Prisjakt

Omdömen(2 403)

Sorterat efter datum
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
ett år sedan
Jag önskar att ni kopplar era betalningar till ”klarna” då har ni 100 % av nöjd kund från mig
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
ett år sedan
Snabb leverans och inget problem och göra retur. Väldigt nöjd kund.
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
ett år sedan
Alla köp jag gjorde gick smidigt. När min Foreo slutade fungera, fick reklamera den. Hela processen var smidig, fick snabbt en ny Foreo. Inga problem, rekommenderar butiken !
v
vimmel1

14 omdömen

Utmärkt
2 år sedan*
Har inget att klaga på.
*Redigerades 2 år sedan
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
2 år sedan
Snabb leverans och bra service.. superb!
p
perfisherman

7 omdömen

Usel
2 år sedan*
Har en bild på specifika produkten jag vill köpa på hemsidan men skickar en annan liknande, snudd på bedrägeri.
*Redigerades 2 år sedan
Nordicfeel svarar:2019-09-24
Hej och tack för din recension. Beklagar att du fått fel produkt från oss. Om du kontaktar vår kundservice på [email protected] så kan de hjälpa dig att lösa ditt problem. Önskar dig en mycket fin dag! // Nordicfeel
E
Erexa

1 omdöme

Usel
2 år sedan
Man får meil varje dal tex: 20% rabar på Hugo boss, när man kollar på webbsidan det e samma pris, bara lögn! Jag har köpt några gånger, Gammal parfym som luktar bara sprit!
Huggymir
Huggymir

7 omdömen

Utmärkt
2 år sedan
Förstår liksom inte på mig gnällspikarna här som gnäller på företaget. Handlat av de sedan tio år tillbaka (om inte mer) och de har alltid skött sig. Även förra veckan när jag fick min Paco Rabanne Prive'. Leveransen tog en dag och några timmar där paketet smidigit levererades i min Instabox. Kundservice är också bra på att bemöta och även ge kompensation ifall något tokigt skulle hända. Plus alla dessa rabatter de har med jämna mellanrum. Så vad är problemet?
i
isbjoernfromhell

21 omdömen

Dålig
2 år sedan*
NordicFeel använder någon billig variant från Postnord vilket innebär att det skickas som spårbart brev och går fantastiskt långsamt. Postnord försöker sedan leverera det till dörren mellan 08-17 då ingen är hemma och du får vänta ytterliggare en arbetsdag. Till skillnad från andra PostNord tjänster som andra butiker använder som tar 1-2 dagar att få varorna så är jag nu uppe i en vecka då jag mottar mitt paket på måndag sedan beställning. Under all kritik. Helt ok annars.
*Redigerades 2 år sedan
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
2 år sedan
Snabb leverans och bra priser och bra produkter
Usel
2 år sedan
Dålig leveranstid och långsam service.
s
saltar-66

4 omdömen

Utmärkt
2 år sedan
Beställde Giorgio Armani på onsdag kväll och fick varan på fredag. Trodde inte att jag får så snabbt! Topp betyg från mig oavsett vad andra tror!
Usel
3 år sedan
Ni hade produkten i kampanj efter att jag hade lagt beställning till ordinarie pris. Kontaktade er och frågade om ni kunde justera det priset jag fick till ordinarie. Ni sa nej och bad mig göra en retur och sedan göra en ny beställning. Ni hade inte ens förmågan att ge mig en rabattkod. Nej ni har tappat mig som kund. Jag går till Lyko.se för bättre kundvård.
Anonym användare
Anonym användare
Usel
3 år sedan
Usel leveranstid! Beställde en deostick den 25 januari som enligt dem själva fanns på lager. Det tog Nordicfeel 13 dagar att leverera den till mig. Med den leveranstiden hjälper det inte att priset var bra. Kommer inte handla där igen.
Usel
3 år sedan
Jag kollar alltid omdöme först. Förutom denna gång. Så fort jag lagt min beställning och såg vad andra skrivit om denna butik så insåg jag att jag blivit lurad. Förutom det uppenbara att dom ”rear” ut produkter som dom inte har på lager så tog det även 3 veckor från att beställning gjorts till det att dom hör av sig att produkter inte finns på lager. Det är nog en tidsfråga innan ägaren åker fast för bedrägeri, det är för tydligt.
Sida 2
Betyg köpupplevelse
3.9Bra
18 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(12)
(1)
(1)
(1)
(3)