Prisjakt

Omdömen(965)

Sorterat efter datum
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
9 dagar sedan*
Via butik
Aldrig varit problem vid reklamation! Dock undrade jag lite över en person som tyckte vi skulle olja in vår soffa som luktade stall i princip av spånskivor så pass att jag blev allergisk. Men svårt smörja en soffa som är totalt inklädd ansåg jag!😅
*Redigerades 8 dagar sedan
Furniturebox svarar:2021-10-20
Hej, Tack för ditt fina omdöme, det glädjer oss verkligen att höra. Beklagar att du fått denna instruktion, hoppas ändå att du är nöjd med din soffa. Om inte är vi tacksamma om du återkommer till vår kundtjänst. Önskar dig en fin dag! Charlotte Furniturebox
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
14 dagar sedan*
Via butik
för mig var allting mycket bra mycket bra bemötande från personalen
*Redigerades 13 dagar sedan
Furniturebox svarar:2021-10-08
Hej, Tack för ditt fina omdöme. Vad roligt att allt har gått som planerat och att du känner dig nöjd. Det glädjer oss verkligen att höra. Ha en fin dag. Hanna Furniturebox
Anonym användare
Anonym användare
Usel
16 dagar sedan*
Via butik
Det värsta upplevelsen. Jag köpte en tv- bänk som fanns i lager. Det tog tre timmar att bygga ihop den och det saknades baksidan. Istället för att de ska skicka en ny del till tv-bänken så sa dem att de ska skicka delen inom 4-6 veckor. Sjukt dåligt!
*Redigerades 15 dagar sedan
Furniturebox svarar:2021-10-07
Hej, tack för ditt omdöme. Så trist att höra att du inte fått rätt delar med i din leverans. Dessvärre tar de enstaka reservdelarna alltid lite längre tid att få fram då dessa skickas direkt från tillverkaren och inte lagerhålls av oss. Jag hoppas du blir nöjd med TV bänken när alla delar väl är på plats - du är annars varmt välkommen åter på 08-5000 9040 Önskar dig en fin dag hälsningar Matilda Furniturebox
Anonym användare
Anonym användare
Usel
en månad sedan*
Via butik
Beställde en säng som för det första kom trasig. Ingen bra kundservice efter det. Sängen skulle ta Max en vecka att få. Det har nu gått över ett halvår och jag har fortfarande inte fått reservdelarna till min säng. Så står alltså med en halv säng hemma, efter ett halvår. Nu när jag kontaktat dom ytterligare igen så ska jag få vänta ytterligare 4-6 veckor … under all kritik!
*Redigerades en månad sedan
Furniturebox svarar:2021-09-23
Hej, tack för ditt omdöme. Tråkigt att läsa din upplevelse efter ditt köp hos oss. Vi strävar självklart efter att lösa problem som uppstår på ett så smidigt sätt som möjligt. Vi hade velat undersöka ditt ärende men då vi inte har något ordernummer så kan jag dessvärre inte gå in och kolla. Du är varmt välkommen att ringa in till vår kundservice på nummer: 08-5000 90 40 vid frågor eller funderingar. Önskar dig en fin dag hälsningar Micaela Furniturebox
Anonym användare
Anonym användare
Bra
en månad sedan*
Via butik
Bilderna på nätet var inte rättvisande. Rödare skinn än i verkligheten.
*Redigerades en månad sedan
Furniturebox svarar:2021-09-20
Hej, Tack för ditt omdöme. Vi strävar efter att alltid presentera produkternas egenskaper och utseende så verklighetstroget som möjligt, mindre skiljaktigheter kan förekomma av naturliga eller produktionstekniska orsaker. Hoppas ändå är nöjd med din vara. Önskar dig en fin dag hälsningar Charlotte Furniturebox
Anonym användare
Anonym användare
Dålig
en månad sedan*
Via butik
Beställde ett skyddsöverdrag till möbler som vägde få kilo, så jag beställde med leverans till utlämningsställe. När de sen skickar, så skickar de till min hemadress och med fast leverans dagtid då jag ej kunde vara hemma. Fanns ej kontaktnr. för att ändra tid så jag lyckades få en släkting att vara hemma hos mig istället. Mycket dåligt.
*Redigerades en månad sedan
Furniturebox svarar:2021-09-10
Hej, Tack för ditt omdöme. Jag beklagar att du inte känner dig nöjd. Dessvärre kan man själv inte välja hur varorna kommer levereras. Detta avgör transportbolaget om de får plats på ett ombud eller måste vara på hemleverans. Ibland kan de dessvärre bli lite fel och de kommer på hemleverans endå. Vad bra att de löste sig. Ha en fin dag. Hanna Furniturebox
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
2 månader sedan*
Via butik
Mycket bra bemötande, med snabb och proffsig hjälp. Sist jag stötte på detta var när jag skulle köpa fönster på fönster24sju.se. Också proffsig hjälp igenom hela köpet. //Mats
*Redigerades 2 månader sedan
Furniturebox svarar:2021-09-10
Hej, Tack för ditt fina omdöme. Vad roligt att du känner dig nöjd med våran service. Det glädjer oss verkligen att höra. Vi hoppas allt gick som planerat och att du blev minst lika nöjd med dina nya varor. Ha en trevlig helg. Hanna Furniturebox
Usel
2 månader sedan*
Via butik
I bought a matbord and realized that it is only the extension piece on delivery. The listing was misleading with wrong title and images. Title only said matbord and there was nothing specified in the description. The shipping charge was 200 sek and the return was 400 sek. There was no option given by the customer care to return it to a delivery point either. Overall disappointed.
*Redigerades 2 månader sedan
Furniturebox svarar:2021-09-10
Hi, Thank you for the review. I'm sorry that you are not happy with us. I can not look at you order from here but if the description was not right then you should not need to pay for the return. Yes the return needs to be done the same way you have received it. So if you got it on home delivery we need to take it in return that way also because the service point can't take it. That is because they can only have wights under 20 kg and then the measurements also depends. Have a great day. Hanna Furniturebox
Anonym användare
Anonym användare
Usel
2 månader sedan*
Via butik
Produkten (vitrinskåp) var skadat. Mailade Furniturebox men de tycks ej vara intresserade att svara eftersom jag redan har betalat. DÅLIG STIL OCH KOMMER INTE ATT HANDLA DÄR FLER GÅNGER / Dan
*Redigerades 2 månader sedan
Furniturebox svarar:2021-09-10
Hej, Tack för ditt omdöme. Jag beklagar verkligen att du mottagit en skadad vara. Självklart får du hjälp med ditt ärende även om du redan betalat. Vi har dessvärre lite längre svarstid via mejlen men du får gärna ringa in till oss eller starta en reklamation via hemsidan så vi kan kika på ditt ärende. Ha en trevlig helg. Hanna Furniturebox
Anonym användare
Anonym användare
Dålig
2 månader sedan*
Via butik
Beställde varan som hade 3-5dagara leveranstid och det tog 21 dagar.
*Redigerades 2 månader sedan
Furniturebox svarar:2021-08-23
Hej, Tack för ditt omdöme. Jag beklagar att din vara blivit försenad. Du får gärna kontakta våran kundtjänst så kan vi kika på förseningskompensation för tiden du fått vänta. Vi hoppas att du är nöjd med din nya vara trots förseningen. Ha en fin dag. Hanna Furniturebox
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
2 månader sedan*
Via butik
Mycket bra! Prisvärda produkter!
*Redigerades 2 månader sedan
Furniturebox svarar:2021-08-18
Hej. Tack för ditt fina omdöme. Vad roligt att ni är nöjd med er beställning från oss. Det glädjer oss att höra att ni även är nöjd med våra priser. Önskar dig en väldigt fin dag. Mattias, Furniturebox
Anonym användare
Anonym användare
OK
3 månader sedan*
Via butik
Leverans i tid Trevlig chaffis Ej öppnat paketet än
*Redigerades 2 månader sedan
Furniturebox svarar:2021-08-17
Hej, tack för ditt omdöme. Vi hoppas du blir lika nöjd när du packat upp dina varor 😊 Önskar dig en fin dag hälsningar Matilda Furniturebox
Anonym användare
Anonym användare
Bra
2 månader sedan
Bra att köpa onlin ♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Furniturebox svarar:2021-08-16
Hej, Tack för ditt fina omdöme. Vad härligt att du känner dig nöjd. Vi hoppas allt har gått som planerat. Ha en fin dag. Hanna Furniturebox
Anonym användare
Anonym användare
Bra
3 månader sedan*
Via butik
Mellan guvfgggggggggggffccc
*Redigerades 2 månader sedan
Furniturebox svarar:2021-08-16
Hej, Tack för ditt fina omdöme. Vad roligt att du är nöjd med våran service. Ha en fin dag. Hanna Furniturebox
Anonym användare
Anonym användare
Dålig
3 månader sedan*
Via butik
Beställde 4-pack stolar erhöll endast 2! Efter kontakt med kundtjänst kom efter 1 vecka resterande! Montering av stolarna var väldigt invecklat och skruvar saknades och hålen inte tillräckligt fasade! Har nu 3 stolar monterade den 4-e kan inte monteras pga av saknade skruvar! I övrigt: mycket dålig kvalitet!
*Redigerades 2 månader sedan
Furniturebox svarar:2021-08-11
Hej, Tack för ditt omdöme. Jag beklagar verkligen att du har problem med din order. Vi kommer självklart att skicka ut de saknade delarna till dig om du inkommer till våran kunstjänst eller startar en reklamation via hemsidan. Ha en fin dag. Hanna Furniturebox
Sida 1
Betyg köpupplevelse
3.5Bra
105 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(48)
(15)
(5)
(10)
(26)