Prisjakt

Omdömen(30)

Sorterat efter datum
Anonym användare
Anonym användare
Usel
5 månader sedan
Beställde produktnyckel för Windows 10, baserat på "24/7-leverans", genomför köp och bekräftar betalning. Får ett mail att "vissa köp behöver bekräftas manuellt" och inte någon 24/7-leverans, så mailar därför och ber dem att direkt häva köpet. Möts dagen efter av en sen leverans och "Vi kan inte hjälpa dig."
Anonym användare
Anonym användare
Usel
5 månader sedan
Företaget lovade leverans inom 10 minuter via mail, tog flera dagar innan produktnyckeln kom. Köpte varan i mars har fortfarande inte fått kvitto. Det enda svaret jag får från kundtjänst är ett standard mail att mitt kvitto skulle ha hamnat i skräpposten.
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
5 månader sedan*
Via butik
Helt enkelt snabba, bra och tydliga instruktioner i kontakt med dem.
*Redigerades 5 månader sedan
reboot81
reboot81

25 omdömen

Usel
7 månader sedan
Köpte 10 licenser, varav 8 var ogiltiga/felaktiga (bekräftat av tillverkaren). Har i flera veckors tid haft daglig mailkontakt där de kräver skärmdumpar och svar på massa frågor. Har ännu inte fått alla ersättningslicenser, och idag fick jag svar att garantin sänkts till 3 mån, och inte 12 som det står i köpvillkoren. Avråder från köp av detta skämtbolag! De svarar snabbt på mail, men hänvisar till felaktig information.
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
7 månader sedan*
Via butik
Allt fungerade utmärkt!
*Redigerades 7 månader sedan
Anonym användare
Anonym användare
Usel
7 månader sedan
Skit dåligt service. Köpte en Office nyckel och vill ångra köp men dem skriver det får inte göra retur. Lurade mig på 400kr. Dem vet hur man lurar sin kunder. Köp inte från dem. Annars bli ni av med era pengar.
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
9 månader sedan*
Via butik
Jag fick snabbt hjälp via mail med instruktioner som fungerade bra.
*Redigerades 8 månader sedan
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
ett år sedan
Via butik
Bra och snabb service och support vid installationen.
J
Joakim

1 omdöme

Usel
ett år sedan*
DIREKTLEVERANS kan dom ju stryka från sin hemsida, har inte fått det jag köpt på flera timmar väntar fortfarande, kan ha missat va ''DIREKT'' betyder, kanske en 1-2 dagar vem vet ? har även haft kontakt med dom på mail men fortfarande inte fått de jag köpt, skickat flera mail efter de utan några svar å nu är kl förbi 17:00 så supporten är stängt känner mig lurad
*Redigerades ett år sedan
P
Paulina

1 omdöme

Usel
ett år sedan
alla företag har 2 veckors ånger rätt om du inte vill ha produkten. Det har inte detta företag. så fort du har köpt en licens så finns det inget ånger. Dom står över distansavtal. Ingen kundtjänst du kan ringa till. chatt online arbetar inte. Så du har ingen att fråga. finns bättre företag som gör det lilla extra för sina kunder.
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
ett år sedan
Via butik
Helt klart en av de bästa som jag har handlat av, de tar sig även tid efter köpet och försöker lösa eventuella problem!! Är en mycket nöjd kund som kommer fortsätta att handla från dem!!
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
ett år sedan
Via butik
Efter en del stök av mig fick jag hjälp av kundsupport så att allt löstes till det bästa och jag blev 100% nöjd !!
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
ett år sedan
Via butik
Trevlig bemötande och professionellt service
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
ett år sedan
Via butik
Ett mycket trevligt, korrekt och snabbt bemötande av kundtjänst (Filip) efter det att jag gjort en stressad felbeställning. Inga konstigheter, pengar åter osv trots att felet var mitt. Kommer definitivt att anlita Programvara i framtiden!
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
ett år sedan
Via butik
Bra och trevlig support
Sida 1
Betyg köpupplevelse
2.7OK
7 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(3)
(0)
(0)
(0)
(4)