Prisjakt

Omdömen(1 443)

Sorterat efter datum
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
22 dagar sedan*
Via butik
Snabbt behandling o leverans
*Redigerades 12 dagar sedan
K
KNY1975

2 omdömen

Usel
14 dagar sedan
Ett företag som INTE har som målsättning att få en återkommande kund! Köpte fel toa med en extra toasits och returnerae hela ordern med Postnord pallleverans. Trots bildbevis på en komplett retur och och kollinummer hävdar Proffsmagasinet att de endast mottagit själva toan! Support är varken intresserad att undersöka med Postnord vidare vad de mottagit eller lösa problemet utan kräver mig på pengarna! Misstaget jag gjorde var att under returprocessen beställde jag en den korrekta toan för 2000,-mer från Proffsmagasinet. Skulle jag ha vetat att de är såhär "Proffs" magasinet bemöter sina kunder när det sker misstag skulle jag ALDRIG ha beställt den nya av dem. Ett mindre lösningsorienterat företag var det länge sedan jag hade att göra med och Proffsmagasinet valde de sämsta alternativet! Nämligen En missnöjd kund och i stället skriver jag här ett dåligt omdöme om företaget här och kommer att välja ett annat företag vid nästa köp och naturligtvis berätta vidare till andra.Vidare lovar Proffsmagasinet att en produkt finns i lager och skickas nästa vardag, men det stämmer inte heller. När jag efterfrågade om min order var skickad efter att ha väntat 2dgr på en leveransbekräftlesle får jag endast ett kollinummer utan svar på min fråga Mao Proffsmagasinet hade inte skickat ordern Precis som de ignorerar sina kunder när det gäller retur och något går fel. PROFFSMAGASINET har mycket att lära sig om kundbemötande!
Proffsmagasinet svarar:2021-10-15
Hej Kim, Det är såklart väldigt tråkigt att höra att vår service inte levt upp till dina förväntningar. Vi har försökt identifiera ditt ärende, men då du inte anger några uppgifter om detta i ditt omdöme, så har vi inte lyckats hitta det. Generellt så fungerar en retur på det viset att man tar kontakt med vår serviceavdelning, som tillhandahåller en returfraktsedel. När returen inkommit till vårat lager, så hanteras returen och man blir således krediterad för de artiklar vi mottagit. I detta fall så skulle jag rekommendera att du bifogar allt underlag på denna retur till vår serviceavdelning, så att de kan kika närmare på vad som har skett. Vi beklagar återigen det inträffade. Patrik Nilsson Kundservice Proffsmagasinet 08344700 [email protected]
Utmärkt
en månad sedan*
Via butik
Otroligt snabb leverans
*Redigerades 16 dagar sedan
Anonym användare
Anonym användare
Usel
en månad sedan*
Via butik
Skulle levereras på 1-2 dagar, tog 10 dagar. Kundtjänst visste inte vad som hände och kunde inte hjälpa.
*Redigerades 17 dagar sedan
Proffsmagasinet svarar:2021-10-15
Hej, Tack för ditt omdöme. Det är såklart tråkigt att höra att din leverans tog längre tid än väntat. En del leverantörer upplever fortfarande viss problematik med tillverkning och transport, i svallvågorna av de massiva "lockdowns" som ägt rum på många platser i omvärlden. Detta medför dessvärre att leveranstiden kan komma att bli förskjuten. Vi på Proffsmagasinet arbetar intensivt med att informera de kunder som kan komma att drabbas av detta, och vi jobbar självklart med att tiderna på hemsidan ska vara så exakta som möjligt. Vi beklagar det inträffade, och hoppas att du känner dig nöjd med dina produkter. Patrik Nilsson Kundservice Proffsmagasinet 08344700 [email protected]
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
en månad sedan*
Via butik
Snabbt o bra..................................
*Redigerades 18 dagar sedan
M
Mats N

1 omdöme

Utmärkt
19 dagar sedan*
Via butik
Bra prylar till bra pris. Pålitlig leverans.
*Redigerades 18 dagar sedan
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
20 dagar sedan*
Via butik
Det överraskande snabba leveranstiden från best. till lev.
*Redigerades 19 dagar sedan
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
21 dagar sedan*
Via butik
Bra priser och snabb leverans.
*Redigerades 19 dagar sedan
Anonym användare
Anonym användare
Dålig
25 dagar sedan*
Via butik
enorm försening i leveransen av de förseglade verktygen
*Redigerades 19 dagar sedan
Proffsmagasinet svarar:2021-10-15
Hej, Stort tack för din feedback. Tråkigt att höra att din leverans blivit försenad. Då det inte finns några order/kontaktuppgifter med i ditt omdöme, så har vi ingen möjlighet att svara ingående om just din order. Om du ännu inte mottagit din order, så är du naturligtvis varmt välkommen att kontakta vår kundtjänst för att få en dagsfärsk status uppdatering, alternativt kika på ersättningsprodukter. Vi tackar återigen för din feedback, och beklagar förseningen. Patrik Nilsson Kundservice Proffsmagasinet 08344700 [email protected]
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
20 dagar sedan*
Via butik
Bra produkt till bra pris.
*Redigerades 19 dagar sedan
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
20 dagar sedan*
Via butik
Mycket bra utbud och service! Priset var mycket bra, dock var det en kampanj. Snabb leverans!
*Redigerades 19 dagar sedan
Utmärkt
21 dagar sedan*
Via butik
Mycket bra service och snabb leverans.
*Redigerades 20 dagar sedan
Anonym användare
Anonym användare
Bra
21 dagar sedan*
Via butik
Jag beställde nätet enkelt
*Redigerades 20 dagar sedan
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
21 dagar sedan*
Via butik
Snabbt å smidigt till ett bra pris.. Kan inte bli bättra.
*Redigerades 20 dagar sedan
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
21 dagar sedan*
Via butik
Enkelt! Snabbt! Många olika betalningsalternativ.
*Redigerades 20 dagar sedan
Sida 2
Betyg köpupplevelse
3.9Bra
500+ omdömen
Distribution av köpupplevelse
(291)
(71)
(15)
(35)
(90)