Prisjakt

Omdömen(577)

Sorterat efter datum
Usel
en dag sedan
leveranstid 2-5 arbetsdagar var överenskommelsen. Efter 10 arbetsdagar har leveransen inte kommit och inget meddelande heller. Oerhört nonchalant. Nej, bättre att handla från andra ställen framöver.
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
9 dagar sedan
Det brukar fungera bra. Jag beställer på nätet betalar, hämta i butik. Sist fungerade inte alls, 3 timmar efter beställning hade jag inte fått något sms. Hade kollat att produkten fanns i aktuell butik. Åkte då till butiken nej det gick inte att få någon produkt, jag hade ju inte fått något sms. Vi har 3 dagar på oss fick jag till svar. Men ni har ju produkten hemma sa jag då. Efter viss tvekan jag personalen och hämtade min produkt. Men du har ju inte något sms blev svaret. Du kan skicka det nu,vilket personalen då gjorde. Märk väl det var lugnt i butiken två personer stod bakom disken och talade med varandra. Har gjort ett nytt försök i dag, annars är det ett smidigt sätt att handla man vet att produkten finns hemma. När det fungerar alltså, och personalen är trevligare och tillmötesgående.
Granngården svarar:2021-09-18
Hej! Vi beklagar verkligen att din köpupplevelse hos oss varit negativ denna gången. Så ska de absolut inte vara och vi jobbar ständigt på att förbättra våra rutiner för att du som kund ska få en så bra upplevelse som möjligt. Men kul att det har fungerat bra tidigare för dig och det hoppas vi att det ska göra i fortsättningen också. För att vi ska kunna ta dina upplevelser och hjälpa dig vidare är du varmt välkommen att kontakta oss på [email protected], så ser vi självklart över ditt ärende. Önskar dig en trevlig dag! Med vänliga hälsningar, Granngården
Utmärkt
18 dagar sedan
Bra priser och riktigt snabba leveranser. Två tummar upp.
Granngården svarar:2021-09-12
Hej! Tack för det fina omdömet! Vi blir glada av att höra detta! Hör gärna av dig om det är något du undrar över! Önskar dig en fortsatt fin söndag! Med vänliga hälsningar Granngården
Bra
24 dagar sedan
vet inte vad jag ska skriva....
Granngården svarar:2021-09-02
Hej, Tack för ditt omdöme trots att du inte vet vad du ska skriva! Om du har några frågor eller funderingar, är du alltid varmt välkommen att kontakta vår kundservice, så hjälper vi dig. Önskar dig en trevlig kväll! Med vänliga hälsningar Granngården
Utmärkt
en månad sedan
Smidigt och kunnigt samtal med Granngårdens kundtjänst samt fraktfritt i mitt fall
Granngården svarar:2021-08-26
Hej, Tack för ditt fina omdöme! Vad roligt att du hade ett positivt samtal med oss och att vi kunde hjälpa dig med dina frågor! Om du har några frågor kring våra produkter eller någonting annat, är du alltid välkommen att återkomma till oss, så hjälper vi dig! Önskar dig en trevlig eftermiddag. Med vänliga hälsningar Granngården
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
en månad sedan*
Via butik
Mycket bra snabb leverans
*Redigerades en månad sedan
Granngården svarar:2021-08-23
Hej, Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss att din köpupplevelse varit positiv och att leveransen varit snabb, så vill vi självklart att det ska vara för dig som kund! Om du har några frågor kring våra produkter eller köp, är du alltid varmt välkommen att kontakta oss, så hjälper vi dig vidare. Önskar dig en trevlig eftermiddag. Med vänliga hälsningar Granngården
Anonym användare
Anonym användare
Usel
2 månader sedan
Har försökt beställa 3 olika varor på deras hemsida. Allt finns i lager men de annullerar två artiklar, verkar inte som det finns centrallager utan beställning går ut i butik. Har fått lägga 3 olika ordrar och då fungerar det. Ingen vidare hjälp när jag kontaktade kundtjänst. Handlar ofta i deras fysiska butik och nöjd kund där.
Granngården svarar:2021-07-31
Hej! Tack för ditt omdöme! Beklagar att det inte gick som förväntat på E-handeln. Detta är något vi jobbar med för att det inte ska bli sådana fel. Vi vill gärna kompensera för strulet. Hör gärna av dig till [email protected] så ska kika mer på det. Tack igen för att du tar dig tiden och skriver! Det hjälper oss att bli bättre! Önskar dig en fortsatt fin dag! Med vänliga hälsningar Granngården
Anonym användare
Anonym användare
Usel
2 månader sedan
Dålig och långsam support. Klarar inte att leverera ordar och när dem inte levererar behöver man jaga dem för att få tillbaka pengar. Inte seriösa.
Granngården svarar:2021-07-28
Hej! Vi beklagar verkligen att din köpupplevelse hos oss varit negativ.. Så ska de absolut inte vara och vi jobbar ständigt på att förbättra våra rutiner för att du som kund ska få en så bra upplevelse som möjligt. För att vi ska kunna ta dina upplevelser och hjälpa dig vidare är du varmt välkommen att kontakta oss på [email protected], så ser vi självklart över ditt ärende. Önskar dig en trevlig dag! Med vänliga hälsningar, Granngården
Anonym användare
Anonym användare
Usel
2 månader sedan*
Via butik
Granngården lyckades inte leverera min vara på över 2 veckor trotts att den fanns i lager. När man sedan vill annullera ordern var det väldigt krångligt och tog tid.
*Redigerades 2 månader sedan
Granngården svarar:2021-07-27
Hej, Tack för ditt omdöme. Vi beklagar verkligen att din köpupplevelse varit negativ. Självklart ska du som kund kunna förvänta dig smidiga leveranser och tydlig information kring din order. Vi vill givetvis hjälpa dig vidare. Du får därför gärna inkomma med ditt ordernummer till [email protected], så undersöker vi ditt ärende. Önskar dig en trevlig dag. Med vänliga hälsningar, Granngården
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
3 månader sedan*
Via butik
Allt gick jättebra. Personalen var trevlig och hjälpsamma.
*Redigerades 3 månader sedan
Granngården svarar:2021-07-01
Tack för ditt omdöme! Vi gläds åt att få höra detta och önskar dig allt gott!
Anonym användare
Anonym användare
Usel
3 månader sedan
Total katastrof. Har fått trasiga varor vid dörren vid två tillfällen Tog över en månad att få en ny vara SISTA gången jag har handlat där
Granngården svarar:2021-06-29
Hej! Verkligen tråkigt att höra att du har inte ett men två upplevelser om skadad beställning. Så ska de absolut inte vara och vi jobbar ständigt på att förbättra våra rutiner och övrig hantering. För att vi ska kunna ta dina upplevelser vidare och lyfta dem där vi har tydligt exempel på brusten hantering skulle vi gärna önska att du tog kontakt med oss på [email protected] och skriver till oss vilka beställningar detta gällde. Så att vi kan erbjuda dig den leverans som du som kund förväntar dig att få. Detta är självklart något vi vill uppnå. Hör gärna av dig till oss vidare om detta. Tills dess, önskar vi dig en fin dag! Med vänliga hälsningar, Granngården AB
Anonym användare
Anonym användare
Usel
3 månader sedan
Plantor beställdes april 21. Sedan dess aldrig hört ngt. Ingen leverans. Ringt kundtjänst x antal gånger som var trevliga men gjorde ingenting. Ingen återkoppling alls. Beställer aldrig igen från Granngården
Granngården svarar:2021-06-26
Hej! Beklagar det! Så ska det inte gå till. Detta är något vi får definitivt kompensera för. Vänligen se ditt mejl. Önskar dig en fortsatt fin dag! Med vänliga hälsningar Granngården
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
3 månader sedan*
Via butik
Snabbt o smidigt att beställa ,kunnig personal .Ock framför allt leverans hem till dörren på utlovad leverans dag .Toppen. Leif Andersson.
*Redigerades 3 månader sedan
Granngården svarar:2021-06-26
Tack för ditt omdöme! Vi blir jätte glada av att höra detta! Önskar dig en fortsatt fin dag! Med vänliga hälsningar Granngården
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
3 månader sedan
Köpte en gräsklippare dö k saknades en del som efter telefonsamtal ordnades trevligt bemötande mycket nöjd ger granngården högsta betyg
Granngården svarar:2021-06-19
Hej, Tack för ditt omdöme! Det gläder oss verkligen att du är nöjd och allt gick som det ska. Önskar dig en fortsatt fin dag! Med vänliga hälsningar Granngården
Anonym användare
Anonym användare
Usel
3 månader sedan
uruselt minst sagt, jag beställde klätterrosor som inte kom utan kontaktar de efter tre veckor med chatten och får chatta med en dator som inte fattar något utan erbjuder mig att köpa sättlök. Till slut får jag prata med en människa Sophia som säger att det fastnat i beställningen och lovar pusha på oavsett vad jag frågar säger hon att hon skall pusha på. Efter ytterligare 2 veckor tar jag kontakt igen och får igen prata med samma Sophia som lovar pusha på, vilket j...a skämt rent ut sagt. efter ytterligare någon vecka kommer rosorna som inte är i något bra skick. Med andra ord aldrig mer Granngården online, ni borde skämmas och lägga ned onlinebokningen. Yvonne
Granngården svarar:2021-06-13
Hej! Jag beklagar verkligen det! Det ska inte gå till på det sättet. Skulle du kunna återkomma till oss på mejl till [email protected] så ska vi undersöka vad som har gått fel och naturligtvis kompensera. Önskar dig en fortsatt fin söndag! Med vänliga hälsningar Granngården
Sida 1
Betyg köpupplevelse
2.5OK
104 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(31)
(6)
(4)
(9)
(54)