4.5 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-05-31
E-handel som den ska va. Bisarrt snabb leverans. Det tog 29 timmar från beställning tills jag hade produkten i mitt hem. Inget extrakostnader. Inget tjafs. Rätt produkt levererad.
2019-03-31
J
Jan W(1 omdöme)
Kan inte bli bättre. Butiken på Östermalm är suverän! Bemötande i toppklass samt ett handplockat sortiment både på bild och ljud. Hatten av...
2019-02-19
Brukar vara smidigare med att betala med Klarna men någon integration i denna butik verkar saknas så var tvungen att registrera manuellt, trots att jag var inloggade som existerande kund.
Hages svarar:2019-02-26
Hej, och tack för din kritik. Vi har ännu inte implementerat "Klarna Checkout" på vår hemsida då det krockar en del med andra funktioner i vår betalningsmodul. Vi tar detta till oss och överväger om vi skall byta!
2018-12-13
Redigerades 2018-12-14
Enkelt, snabbt och billigt.
2018-12-04
Redigerades 2018-12-05
Hages får de höga betyget för att man lyssnar på kunden, ta reda på vad kunden vill ha och sedan ger kunden allt de o lite till. Jag kommer rekommenderar till mina vänner att köpa sin hi-fi hos er. Topp notch
2018-12-04
Snabb och smidig beställning och leverans till bra pris.
2018-11-25
Bra pris och stort sortiment
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2018-03-21
d
dv6000(57 omdömen)
Köpte en NY Samsung Qled Q8c tv på HAGES kampanj, det var dock problem med att leverera tv:n, så istället försökte de pracka på mig en gammal 55” Demo apparat för omgående leverans? Men då jag ej accepterade detta, så fick de beställa hem en ny apparat från Norge? När den nya apparaten anlände så var den djupfryst p.g.a att DHL förvarat den ute nattetid i en lastbil när det var -24 grader kallt, och först efter ett dygn när FROSTEN släppt från den nya tv:n, så vågade jag installera den, men ganska så omgående uppstod div, olika fel, tv:n slog av sig självt för att i nästa sekund starta upp sig själv? och efter några dagar försvann bilden helt och endast ett svagt bakgrundsljus syntes? då kontaktade jag butiken HAGES som då omgående tog avstånd från allt ansvar och envist hänvisade mig till tillverkaren Samsung? och när jag kontaktade Samsung så påtalade de att butiken HAGES självklart skulle anmält detta fel som ett DOA fall = kund får en ny apparat, men tyvärr så har butiken HAGES vägrat ta detta som ett DOA fall, så istället har jag som kund utsatts för omfattande merarbete och likaså sitter jag fortfarande efter drygt två veckor fast med en trasig tv som ej ännu är helt färdigställd? Delar saknas i lager, vissa delar förstörda av reparatören? nya delar måste beställas igen, osv? Detta är en pågående "Never Ending Story" och butiken HAGES lovar till höger o vänster, men allt består mest av påhittade nödlögner. Detta var första och sista gången jag anlitar butiken HAGES för köp, Vet ej om just jag hade extrem otur med mitt köp eller om butiken HAGES är ett botten napp! Oavsett vilket så har butiken misskött sitt åtagande mot mig som kund genom att vägra följa tillverkarens egna rekommendation om DOA, riktigt illa hanterat av butiken och den ansvariga säljaren.
Hages svarar:2018-09-24
Vi avstår att kommentera detta, utan hänvisar istället till övriga butikers svar som väl påvisar trovärdigheten hos denna person.
2018-03-12
snabbt & enkelt
2018-01-27
Otroligt smidig betallösning och möjligt att shoppa på safari :)
2018-01-22
Jag har handlat av Hages ett antal gånger tidigare och det har alltid fungerat som man hoppas, dvs klockrent och det där lilla extra när det gäller service.
2018-01-03
Kvalitén på hörlurarna är fenomenala, brusreduceringen är exceptionell & leveransen kom dagen efter beställningen. Värt vartenda krona!
2017-12-22
Aviserad leverans uteblev, trots Tel. samtal från säljaren som sa att varan skulle vars hos mig, vid 16-17 tiden idag, Mvh / Krister Wänblad.
Hages svarar:2017-12-28
Hej Krister, ärendet i fråga gick till så att beställningen lades fredag före julafton som postpaket vilket innebar att du inte skulle få den innan jul, varpå vi på eget initiativ ringde dig och erbjöd oss att själva kostnadsfritt köra ut den till dig under dagen för att hjälpa dig. Du tackade gladeligen ja till detta, men när vi på eftermiddagen enligt överenskommelse försökte få tag i dig när vi skulle köra ut den så svarade du inte, vilket gjorde att vi inte kunde leverera den till dig. Vi hoppas du förstår varför vi då tycker detta omdöme var orättvist av dig, då vi enbart ville hjälpa till. /Nicklas
2017-12-20
Bra pris och snabb leverans!
Sida 1