2.6 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2020-06-01
F
FredrikMH(61 omdömen)
Skickade underkläder som uppenbarligen öppnats av andra, något som inte borde behöva ske imo då det är rimligt att det inte är returrätt på det. De anmälde också mig automatiskt till nyhetsbrev och annat skräp.
2020-05-15
M
Matte(3 omdömen)
Ok, handlade här för många år sedan och tyckte sortiment och site var lite mer unik. Nu mer mainstream eller så har de andra stora mode siterna blivit bättre. Helt ok iaf.
2020-05-11
x
xAyiDe(101 omdömen)
De tar 59:- för returer. Dvs du kan inte skicka tillbaks om det inte passar utan att det kostar dig. Ta hellre och titta på tex zalando även om det skulle vara några kronor dyrare kan man tjäna på det.
2020-05-08
Alltid bra utbud av kläder & skor mm. Smidiga leveranser. Aldrig några som helst problem med Zoovillage! Handlat av denna firma sedan 2003. Alltid varit nöjd! Om ett klädesplagg inte passat eller att jag ångrat mig har det gått jättesmidigt med retur, samt att fakturan/pengarna tillbaka korrigerats föredömligt. Kan varmt rek Zoovillage!
2020-04-16
j
jkinski(1 omdöme)
Reklamerade en vara. Otroligt dålig kundservice som antingen förhalar eller inte svarar. (Det har gått ett år)
2020-04-13
10
2020-03-24
K
Kevl_ar(1 omdöme)
Varning! Handla inte här. Fick en order med en tröja som saknades, En annan tröja som var otroligt smutsig. En tredj tröja som var felskickad och en fjärde tröja utan etiketter. Gjorde retur och de vill ha pengar för tröjan utan etiketter som de har skickat UTAN etiketter. Så de försöker lura en på 800-.för en tröja de behåller.
2020-03-02
Redigerades 2020-03-14
d
drcosmos(1 omdöme)
Hej, beställde en yupik parka, fjällräven från Zoovillage i början av februari. Den fanns i lager då samt dagen efter att jag beställde den. Fick meddelande andra veckan att jackan behövdes ta hem från lager och att den skulle skickas inom 5 arbetsdagar. Nu har det gått två veckor sedan den skulle skickas enligt sista meddelandet från kundtjänst. Fick svar relativt snabbt i början men nu får jag ej svar när jag skickar in och frågar när jackan skall levereras. Är det svårt att leverera samt problem vid försäljning kan man anta att det är problem om man behöver utnyttja garanti och liknande. Fick svar från Zoovillage, de hade sett fel på sin lagernivå vilket betydde att jag ej skulle få någon jacka levererad, trots att jackan nu finns i lager. Tydligen kör de med lockpriser och kan sedan inte leverera. Kontrollerade dagen efter beställningen och då fanns jackan i lager. Skickade flera mail innan jag fått svar om att min order tagits bort och jackan ej skulle levereras. På ett sätt känns det skönt att jag inte fick jackan levererad, då inget verkar fungera med företaget, om övriga problem skulle kommit längs vägen. Läst att de köper kopior från Kina, kanske betyder att de ej fick tag på min jacka pga leveransproblem från Kina...
2020-02-26
a
anca84(2 omdömen)
Har försökt få kontakt med dem i flera veckor men inget svar. Bedrövligt
2020-02-19
K
K.olsson(1 omdöme)
Fruktansvärd upplevelse! Rekomenderar verkligen alla att inte handla härifrån, företaget följer varken ARN eller moral inom handel. Hur kan man som företag skicka ut trasiga produkter och sen ha en reklamations hantering som inte fungerar? Det har gått 6 veckor sen jag skickade in min reklamation och jag har fortfarande inte hört ett ord.. dom svarar inte på mejl heller.
2020-02-17
Väldigt bra priser på rean, men att frakten inte är gratis (på köp under 1000kr) drar ner betyget.
2020-02-15
P
Patrik Hedengrahn(1 omdöme)
Dålig kundservice företaget följer inte allmännareklamationsnämndens (ARN) rekommendationer svarar dom inte änns.
2020-02-03
D
Danielboyen(1 omdöme)
Första och sista gången jag handlar här. Katastrofal kundservice. Dåligt skick på produkten. Dessutom inte samma produkt som på bilden.
2020-01-14
Allt är bra
2020-01-06
Har letat länge efter köpt vara
Sida 1