2.8 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-03-25
S
Beställde massa saker, tiden tickade på, efter nån vecka ringde jag, då var det ingen som svarade på flera timmar, men lyckades få ett svar på mail där dom skrev det var restat i lagret. men ingen info om detta gavs inte till mej, som nån skrev, hur går det beställa nåt som inte finns i lager? avbröt orden till slut.
Lysman svarar:2019-03-26
Hej Smokealot. Vi har en funktion som visar på leveranstid om man beställer mer än vad som finns i lager. Detta framgår även i orderbekräftelseen. Om leveransen av någon anledning skulle dröja mer än den estimerade tiden skickas ett automatiskt mail till kunden om att vi tittar på den enskilda ordern om vad som hänt och kan då förklara om varför försening skett. Vi har telefontid 09-15 må-to och 09-13 på fredagar.
2018-10-16
hjälpsamhet, information, engagemang, kompetens
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2018-03-14
Bra sortiment, snabb service. Hör fraktavgift
2018-02-15
P
Toppen butik! Riktigt snabba leveranser och snabb kundservice! Kommer garanterat att återvända när det är dags att handla igen.
2018-01-02
Enkelt, bra priser och betalning mot faktura utan kostnad!
2018-01-01
Bra pris , bra sortiment , upplysande hemsida,klart godkänd.
2017-12-04
Det stora utbud som erbjuds
2017-11-22
Redigerades 2017-11-24
bra presentation
2017-11-18
Stor klass på sortiment och pris, enormt utbud.
2017-09-26
Redigerades 2017-10-11
Snabbt och smidigt.
2017-09-12
Redigerades 2017-10-05
Det går inte att ringa till det angivna telefonnumret. Min första kundservicekontakt via mail var väldigt osäker och kontaktpersonen kunde inte ge mig något klart svar på min produktfråga. Hon angav dessutom att företaget har 14 dagar returrätt för företag "för att vara schyssta" men jag kunde inte hitta något i företagets köpvillkor som styrkte detta och tyckte därför att det var ett underligt uttalande. Pga det så var jag tveksam till att lägga en beställning. Nästa kontaktperson var väldigt hjälpsam och jag fick bra svar och jag kände att jag kunde fullfölja min beställning. Att lägga beställningen var väldigt enkelt. Nu återstår bara att se om leveransen går bra.
2017-09-11
Jag upplever sidan som lättillgänglig och tydlig
2017-08-31
Redigerades 2017-09-10
Snabbt svar och enkelt att beställa varan.
2017-09-04
Eftersom jag betalar med kort ska LYSMAN (Svea Ekonomi) fullständigt strunta i mitt personnummer eller var jag är folkbokförd. Den informationen har absolut ingen relevans och gör att jag måste ange helt onödiga uppgifter.
Sida 1