Omdömen(470)

Sorterat efter datum
Gästanvändare
Gästanvändare
Bra
2 månader sedan

För min del gick det snabbt o smidigt att få mina varor. Dock gick en produkt sönder men ersattes direkt av en ny (hoppas bara att den håller 😅). Jättebra kommunikation med kundtjänst. Har bara positivt att säga.

Wowbagger84
Wowbagger84

8 omdömen

Bra
2 månader sedan

Tog 22h från lagd order tills jag hade varan i handen. Varan var dock kanske ett retur ex. Lådan hade varit öppnad tidigare, i detta fall så gör det mig inte så mycket. Annars hade det varit full pott. Bra pris på det jag köpte.

Gästanvändare
Gästanvändare
Dålig
2 månader sedan

Beställde hörlurar, fick vänta jätte länge och när de äntligen skulle levereras fick jag en Swish och pengarna tillbaka men ingen förklaring.

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
3 månader sedan

Själv köpet o leveransen var inga problem men mobilskalet var riktigt dålig i kvaliteten. Sprack efter några dagar och blev sen värre. Kontaktade företaget som säger att jag ska skicka tillbaka skalet men ingen garanti att reklam godkänns. Jag kan behöva betala 99 kr i hanteringskostnad om det inte godkänns. Som uppgjort för att lura kunden. Nej tack, aldrig mer detta företag.

TheMobileStore svarar:2022-06-29
Hej! Vi är väldigt ledsna att du inte haft en bra upplevelse av oss. Vårt mål är alltid att ha nöjda kunder så vi finner detta väldigt tråkigt och hoppas att vi kan åtgärda det. Du får gärna kontakta oss igen, så att vi kan hjälpa dig specifikt, men generellt så är, meddelandet om 99 kr i kostnad, ett standardmeddelande vi skickar ut till våra kunder för att det är våra villkor. Kostnaden på 99 kr uppkommer isåfall efter att vi fått in produkten till oss och vi gjort en bedömning på att reklamationen inte godkänts, det är alltså inget man debiterad för för att man endast skickat in en reklamation. Men vi misstänker att vi kan ha gjort en felbedömning i ditt fall och att det inte finns något behov att ta tillbaka varan, det ska inte vara några problem. Vi tycker så klart det är tråkigt att vi inte kunnat svara dig innan du skrev det här men hoppas att du är villig att ta kontakt med oss igen så att vi kan reda ut det. Med vänliga hälsningar, themobilestore
Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
3 månader sedan

Jag beställde ett skärmskydd, och det stod i beskrivningen att det var gjort av glas. Det visade sig vara plast, vilket framkommer på andra ställen som säljer det, och även i tillverkarens egen beskrivning. Enligt konsumentköplagen ska man få ersättning för en vara som inte matchar beskrivningen, men i TheMobileStores köpvillkor står det att de avsäger sig allt ansvar för felaktig information. Jag antar att det betyder att om jag valde att reklamera skulle de klassa det som oskäligt. Det skulle innebära att jag inte skulle få någon ersättning, plus att jag skulle behöva betala drygt 200 kronor i avgift.

TheMobileStore svarar:2022-06-27
Hej Moa! Vi beklagar verkligen att det blivit såhär. Tyvärr har det blivit en miss i beskrivningen, som vi har nu rättat till, vi tackar att du uppmärksammade oss om detta. Vi fortsätter sedan gärna vår konversation via epost för att reda ut detta. Tack för ditt tålamod. Med vänliga hälsningar, themobilestore
Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
4 månader sedan

Köpte hörlurar till mobilen och betalade med swich. Allt fungerade perfekt. Jag är helt nöjd.

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
4 månader sedan

Min absolut sämsta körupplevelse på flera år. Köpte en ”3in1 - 20 W Magsafe Trådlös laddare” Magneten för telefonen var så dålig att telefonen inte gick att fästa för laddning och caset till mina AirPods blev så varmt att det knappt gick att hålla i det. När jag reklamerade fick jag svar efter två veckor att dom inte tyckte det var fel på produkten och att jag nu var skyldig dem pengar för besväret. Handla från detta företag om du vill ha saker som inte funkar och dålig service

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
5 månader sedan

Beställde ett armband till min Xiaomi Mi band 5 på fredagen den 22 april, nu nästan en vecka senare får jag ett mejl att min leverans är på väg. Skulle ha valt en annan sida. Min fru beställde från ett annat företag som levererade klockarmbandet dagen efter beställning.

Gästanvändare
Gästanvändare
Dålig
6 månader sedan

Ingen vara och ingen info 5 veckor efter beställning

Gästanvändare
Gästanvändare
Dålig
6 månader sedan

Det ser ut som ett företag med leveranser från Sverige men min vara kom från USA och därmed tillkom tullavgifter.

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
6 månader sedan

Över en månad sedan jag beställde och betalade. Ingen vara ännu. Fick ett mailsvar för tre veckor sedan att de skulle skicka paketet under dagen. Efter det inga svar.

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
6 månader sedan

Har väntat flera veckor på en vara och mailat 3 gånger utan att få svar, så dåligt!

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
7 månader sedan

Har fått en orderbekräftelse men väntat i flera veckor på min vara. Har mailat tre gånger utan att få svar. Visade sig att kontaktformuläret är ur funktion då mailen inte kan levereras.

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
7 månader sedan

Ett av de 2 skal jag beställde var slut Sa att jag inte ville ha något annat och att de då bara skulle skicka det ena. Får svar dagen efter det att deras leverantör fått in fler och att de inväntar leverans. Detta var 2veckor sedan och jag har inte hört ett ljud från dem och inga skal har kommit.. Aldrig mer!

Gästanvändare
Gästanvändare
OK
Redigerades 10 månader sedan

Edit: Paketet kom idag, nästan 2 veckor efter utlovad leverans. Så man verkar i alla fall få hrejerna men leveranstiden som står på hemsidan går kan man sätta en 1 eller nästan en 2a framför. Tur man bara beställde ett personligt mobilskal dör för 130:-. Stog 1-4 dagars leveranstid. Fick besked om att varan skickats efter 3 timmar, bara det lite alarmerande då den ska "tryckas" med. Nu 6 arbetsdagar senare har jag fortfarande inte sett röken av skalet. Får se om det blir en uppdatering när/om skalet kommer

Betyg köpupplevelse

1.9Dålig
18 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(1)
(2)
(1)
(3)
(11)