Prisjakt

Omdömen(414)

Sorterat efter datum
Anonym användare
Anonym användare
Usel
9 timmar sedan

Förmodligen Sveriges absolut sämsta kundtjänst. Skickar fel vara och efter en vecka har de fortfarande inte skickat varan jag saknar och deras kundtjänst som gav mig ett goddag yxskaft-svar på mitt första mail har nu slutat svara på mail.

M
MrSink

6 omdömen

OK
5 dagar sedan

Helt ok priser och normala leveranstider

Anonym användare
Anonym användare
Usel
3 månader sedan

USEL service! De vägrar ta tillbaka defekta skor. De är helt skamlösa. Plus vill du byta storlek så får du betala frakten tillbaka.

j
jeandarc68

7 omdömen

Usel
5 månader sedan*

Jag kan inte fylla i fakturan varken på Stadium outlett eller på nätet, eller få anketen hemskickad. Kundtjänst säger att jag måste ta mig till kungens kurva och fylla i på plats. Är jag väldigt missnöjd med. Jag tåg mig från Södertälje till kungens kurva, som jag fick göra flera SL byte. Dels blev jag tvingad handla för fylla i annkäten så jag kan handla på faktura. De vill du inte ha nöjda kunder. De tar och ger inte.

*Redigerades 4 månader sedan
Anonym användare
Anonym användare
Dålig
5 månader sedan

Leveransen dröjer och inget besked Det har nu gått 1,5 vecka. Får noll återkoppling på supporten via mejl, messenger och telefon (lade på tillslut eftersom de ALDRIG svarade). Förvånad över att en sån stor och etablerad kedja fungerar så dåligt.

Anonym användare
Anonym användare
Usel
5 månader sedan

Uselt bemötande, Stadium levererade fel vara och jag har nu lagt en massa tid på att de ska ta en retur. Nu har den gått igenom och nu ska jag tydligen vänta 14dagar + ev 5 på att få mina pengar tillbaka. Aldrig mer jag beställer av dem.

C
Charrdo

1 omdöme

Usel
6 månader sedan

Hittade ett par cykelbyxor på deras webbshop som fanns i lager i min närmaste Stadium-butik. Väl där fanns inte produkten alls (den hade där aldrig funnits till försäljning). Blev informerad att inga cykelkläder för vuxna säljs alls i den butiken. Tydligen kan webben indikera falsk lagerstatus. Jobbigt när man tar sig ända till en butik. Lita inte på deras lagerstatus!

Stadium webbshop svarar:2021-07-21
Hej, Vad synd att saldot inte stämde i våran butik som du besökte. Vi har infört ett nytt system som gör att det ska stämma till mycket större utsträckning än innan och butikerna gör även inventeringar var tredje vecka. Men undantag finns alltid och det är väldigt oturligt att det drabbade just dig, vi ber verkligen om ursäkt för det. //Stadium
A
A..

2 omdömen

Usel
6 månader sedan

Köpte 2 regnjackor i olika storlekar som skulle skickas till ombud. Postombudet gav mig en stadium-påse (emballage) som var öppnad och 1 jacka saknades. Enligt posten har påsen/paketet vägt 0.7 kg under hela transporten. Jag vägde min påse/paket som saknade 1 jacka, och totalvikten var 720g. Således har en av jackorna aldrig anlänt till posten, och emballaget var öppet. Jag reklamerade händelsen hos posten och reklamerade hos Stadium. Stadium vägrar ge mig ersättning, antingen i form av 1 jacka eller pengar. Jag har inte fått pengarna och har inte fått jackan. Trots objektiv bevis på att stadium aldrig skickat andra jackan till posten, så kommunicerar Stadium kundservice till mig att de inte erbjuder ersättning för min förlust fram tills att de utrett händelsen. De lovade att utreda händelsen, dvs väga jackan i deras egna lager och återkomma igår. Detta har de inte heller gjort. På Stadium är kunden tjuv och har fel fram tills motsatsen är bevisad med deras egna utredning, som de skjuter upp utöver vad de lovat. Enligt postens viktkontroller, så har Stadium aldrig skickat produkten jag betalat för, och vägrar ersätta mig. Oseriös e-handel från Stadium. Starkt rekommenderat att inte handla på hemsidan. Det är inte värt huvudvärken!

Stadium webbshop svarar:2021-07-21
Hej, Vi ber om ursäkt för att du inte fått alla varor i din beställning. Jag skulle nog vilja be dig att återkomma till oss på Stadium Kundservice via mail om du vill, så vi kan kika på ärendet en vända till eller se om det missats något. Det är såklart inte våran avsikt att du ska känna dig som den som gjort fel om det är så att felet ligger hos oss. Vi vill att alla kunder ska känna sig nöjda hos oss, så vi hoppas du kan ge oss en andra chans att kika på ärendet . //Stadium
p
per_oxid

11 omdömen

Dålig
7 månader sedan*

Långsam leverans jämfört med utlovad. Tar en vecka att packa ordern trots att leverans anges som 1-4 dagar. Bra priser och trevlig support då man når dem men man undrar vad som hänt med ordern efter 4-5 dagar utan uppdatering.

*Redigerades 7 månader sedan
Stadium webbshop svarar:2021-07-09
Hej! Vi ber om ursäkt för att leveranstiden dröjt gällande din beställning. Vi har haft en del förseningar tidigare som gjort att vi hamnat efter något i leveranserna, men i dagsläget är detta åtgärdat. Vi är glada att du är nöjd i övrigt med Stadium. //Stadium
J
Jill82

2 omdömen

Usel
8 månader sedan

Så fruktansvärt långa leveranser. Ni borde vara för detta, så man vet att det kan ta över en vecka!

Stadium webbshop svarar:2021-05-29
Hej! Va' tråkigt att höra att du upplever att du inte fått din beställning inom utlovad leveranstid! Det är svårt att säga vad som gjort att din leverans har dröjt och om det hänt något under transporten. Vi jobbar aktivt med att snabba våra processer och leva upp till dina förväntan som kund. // Stadium
Usel
9 månader sedan

Nyttig information till fler kunder som väntar på leverans och inte får besked! hittade följande information på hemsidan stadiumoutlet.se under kontakta oss. Står inget på hemsidan om man ska beställa som ny kund eller t ex facebook.com sidan. Väntar du på din beställning? Vi har drabbats av ett Corona-utbrott på vårt lager vilket resulterat i att vi släpar några dagar med våra leveranser. Då vi behöver förhålla oss till rådande restriktioner har vi i dagsläget inte något exakt besked när leveranserna kan ske. Vi jobbar på att få ut alla beställningar så fort vi bara kan. Så snart ditt paket är skickat får du ett mail som bekräftar detta. Vi ber om ursäkt för den uppkomna situationen och tackar för ditt tålamod!

K
KungKhaan

1 omdöme

Usel
9 månader sedan

Katastrof på leveranstid. Förra leveransen packades efter 5 dagar. Nu fick jag ett mail lugn det är bara dag två, vi leveranstid inom 5 dagar. Snarare vi packar varorna inom 5 dagar.

h
hjärter kung

39 omdömen

Dålig
9 månader sedan

Jag förstår inte hur det kan ta 5 dagar att packa en order. Det kanske hade varit ok för 15 år sedan men idag är iaf mina krav betydligt högre än så.

Stadium webbshop svarar:2021-05-29
Hej! Vi har haft utmaningar på vårt lager då vi drabbats utav ett coronautbrott som gjorde att det under en period inte fick iväg alla beställningar i tid. Vi jobbar aktivt med att snabba våra processer och leva upp till dina förväntan som kund. // Stadium
Anonym användare
Anonym användare
Usel
9 månader sedan

Försöker göra retur och det blir bara en symbol som snurrar på hemsidan. Provat varje dag. Kundsupport på chatten kan bara hjälpa mig att köpa mer grejer.

Stadium webbshop svarar:2021-05-29
Hej! Vad tråkigt att höra att du har utmaningar med att registrera din retur. Har du inte fått hjälp i ditt ärende ber jag dig vänligen kontakta vår kundservice på 0771-499499. //Stadium
l
loftgrade

1 omdöme

Utmärkt
9 månader sedan

Har beställt flera gånger senaste månaden och har inget att klaga på, kommer definitivt att bli bli fler köp framöver! :)

Sida 1

Betyg köpupplevelse

1.8Dålig
28 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(3)
(1)
(1)
(5)
(18)