Användaromdömen

Sorterat efter datum

3 av 5 stjärnor

2019-03-18
Redigerades 2019-03-19
Bra priser, bra produkter, bra leveransalternativ.
2019-03-12
Jag skulle vilja innan godkännandet av köpet granska en gång till för att se om vald vara, rätt färg osv. Till ex jag beställde "sand" med vit tyg men är lite osäker om ni har uppfattat vad jag vill ha för tygfärg. Hoppas att ni skickar rätt tygfärg-vit.
2019-03-10
Bra varor.Bra betalningsmetod, faktura 14 dagar.
2019-03-02
Trasiga varor, otrevlig kundtjänst, satt i telefonkö 2,5timmar. Fick presentkort om 800 kr som kompensation. Köpte ett avlastningsbord, levererades med fel underrede så skivan har jag fäst med annan skruv och superlim. Bemödade mig inte ens att ringa, har inte tid att sitta i flera timmar i telefonkö
Trademax svarar:2019-03-04
Hej! Tack för ert omdöme. Jag ber om ursäkt för den upplevelsen du behövde erfara. Återkom gärna till oss om du önskar hjälp med en reklamation av ditt avlastningsbord. Tack för att du lämnade feedback till oss, vi skickar det vidare till berörd avdelning. Om du vill komma i kontakt med oss går det bra att skicka ett mejl till info@trademax.se Önskar er en trevlig dag Erika Trademax
2019-02-25
Mycket trevligt bemötande och just kompensation när jag upptäckte ett litet fel på en vara. Kommer att handla här igen då jag är jättenöjd med deras sätt att bemöta kunder.
2019-02-24
Irriterande med en vilseledande prissättning då det tillkommer expeditions avgift på 395 kr
Trademax svarar:2019-03-07
Hej. Tack för ditt omdöme. Vi tar ut en expeditionsavgift vars storlek är beroende av de beställda varornas volym. Avgiften täcker kostnader för till exempel framplockning, emballering, lastning, leveranskontroll samt frakthandlingar och kvitton. Vissa företag väljer att baka in denna i priset, vi har valt att visa den, vilket gör att vi kan ha lägre priser och att det blir billigare för kunden ju mer man handlar. Du är välkommen att kontakta oss om du har frågor eller funderingar så hjälper vi dig mer än gärna. Önskar er en trevlig dag Marielle Trademax
2019-02-23
Det var lätt att hitta vad jag skulle ha. Bra visning på produkterna.
2019-02-08
Redigerades 2019-02-23
"Gratis frakt" men en expeditionsavgift på 395 kr på ett köp av 6 stolar. Vilket skämt!
Trademax svarar:2019-02-11
Hej. Tack för ditt omdöme. Vi tar ut en expeditionsavgift vars storlek är beroende av de beställda varornas volym. Avgiften täcker kostnader för till exempel framplockning, emballering, lastning, leveranskontroll samt frakthandlingar och kvitton. Vissa företag väljer att baka in denna i priset, vi har valt att visa den, vilket gör att vi kan ha lägre priser och att det blir billigare för kunden ju mer man handlar. Du är välkommen att kontakta oss om du har frågor eller funderingar så hjälper vi dig mer än gärna. Önskar er en trevlig dag Jenny Trademax
2019-02-22
Mycket dålig service Produkt som beställdes var för det första sen i leverans med 3 veckor. Soffan som vi köpt gick sönder efter 1 månads användning. Blir först lovad att skicka reservdelar till den, men sedan ändrar de sig och menar på att varken garanti eller reklamation kan genomföras, eftersom vi köpt den genom företag. Absolut sämsta servicen jag har varit med om.
Trademax svarar:2019-02-22
Hej! Tack för ert omdöme. Jag ber om ursäkt för den upplevelsen du behövde erfara och för att du behövt vänta på din vara. Beklagar att ni fått felaktig information tidigare, i våra köpvillkor står det att företag inte har någon reklamationsrätt eller ångerrätt. Mer om detta kan du läsa på vår hemsida. Om du vill komma i kontakt med oss går det bra att skicka ett mejl till info@trademax.se Önskar er en trevlig dag Erika Trademax
2019-02-20
jätte bra butik
2019-02-16
"Alltid fri frakt", det tillkommer en expeditionsavgift om 395 kr istället. Gick inte att välja leveransdag. Finns inget leveransalternativ för att "hämta i butik". Butiken hade inga tygprover för soffor, och tydligen kostar det 595 kr om man vill returnera.
2018-12-15
Redigerades 2019-02-16
Väldigt lätt att välja och genomföra betalningen.
2019-02-05
Redigerades 2019-02-15
Leveransdag gick ej att välja
2019-02-12
😊
2019-02-08
s
ANALT FIXERADE, PATOLOGISKT GIRIGA SKOJARE! Trademax är INTE ett seriöst företag. I marknadsföringen framhåller man ´´Öppet köp´´. Jag skulle returnera en bäddmadrass för ca 1200 kr och informerades om att returfrakten är 500-600 kr, dvs halva kostnaden för produkten. Dessutom måste jag skicka bilder som styrkte att madrassen var ouppackad. Jag har handlat möbler på internet hos t ex Reforma och Confident Living och blivit mycket nöjd. Någon gång har jag gjort en retur och då debiterats en rimlig returfrakt. HANDLA ALDRIG HOS TRADEMAX! Sven-Bertil Carlson pensionerad (huvud)lärare i psykologi och samhällskunskap
Trademax svarar:2019-02-08
Hej. Tack för ditt omdöme. Vi beklagar att er upplevelse, om man väljer att skicka tillbaka sina varor tillkommer alltid en returfrakt samt att vi behöver underlag på att varorna är ordentligt paketerade så att det klarar en transport. All information om retur och returfrakt, öppet köp och ångerköp hittar du i våra villkor som man vid beställning godkänner och ska ha läst. Du är välkommen att kontakta oss om du har frågor eller funderingar så hjälper vi dig mer än gärna. Önskar er en trevlig dag Jenny Trademax
Sida 1