2.5 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-04-02
Redigerades 2019-04-18
snabbt och enkelt
2019-03-13
P
Beställde en vara som fanns i lager och fick en orderbekräftelse via mejl. Efter 10 dagar mejlade jag och frågade hur det gick? -Inget svar Efter ytterligare 10 dagar mejlade jag och frågade hur det gick? -Inget svar Efter ytterligare 4 dagar mejlade jag och, ja du har gissat: -Inget svar. Att råka sätta fel pris kan ju hända, men att inte svara på upprepade mejl är inte acceptabelt. Det finns massor av butiker som säljer samma saker som Adde Lundbergs. Välj en annan butik!
Adde Lundbergs svarar:2019-03-20
Hej Peter, Beklagar verkligen problemen att komma i kontakt med oss. Vi har under senaste tiden uppdaterat vår mailserver vilket tyvärr medfört problem med e-posten. Strax innan bytet hamnade många av våra e-post i skräppostfilter Detta är dock nu åtgärdat och allt ska fungera som vanligt. Kontakta gärna vår kundtjänst igen så ska vi förhoppningsvis kunna hjälpa dig. Med vänlig Hälsning Adde Lundbergs.
2019-01-22
T
Beställde ett gäng knivar härifrån när dom var 500kr billigare än övriga återförsäljare. Smärtfri & snabb leverans och jag är supernöjd med varorna.
2019-01-18
K
Bra utbud och bra priser. Att man kan använda sig av PostNord eller DHL Service Point för frakten är ett plus då DHL är så mycket närmare hemmet. Nöjd med mitt köp.
2018-12-16
Redigerades 2018-12-17
Varning varning handla ej här! Följer ej vare sig avtalslagen eller konsumentköplagen. Beställer vara som enligt webbutiken fanns i lager och skulle skickas inom 2-3dgr, erhåller omedelbart automatisk orderbekräftelse på denna vara hör därefter inte ett ljud på över två veckor. Försöker kontakta via mail upprepade gånger, inget svar. Ringer upp dem, hänvisar till annan person som inte är där, lovar att vederbörande skall ringa tillbaka. Mailar ytterligare en gång får inget svar. Ringer upp ytterligare en gång hänvisas åter till att annan person skall ringa tillbaka vilket inte sker. Ringer upp ytterligare en gång får en halv förklaring till att varan fortfarande inte skickas (de hade råkat sätta för lågt pris på Black Friday), hänvisas åter till annan person som de lovar skall ringa upp, nu har det gått 4 veckor och den bekräftade ordern och varan lyser med sin frånvaro och jag har fortfarande inte fått prata med den ansvarige. Inget av mailen har besvarats och ingen har ringt tillbaka vid något av de tre tillfällen jag blivit lovad detta. Sammanfattningsvis väldigt oseriös butik, håller inte vad de lovar varken vad gäller bekräftad order eller löften om att bli uppringd.. Jag kommer också att anmäla företaget till ARN precis som flera andra.
Adde Lundbergs svarar:2018-12-20
Vi har noterat din kritik och beklagar att du är missnöjd. Vi har kontaktat kontaktat dig för några dagar sedan med ett förslag på en lösning. Hälsningar Adde Lundbergs
2018-12-09
S
Verkar som fler har haft problem med denna butik, dom verkar väldigt oseriösa. Så välja gärna andra företag att handla ifrån! Jag beställde en grill på Black Friday som var prissänkt ca 500kr mer hos dom än andra butiker. Jag valde att handla den av Addelundbergs.se fick orderbekräftelse med rätt pris och sen väntade jag... fick inget om leverans. Då märkte jag en mail i skräpposten som var från dom där de stod att dom hade makulerat orden för felaktigt pris. Jag blev vansinnig och sa att så kan man inte göra, jag försökte ge dom alternativ till att lösa detta och de gjorde dom inte! Nu är har jag anmält företaget till ARN så får vi se vad som händer, grillen kostade mig 1200kr mer eftersom black friday var över när jag upptäckte att dom makulerat ordern.
Adde Lundbergs svarar:2018-12-16
Vi ber om ursäkt för att du drabbades av vårt misstag. Tyvärr aktiverades helt felaktiga priser på ett fåtal varor under Black fridays tidiga morgontimmar. Felet korrigerades men dessvärre kom du och ytterligare några kunder i kläm och vi förstår givetvis din besvikelse. Precis som du beskriver kom du med ett prisförslag som vi också accepterade, men du valde att inte fullfölja affären med oss. Vi är mycket måna om att den information vi har på vår hemsida ska vara korrekt och arbetar just nu med en helt ny plattform som ska lanseras i januari, för att vi med mycket bättre precision ska kunna leverera allt som vi presenterar och att priserna självklart ska vara korrekta och pålitliga.
2018-12-08
a
Beställde några varor som fanns på lager den 2 december och fick ett mejl att varorna skulle levereras inom 1-3 dagar. Den 4 december fick jag ett nytt mejl att ordern var makulerad utan någon förklaring. Det var första gången jag beställde från dem och absolut den sista.
Adde Lundbergs svarar:2018-12-11
Vågar inte svara på vilken produkt du köpt, men antagligen rör det sig om en vara som av misstag var aktiverad som lagervara hos oss. Då varan inte fanns tillgänglig för leverans makulerades köpet. Givetvis ska detta kommuniceras bättre till dig som kund. Vi tar till oss av din kritik och ber om ursäkt för misstaget. Hälsningar Adde Lundbergs
2018-12-05
a
Beställde också en vara under Black Friday-rean. Fick mail senare att det var felprissatt och köpet hävdes. Tråkigt att inte kunna lita på priser på webbsidan
Adde Lundbergs svarar:2018-12-11
Ber om ursäkt för att du drabbades av vårt misstag. Tyvärr aktiverades helt felaktiga priser på ett fåtal varor under Black fridays tidiga morgontimmar. Felet korrigerades men tyvärr kom du i kläm och vi förstår givetvis din besvikelse. Hälsningar Adde Lundbergs.
2018-11-26
t
Äntligen rea på grillen. Jag beställer men får ett mail om att det var fel. Det var inte meningen. Så det blev ingen grill.
Adde Lundbergs svarar:2018-12-11
Vi beklagar verkligen det inträffade och att prissättningen på din vara blev helt felaktig. Tyvärr kom några av våra produkter med på fel inläsning vilket gjorde att de under Black Fridays första timmar blev felprissatta. Ber hemskt mycket om ursäkt för att du drabbades av detta. Hälsningar Adde Lundbergs.
2018-11-23
Lätt att använda hemsidan, snabb leverens av varorna, bra att kunna välja leverensalternativ och betalningsmetod.
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2018-03-05
Snabbt, enkelt och fungerande enligt sedvanliga rutiner med sedvanliga val.
2017-11-18
K
Jag är OTROLIGT nöjd med mitt köp. Bra pris, snabb leverans och allt levererades väl förpackat i skyddande bubbelplast Jag mailade kundtjänst direkt efter att jag hade lagt min order och undrade om jag kunde få varorna inslagna eftersom det en present. 24 timmar efter min beställning kunde jag hämta ut mitt paket och alla varor jag köpt var presentinslagna. Fantastisk service! Kort och gott, väldigt nöjd med mitt köp, kommer handla härifrån igen.
2017-10-20
Bra pris och snabb leverans på det jag beställde. Däremot är kundservicen inte alls bra. Ringde flera gånger under en timme utan att få kontakt med någon. Ringde till fysiska butiken där personen tyckte det var konstigt att jag inte fått svar, men bad mig bara testa på nytt. Skrev även meddelande som jag inte fått svar på 10 dagar senare. Jag värderar kundservice mycket högt och betalar hellre mer för något där jag vet att jag får bra kundbemötande och hjälp.
2017-09-27
-
Köpte ett stekjärn, Le Creuset, som efter knappa två år gick sönder. Blev lovad ett nytt men inget kom. Skickat flera mail och frågat var det blir av men får inga svar längre. Rekommenderas ej.
2016-04-17
Bra men väl hög kostnad för leverans om man bara köper en sak.
Sida 1