemot vad de själva sagt när jag ringde. De har säkert en annan version. Dock har jag ovanstående dokumenterat i mailform. Förrutom det ganska snorkiga och helt ointresserade att lösa problemet
2019-08-18
hittade en bra priss
Sida 1