Stora på möbler online
9 fysiska butiker i Sverige
Snabb leverans & fri frakt

http://www.trademax.se

Betalningsalternativ

Visa
MasterCard
SveaWebPay faktura
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Företaget har inte aktiverat visningen av utökad företagsinformation
Detaljerad information Trademax har fått betyget (6.87)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Usel
    2 dagar sedan
    Varför dyker er "expeditionsavgift" på 195kr upp först när man går till kassan? Knappast "fri frakt" med den avgiften.
  • Utmärkt
    4 dagar sedan
    Beställning
    Lättöverskådligt !!
  • Utmärkt
    10 dagar sedan
    Inga konstigheter!

    Beställde en matgrupp med ett stort bord och 6 stolar, fick det inom tre dagar och jag fick även hjälp att bära in leveransen av killen från DHL!
    Jag är helnöjd med Trademax till skillnad från vissa andra omdömen. Vissa blir irriterade på deras expeditionsavgift men man ser ju den när man går till kassan så även om den är lite saftig så kommer det ju inte som en chock efteråt iaf..

    Rekommenderar Trademax!
  • Hej.
    Tack för ditt omdöme.

    Det glädjer oss att du är nöjd med dina varor och att din upplevelse har varit bra hela vägen.
    Angående expeditionsavgiften så har du rätt, den syns i kassan och där väljer kunden om dem vill fortsätta avsluta sitt köp. Vi beklagar att den finns men inte vi på kundtjänst som bestämt att den ska finnas där.

    Vi hoppas vi kommer se dig fler gånger i kommande beställningar ifall du hittar något.
    Önskar dig en fantastik dag
    Marielle
    Trademax

  • Utmärkt
    13 dagar sedan
    Beställning
    Det fanns precis de mått jag ville ha.
  • Hej
    Tack för ditt omdöme.

    Det var otroligt roligt att höra.
    Vi hoppas du är nöjd med dina varor.

    Återkom gärna till vår kundtjänst ifall du har frågor.
    Önskar dig en bra dag
    Marielle
    Trademax

  • Utmärkt
    15 dagar sedan
    Beställning
    Jag vill byta leverans adress till johannelunsgatan 3 50640 Sjöbo .
    Malvis Iguma
  • Hej
    Tack för ditt omdöme.

    Vi ser att du varit i kontakt med vår kundtjänst angående detta.
    Återkom gärna till vår kundtjänst ifall du har andra frågor.

    Önskar dig en bra dag
    Marielle
    Trademax

  • Bra
    20 dagar sedan
    Beställning
    Nöjd MEN fri frakt?
    Tar ut en "expeditionskostnad" på 295.-
  • Hej.
    Tack för ditt omdöme.

    Vad bra att höra att du är nöjd. Det glädjer oss.
    Expeditionsavgiften är baserad på bland annat storlek, är beroende av de beställda varornas volym. Avgiften täcker kostnader för till exempel framplockning, emballering,
    lastning, leveranskontroll samt frakthandlingar och kvitton. Expeditionsavgiften är alltid förverkad när din order har gått till behandling.
    Mer om detta kan du läsa under våra villkor på vår hemsida.
    Det är dessvärre inget vi kan ta bort, beklagar.

    Återkom gärna till vår kundtjänst ifall du har frågor.
    Önskar dig en bra dag
    Marielle
    Trademax

  • Utmärkt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 21 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Vänligt bemötande i affären berättade om hemsidan och köp där. Fixar på hemsidan inga problem fungerade smärt frit hela vägen . Hoppas lev kommer fungera lika bra.
  • Hej.
    Tack för ditt omdöme.

    Trevligt att höra att ditt bemötande i butiken vart en god upplevelse.
    Vi håller tummarna på att du var lika glad när du fick dina möbler.

    Återkom gärna till vår kundtjänst ifall du har frågor.

    Önskar dig en bra dag
    Marielle
    Trademax

  • Perfekt
    28 dagar sedan
    Beställning
    bra priser och alltid lika lätt beställa !!! Mvh
  • Hej
    Tack för ditt omdöme.

    Vad roligt att höra.
    Vi försöker ha vår hemsida så lätt som de går så kunder kan hitta det dem är ute efter.
    Du är varmt välkommen tillbaka att handla hos oss.
    Önskar dig en bra dag
    Marielle
    Trademax

  • Usel
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Har "fri frakt" men tar en expeditionsavgift för hantering av ens beställning, som kan uppgå till flera hundra kronor beroende på varans pris.
    Detta är enligt mig inget annat än en dold fraktavgift, klart oseriöst
    180908.
    Tack för svaret men jag anser fortfarande att ert sätt att hantera ordrar är oseriöst, mig veterligen finns inget annat företag som har expeditionsavgift, så ert förfarande är och förblir oseriöst.
    Det spelar ingen roll vad ni skriver i era villkor, ni är helt enkelt inte ärliga.
  • Hej
    Tack för ditt omdöme.

    Beklagar att du känner så, all information om expeditionsavgiften står klart i våra köpvillkor när du avslutar din beställning.

    Expeditionsavgiften är baserad på bland annat storlek, är beroende av de beställda varornas volym. Avgiften täcker kostnader för till exempel framplockning, emballering,
    lastning, leveranskontroll samt frakthandlingar och kvitton. Expeditionsavgiften är alltid förverkad när din order har gått till behandling.
    Mer om detta kan du läsa under våra villkor på vår hemsida.

    Återkom gärna till vår kundtjänst om du har fler frågor eller funderingar
    Marielle
    Trademax

  • Usel
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Hävdar fri frakt men debiterar expeditionsavgift vilket i slutändan gör att leveransen blir dyrare att få hem än från deras konkurrenter ändå.

    Betalar gärna lite mer hos deras konkurrenter som inte håller på att fula sig med extra avgifter, ger ett oseriöst intryck!
  • Hej
    Tack för ditt omdöme.

    Beklagar att du känner så, all information om expeditionsavgiften står klart i våra köpvillkor när du avslutar din beställning.

    Expeditionsavgiften är baserad på bland annat storlek, är beroende av de beställda varornas volym. Avgiften täcker kostnader för till exempel framplockning, emballering,
    lastning, leveranskontroll samt frakthandlingar och kvitton. Expeditionsavgiften är alltid förverkad när din order har gått till behandling.
    Mer om detta kan du läsa under våra villkor på vår hemsida.

    Återkom gärna till vår kundtjänst om du har fler frågor eller funderingar
    Marielle
    Trademax

  • Usel
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Ljög med lockpriser - döms till miljoböter
    6/9 - 18 metro.se

    "Enligt KO sålde Trademax varor på nätet till priser som jämfördes med påhittade ”rekommenderade” priser och utförsäljningar.

    Patent- och marknadsdomstolen har nu avgjort fallet och ger KO rätt.

    Trademax har använt sig av påhittade rekommenderade priser som inte används av någon annan i branschen. Flera produkter är egna märken som inte säljs av andra företag än inom samma koncern.

    Domstolen förbjuder också företaget att tala om utförsäljning om det inte är en riktig utförsäljning med väsentligt lägre priser.
    Trademax får heller inte låtsas ha tidsbegränsade erbjudanden. Företaget har bland annat haft en klocka på sin hemsida som räknade ner tiden i 24 timmar tills rean skulle upphöra. När klockan nått noll startade den om igen.

    Fyra miljoner

    Trademax döms nu att betala en marknadsstörningsavgift på fyra miljoner kronor.
    Dessutom hotas företaget med ett vite på tre miljoner kronor om man fortsätter vilseleda konsumenter med påhittade rekommenderade priser, tidsbegränsade erbjudanden och lagerutförsäljningar.
    "
  • Hej,

    Tack för ditt inlägg!

    Vi ser positivt på att frågan har prövats i domstol. Vi anser att vår marknadsföring och priskommunikation är korrekt och att vi uppfyller lagens krav och i hoppas nu att ärendet ska tas upp av Patent- och marknadsöverdomstolen, som är den högsta instansen och där endast utvalda ärenden prövas.

    För mer information se vårt pressmeddelande:
    http://news.cision.com/se/bygghemma-first-holding-ab/r/dom-i-patent--och-marknadsdomstolen-gallande-rekommenderade-priser,c2607478

    Marielle
    Trademax

  • Perfekt
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Hejsan!
    Jag köpte den madress för någon annan snälla skicka den till den här adressen .

    Erfan Noori
    Masouma Noori

    Lenvädresgatan 3
    418 35
    Läg 129
    Göteborg

    Snälla skicka leveransen på morgonen tack
    Hälsningar
  • Dålig
    1 månad sedan
    Jag tycker att det är falsk marknadsföring att hävda Fri frakt för att sedan lägga på en ”expeditionsavgift” på 300 kr. Inte ens om man köper i deras butiker kommer man undan denna avgift. Fult!
  • Hej
    Tack för ditt omdöme.

    Beklagar att du känner så.
    Expeditionsavgiften är baserad på bland annat storlek, är beroende av de beställda varornas volym. Avgiften täcker kostnader för till exempel framplockning, emballering,
    lastning, leveranskontroll samt frakthandlingar och kvitton. Expeditionsavgiften är alltid förverkad när din order har gått till behandling.
    Mer om detta kan du läsa under våra villkor på vår hemsida.

    Återkom gärna till vår kundtjänst om du har fler frågor eller funderingar
    Marielle
    Trademax

  • Usel
    1 månad sedan
    Beställde en säng den 23 juni. Först skickade de fel delar, och nu 2 månader senare har jag fortfarande inte fått sängen.
  • Hej
    Tack för ditt omdöme.

    Beklagar det inträffade.
    Vi ska kika på detta och skickar dig ett PM så vi kan få lite uppgifter.

    Önskar dig en bra dag
    Marielle
    Trademax

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Klar och tydlig information. Lätt att navigera.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning
    Leverans snabb. Snygga möbler. Helnöjd.
  • Ganska bra
    1 månad sedan
    Beställning
    Det stod gratis frakt, fraktfritt, så lite surt kan jag tycka att det är, när man tvingas betala nästan 200- spänn ändå i expeditionsavgift, min beställda matta blev 200,- spänn dyrare tack vare exp avgiften, trist, då man vill shoppa billigt. Hoppas iaf att jag kommer bli nöjd med mattan, tar väl ca: 1 vecka innan den kommer hem till mig
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning
    Smidigheten
  • Mycket bra
    1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Enkelt och smidigt att handla samt bra service
  • Acceptabel
    1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Mycket strul med den mobila hemsidan samt fult av dem att de lägger på en exp. avgift när man väl ska betala.
  • Dålig
    1 månad sedan
    Leverans lagom omständig. Behöver en smidigare logistik men fungerar om man är hemma mycket eller kan hämta på utlämningsställe.

    Stora bristen är kommunikation. Fick ingen faktura, kontaktade Trademax utan svar. Fick påminnelse via brev och 3 dagar efteråt kom inkasso. Man känner sig som en tjuv när det kommer på posten och samtidigt vill inte Trademax svara på tre skickade mail.

    Kommer inte handla här igen, kommer inte rekommendera det heller tyvärr även om soffgruppen var jättefin.
  • Hej
    Tack för ditt omdöme.

    Beklagar det inträffade. Dessvärre kan vi inte hitta din mejladress så vi kan inte se vad som hänt.
    Om du inte fått svar på dina mejl så får du alltid ringa in till vår kundtjänst så går det snabbare att få svar.
    Vi hjälper dig gärna vidare med ditt ärende.

    Önskar dig en fin dag
    Marielle
    trademax

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning
    Okej tack
  • Usel
    2 mån sedan
    Deras kundsupport lägger systematiskt på samtalet när man väntat i 40 min i kön.
    Ringer man igen står man i kön till plats nr 10 sen lägger dem på samtalet igen.
    Lyckas man komma fram till vad man hörde var ett Call Center så svarar ingen när man säger "hallå" och lägger direkt på samtalet.
    Samma tidskrävande och oseriösa intryck som från Fyndiq.se.

    Vill också varna för deras olagliga och felaktiga marknadsföring som finns på blocket.se t.ex.
    Priserna varierar från annonserna till vad som står på hemsidan, oftast är också väldigt nedprisade produkter "slut på lager" och kommer inte föras åter. Men majoriteten av priserna är också helt fel och mycket högre på hemsidan än vad som annonseras och detta är helt klart felaktig marknadsföring eftersom den lockar kunder på felaktiga grunder. Har personligen märkt att detta sker med stor utsträckning, ibland är det inte ens produkter dem saluför.

    Undvik Trademax.se på alla sätt ni kan.
    Det finns mycket bättre möbelbutiker ni kan handla ifrån med ärliga priser.
    Alla dessa säljer webbutiker säljer samma produkter under olika namn, 60 min google sökning och jag fann i princip alla deras produkter i andras butiker till bättre pris dessutom.
  • Hej
    Tack för ditt omdöme.

    Beklagar det inträffade.
    Vi har fått ny linje in på samtalen så nu fungerar det bättre.

    När det gäller Blocket så annonserar butikerna ut kampanjer, det är deras ansvar att hålla koll på dem och ta bort annonsen när det är dags. Sen har vi ingen prisgaranti utan priserna kan ändras från dag till dag och det står i texten att vi reserverar oss för prisändringar.

    Återkom gärna till vår kundtjänst ifall du har fler frågor eller funderingar så hjälper vi dig gärna.

    Önskar dig en bra dag
    Marielle
    Trademax

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning Leverans
    snabbt enkelt o oslagbara priser
  • Utmärkt
    2 mån sedan
    Beställning Leverans
    stort sortiment, bra priser, ok site. kom i tid
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Bra och snabb service
    Mot förmodan ngt fel på varan , inga problem med reklamation fixar en ny vara meddetsamma 👍🏻
  • Ganska dålig
    2 mån sedan
    Beställning
    Expeditionsavgift på 195 SEK, dåligt!
  • Hej.
    Tack för ditt omdöme.

    Beklagar att du känner så.
    Expeditionsavgiften är baserad på bland annat storlek, är beroende av de beställda varornas volym. Avgiften täcker kostnader för till exempel framplockning, emballering,
    lastning, leveranskontroll samt frakthandlingar och kvitton. Expeditionsavgiften är alltid förverkad när din order har gått till behandling.
    Mer om detta kan du läsa under våra villkor på vår hemsida.

    Önskar dig en fin dag
    Marielle
    Trademax

  • Usel
    2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Allt är bra men en sak är jätte dålig varför ska man betala expedit avgift ??? Man sitter hemma och beställer saker på nätet och endå ska man betala expedit avgift 😡😡 så sjukt !!!! Sen fick man hem trasiga stolar som jag ville skicka tillbaka som reklamation men då säger personalen att det är jag som ska betala för posten så sjukt !!!! Kommer aldrig mer att köpa nåt från er...
  • Hej.
    Tack för ditt omdöme.

    Beklagar att ni känner så.
    Expeditionsavgiften är baserad på bland annat storlek, är beroende av de beställda varornas volym. Avgiften täcker kostnader för till exempel framplockning, emballering,
    lastning, leveranskontroll samt frakthandlingar och kvitton. Expeditionsavgiften är alltid förverkad när din order har gått till behandling.
    Mer om detta kan du läsa under våra villkor på vår hemsida.

    Angående reklamation betalar ni inte för returen ifall ni ska få nya.
    Ångrar du ditt köp får du där emot betala en retur på 595 kr.

    Har du fler frågor så är du välkommen att ringa in till oss på kundtjänst så förklarar vi mer.
    Eller har du villkoren på hemsidan.

    Önskar dig en fin dag
    Marielle
    Trademax

  • Utmärkt
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Bra överskådlig site med lättförståliga menyer (de har lagts ned arbete på UX (user experience)). Dessutom så erhåller man en bekräftelse direkt efter köp via SMS och email samt en länk för att spåra leveransen. I överlag bra kundupplevelse.
  • Usel
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Uppdatering 2:
    2,5 månader efter beställning. Trodde vi skulle slippa dem nu. 2 veckor efter senaste korrenspondens ringer DHL helt oannonserat och står utanför dörren med leverans. Vi är på semester utomlands. Trademax vägrar nu makulera fakturan då vi, enligt dem, har mottagit full leverans (vi har inte ens kvar det första kollit). Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Nu ska jag till arn.se och skriva anmälan.

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Uppdatering:
    Det har nu gått 8 veckor sedan beställning. De gick till slut med på att skicka en ny vara för att ersätta den som DHL slarvat bort, men någon dag senare meddelar de att varan har utgått ur sortimentet. Skönt att slippa dem om jag ska vara ärlig. Handla inte från Trademax!

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Fick ett av tre kolli hemlevererade inom utlovad tid, de andra två hade tappats bort. En månad senare har vi fortfarande inte fått dem. DHL gav bort vårt paket till någon före oss i leveranslistan som var snäll nog att sms:a oss att de hade fått det, men trots att både Trademax och DHL fick både namn och adress har de inte lyckats hämta upp paketet och köra hem det till oss (detta var två veckor sedan). Skulle ha gjort det själv. Usel hantering när något går fel, ingen information, timslånga telefonköer och långa hanteringstider. Köp inte från Trademax om du inte kan vara utan varorna, skulle något gå fel så struntar de totalt i dig.

    Det är ett hån att betala en expeditionsavgift när ingenting expedieras.
  • Hej.
    Tack för ditt omdöme.

    Vi beklagar verkligen att du haft det struligt med din leverans.
    Vi hoppas att allt har löst sig och har du fler funderingar så ber vi dig att återkoppla till vår kundtjänst så kan vi hjälpa dig vidare.

    Önskar dig en fin dag
    Marielle
    Trademax

  • Dålig
    2 mån sedan
    fri frakt, men exp-avgift på 395:- tillkommer :@. Säljaren i butiken sa dessutom att inga kostnader tillkommer om man väljer svea-ekonomi, aviavgift även där
  • Hej.
    Tack för ditt omdöme.

    Vi beklagar den informationen från butiken. Vi kommer självklart att ta detta vidare!

    Expeditionsavgiften är baserad på bland annat storlek, är beroende av de beställda varornas volym. Avgiften täcker kostnader för till exempel framplockning, emballering,
    lastning, leveranskontroll samt frakthandlingar och kvitton. Expeditionsavgiften är alltid förverkad när din order har gått till behandling.
    Mer om detta kan du läsa under våra villkor på vår hemsida.

    Angående Svea så kostar det inget vid faktura men delbetalning kommer det alltid aviavgifter och uppläggningsavgifter.

    Återkom gärna till vår kundtjänst ifall du har fler frågor eller funderingar.

    Önskar dig en bra dag
    Marielle
    Trademax

  • Perfekt
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Bra bilder och enkelt att söka och bra priser
  • Perfekt
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Varorna fanns på lager. Det fanns tips om vilka andra produkter som hörde till.
  • Utmärkt
    2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Enkelhet att beställa och hemleverans
  • Knappt godkänd
    2 mån sedan
    Beställning
    Det står fri frakt men istället tillkommer en expeditionsavgift på 295kr!!!
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Beställning
    Bra kvalitet och bra pris.
  • Utmärkt
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning Leverans
    Snabbt smidigt enkelt
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Beställning Leverans
    Det bästa stället att köpa möbler
  • Dålig
    3 mån sedan
    "Fri frakt" men expeditionsavgift på nästan 200 kr är ju lurendrejeri.
  • Hej.
    Tack för ditt omdöme.

    Beklagar att du känner så!
    Expeditionsavgiften är baserad på bland annat storlek, är beroende av de beställda varornas volym. Avgiften täcker kostnader för till exempel framplockning, emballering,
    lastning, leveranskontroll samt frakthandlingar och kvitton. Expeditionsavgiften är alltid förverkad när din order har gått till behandling.
    Mer om detta kan du läsa under våra villkor på vår hemsida.

    Återkom gärna till vår kundtjänst ifall du har fler frågor.

    Önskar dig en fin dag
    Marielle
    Trademax

  • Knappt godkänd
    3 mån sedan
    Beställning
    Finns ingen information om att hjälp med uppbärning av leverans är max 35 kg. Är ensam, nyinflyttad och har MS. Hade gärna betalat för hjälpen, men....Bli tydliga i vad som gäller.!!!
  • Usel
    3 mån sedan
    Jag borde nog ha läst omdömena innan jag gjorde min beställning... Beställde utemöbler. Vid leverans saknades ett kolli. DHL visst inget och Trademax kunde se att det saknade kollit aldrig scannades in hos DHL. Öppnade ett ärende via deras reklamationsformulär, och det ska nu ta minst 2 veckor innan en "handläggare" återkopplare. Låter ju väldigt suspekt upplägg när de själva kan se att kollit har kommit på avvägar. Nu tvingar de på mig deras "väntetid" när det enklaste och kundvänligaste hade varit att skicka den del av varan som hade kommit bort.

    Nu sitter jag med en möbel som inte går att använda.

    Nä, jag avråder definitivt till köp hos Trademax (som verkar tillhöra samma koncern som Bygghemma, Chilli osv.)!
  • Hej
    Tack för ditt omdöme.

    Vi beklagar det inträffade och vi har nu gjort en stor omorganisation där väntetiden för reklamationer hanteras snabbare. Vi hoppas att allt har löst sig och annars får vi be dig återkomma till vår kundtjänst så vi kan hjälpa dig vidare.

    Önskar dig en fin dag
    Marielle
    trademax

  • Ganska dålig
    3 mån sedan
    Relativt bra priser, dock är kostnaden för det ofullständiga leveranser och kundtjänst som saknar kompetens.
  • Hej
    Tack för ditt omdöme.

    Beklagar att du känner så, men trevligt att du är nöjd med våra priser.
    Återkom gärna till vår kundtjänst ifall du har frågor.

    Önskar dig en bra dag
    Marielle
    trademax

  • Utmärkt
    3 mån sedan
    Beställning
    Bra priser med rätt kvalitet , snabb leverans.
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Beställning
    Bra priser och tydligt förklaring
  • Utmärkt
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning Leverans
    Snabb och fri frakt. Bra utbud.
  • Perfekt
    4 mån sedan
    Beställning
    Har aldrig blivit missnöjd med de varor som vi har handlat förut ,och har det varit något fel så har vi fått det åtgärdat inom ett par dagar.m.v.h. Birgittha
  • Ganska bra
    4 mån sedan
    Beställning Leverans
    Saknar att ej kunna välja åtminstone leverans vecka.
    Lite fler filter val hade varit önskvärt, t ex tjocklek på dynor

    I övrigt en lättmanövrerad sida och bra priser. Rekommenderas!
  • Perfekt
    4 mån sedan
    Beställning
    mycket lätt att hitta privärda möbler.har köpt förr mycket nöjd.
  • Perfekt
    4 mån sedan
    Beställning
    Snabbt och bra att ha att göra med vid problem
  • Usel
    4 mån sedan
    Vi besökte Trademax butik och beställde en grupp med utemöbler. Allt verkade fungera bra och vi fick avisering om leverans via DHL. När de kom med möblerna visade det sig att bordet var trasigt och att en av delarna till soffan inte hade kommit. Vi har alltså en icke komplett soffa och inget bord. Ingen kan svara på när den sista delen till soffan kommer och det tog 1 timme i telefonkö hos Trademax för att skapa ett ärende gällande det trasiga bordet. Nu ska det enligt mailet vi fått ta två veckor (eventuellt mer) att få återkoppling på reklamationen och sedan kan ett nytt bord skickas ut. Vi åkte till butiken och bad om hjälp där, men de ville inte hjälpa till alls utan hänvisar till webben.
  • Hej
    Tack för ditt omdöme.

    Vi beklagar det inträffade men vi hoppas du har fått hem rätt delar nu och är nöjd med dina varor.
    Återkom gärna till vår kundtjänst ifall du har frågor eller funderingar

    Önskar dig en fin dag
    Marielle
    Trademax