2.9 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-05-08
Redigerades 2019-05-21
Väldig nöjd 👍👍
2019-05-19
Får verkligen hoppas att ni laverar inom 1 vecka då jag har väldans dålig erfarenhet från tidigare köp från er då ni inte levererade inom sagd tid
Trademax svarar:2019-05-21
Hej. Tack för ditt omdöme. Beklagar att du haft dåliga erfarenheter av oss sedan tidigare. Tänk på att leveranstiden som är angiven på hemsidan är preliminär. Orsaker till leveransförseningar kan vara när en leverantör eller transportör inte kan fullfölja sitt åtagande till oss. Du är välkommen att kontakta oss om du har frågor eller funderingar så hjälper vi dig mer än gärna. Önskar er en trevlig dag Erika Trademax
2019-05-18
Snygg teknologi
2019-05-06
Redigerades 2019-05-16
Fina varor, bra service, lätt att hitta i sidorna, klart och tydligt.
2019-05-15
Ganska dåligt kundbemötande och dålig ersättning för det trasiga köksbordet vi fick, sista gången jag handlar hos trademax. Blir endast JULA och Jysk framöver.
Trademax svarar:2019-05-16
Hej. Tack för ditt omdöme. Jag ber om ursäkt för er upplevelse hos oss och att ni inte är nöjda med er vara . Du är välkommen att kontakta oss om du har frågor eller funderingar så hjälper vi dig mer än gärna. Önskar er en trevlig dag Erika Trademax
2019-05-14
exp. avgift nästan lika hög som produkten.. mycke dåligt.. kommer ej handla här mer eller rekommendera er till någon.
Trademax svarar:2019-05-16
Hej. Tack för ditt omdöme. Vi tar ut en expeditionsavgift vars storlek är beroende av de beställda varornas volym. Avgiften täcker kostnader för till exempel framplockning, emballering, lastning, leveranskontroll samt frakthandlingar och kvitton. Vissa företag väljer att baka in denna i priset, vi har valt att visa den, vilket gör att vi kan ha lägre priser och att det blir billigare för kunden ju mer man handlar. Du är välkommen att kontakta oss om du har frågor eller funderingar så hjälper vi dig mer än gärna. Önskar er en trevlig dag Erika Trademax
2019-05-14
Marknadsförs som fraktfritt - men en expeditionsavgift om 195:- tillkommer....
Trademax svarar:2019-05-16
Hej. Tack för ditt omdöme. Vi tar ut en expeditionsavgift vars storlek är beroende av de beställda varornas volym. Avgiften täcker kostnader för till exempel framplockning, emballering, lastning, leveranskontroll samt frakthandlingar och kvitton. Vissa företag väljer att baka in denna i priset, vi har valt att visa den, vilket gör att vi kan ha lägre priser och att det blir billigare för kunden ju mer man handlar. Du är välkommen att kontakta oss om du har frågor eller funderingar så hjälper vi dig mer än gärna. Önskar er en trevlig dag Erika Trademax
2019-05-12
Snabbt och enkelt att beställa.tack
2019-05-05
Enkelt,snabbt och tydligt.Varför tillkommer det en så hög expeditionsavgift?
Trademax svarar:2019-05-13
Hej. Tack för ditt omdöme. Vi tar ut en expeditionsavgift vars storlek är beroende av de beställda varornas volym. Avgiften täcker kostnader för till exempel framplockning, emballering, lastning, leveranskontroll samt frakthandlingar och kvitton. Vissa företag väljer att baka in denna i priset, vi har valt att visa den, vilket gör att vi kan ha lägre priser och att det blir billigare för kunden ju mer man handlar. Du är välkommen att kontakta oss om du har frågor eller funderingar så hjälper vi dig mer än gärna. Önskar er en trevlig dag Erika Trademax
2019-05-05
Att man ens får skriva att det är frifrakt, för att sedan ta ut en expeditionsavgift är dåligt och irriterande...
2019-05-05
Dåligt att säga att det är fraktfritt men ta en exp.avg. på 295kr
Trademax svarar:2019-05-08
Hej. Tack för ditt omdöme. Vi tar ut en expeditionsavgift vars storlek är beroende av de beställda varornas volym. Avgiften täcker kostnader för till exempel framplockning, emballering, lastning, leveranskontroll samt frakthandlingar och kvitton. Vissa företag väljer att baka in denna i priset, vi har valt att visa den, vilket gör att vi kan ha lägre priser och att det blir billigare för kunden ju mer man handlar. Du är välkommen att kontakta oss om du har frågor eller funderingar så hjälper vi dig mer än gärna. Just nu har vi högt tryck på telefon och mejl då vi befinner oss i högsäsong, beklagar givetvis detta. Önskar er en trevlig dag Erika Trademax
2019-04-30
D
Duxus(35 omdömen)
**VidaXL**, **Chilli**, **Trademax*, **Furniturebox** och några till företag - alla tillhör samma stinkande dynghög till concern och jag mår illa varje gång jag beställt från något av företagen. Givit dom chansen 3 ggr nu för att se om det fanns något hopp, kommer inte hända igen. "Gratis frakt" påstås det, men istället tar man ut en en annan avgift: 'Vi tar ut en bullshit-avgift, som vi valt att kalla det'. Det bortförklaras med att "det blir billigare för kunden ju mer man handlar" men samtidigt så säger man att avgiften "är beroende av de beställda varornas volym". Motsägelsefullt som vanligt - och jag förväntar mig inget annat av Trademax som företag, har jag lärt mig efter åtskilliga kontakter med kundtjänst. Köksbordsskivan va trasig vid leverans. Den hade två djupa jack i mitten och defekten är - precis som många andra rapporterat - inte tillkommen under transporten utan uppenbarligen från någon missnöjd arbetare som packat produkten - för det går inte att missa om man inte paketerade bordet med stängda ögon, än mindre om kör någon slags kvalitetskontroll. Fick efter viss krångel med kundtjänst hem ett nytt bord. Den nya bordsskivan saknade jack i mitten men istället totalt krossad i tre av fyra hörn, dvs värre än första bordet. - imponerande dåligt, måste jag säga! Paketeringen var återigen i hyfsat skick så skadorna är, återigen; uppenbarligen från fabrik. Quality Control är på samma nivå som kundvården: Obefintlig. Orkar inte reklamera igen, så be mig inte återkomma; jag har inga frågor eller funderingar.
Trademax svarar:2019-04-30
Hej. Tack för ditt omdöme. Vi är en del av en större Koncern som innehåller flera av dessa företag. Expeditions avgiften läggs på beställningen och baseras bland annat på hur mycket emballage varorna behöver, vi har en max gräns på vad det kostar för kunden vilket gör att ju mer man beställer desto billigare blir det procentuellt. Tråkigt att höra att du mottagit en skadad vara, v arbetar med många olika leverantörer och ger dessa feedback om något inte stämmer. Önskar er en trevlig dag Jenny Trademax
2019-04-28
Har handlat av er förut och tycker att avgiften för att jag handlar hos er är alldeles åt H567?3e. Bedrövlig, men nu hade jag inget val för jag ville ha ett likadant bord som jag köpt förut, men tror inte att jag fortsätter som kund hos er med sådana avgifter för ingenting. Dåligt dåligt av er.
Trademax svarar:2019-04-29
Hej. Tack för ditt omdöme. Vi tar ut en expeditionsavgift vars storlek är beroende av de beställda varornas volym. Avgiften täcker kostnader för till exempel framplockning, emballering, lastning, leveranskontroll samt frakthandlingar och kvitton. Vissa företag väljer att baka in denna i priset, vi har valt att visa den, vilket gör att vi kan ha lägre priser och att det blir billigare för kunden ju mer man handlar. Du är välkommen att kontakta oss om du har frågor eller funderingar så hjälper vi dig mer än gärna. Önskar er en trevlig dag Jenny Trademax
2019-04-28
L
LePhilip(1 omdöme)
Oseriöst och oärligt företag. Många av de möbler som Trademax säljer är rent skräp som skulle säljas för någon hundralapp på ikea (även de billigaste möblerna av Ikea håller dock bättre kvalitet), men Trademax beskriver sina skräpmöbler som "kvalitetsmöbler" och säljer dem för flera tusen kr styck + frakt (Trademax ljuger och påstår att de har fri frakt men det är en ren bluff, de har bara bytt namn på fraktkostnaden till "expeditionsavgift"). Varning för Trademax!
Trademax svarar:2019-04-29
Hej. Tack för ditt omdöme. Ber om ursäkt för er upplevelse, vi har många olika leverantörer och olika prisgrupper på våra varor vilket gör att de har olika kvalité. Vi tar ut en expeditionsavgift vars storlek är beroende av de beställda varornas volym. Avgiften täcker kostnader för till exempel framplockning, emballering, lastning, leveranskontroll samt frakthandlingar och kvitton. Vissa företag väljer att baka in denna i priset, vi har valt att visa den, vilket gör att vi kan ha lägre priser och att det blir billigare för kunden ju mer man handlar. Du är välkommen att kontakta oss om du har frågor eller funderingar så hjälper vi dig mer än gärna. Önskar er en trevlig dag Jenny Trademax
2019-04-26
De lockar med "fri frakt" men när man kommer till kassan tar de ut en "expeditions avgift" istället som är dyrare än någon frakt. 395:- för 4 små trädgårdsstolar.
Trademax svarar:2019-04-29
Hej. Tack för ditt omdöme. Vi tar ut en expeditionsavgift vars storlek är beroende av de beställda varornas volym. Avgiften täcker kostnader för till exempel framplockning, emballering, lastning, leveranskontroll samt frakthandlingar och kvitton. Vissa företag väljer att baka in denna i priset, vi har valt att visa den, vilket gör att vi kan ha lägre priser och att det blir billigare för kunden ju mer man handlar. Du är välkommen att kontakta oss om du har frågor eller funderingar så hjälper vi dig mer än gärna. Önskar er en trevlig dag Jenny Trademax
Sida 1