Prisjakt
Annons
  • Boldliving.se

  • se

Mest populära produkterna från Boldliving.se

Bli först med att skriva ett omdöme!

Vad tycker du om Boldliving.se?

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
Gästanvändare
UselRedigerades ett år sedan

Sluta skyll era problem på en sida som heter boldliving.com . Det är boldliving.se jag handla ifrån och det är eran företag. Ni är sämsta företaget i hela sverige. Ni sålde en smartwatch från Kina. Kch eran lager är i Norrköping. Pinsamt. Klockan har ej svenska som val heller

Gästanvändare
Uselett år sedan

Where to start... I ordered 2 items from the webpage and they were supposed to arrive after a few days. They ended up arriving after 2 weeks and they came all the way from Spain for some reason! The quality of the products was terrible so I decided to send them back. While sending them back I found out that the same products were sold on other websites for less than half the price! I sent the product it's been 1.5 months (i had no tracking on it, unfortunately) but they claim that they didn't receive it so I never received my money back. I tried to contact customer service multiple times and while I am texting them in English they respond in Swedish with some kind of automated answers and they don't have a phone to call... Just avoid this scam!

Boldliving.se svarar:2023-03-28
Hi, Thanks for your reply. We can't find any reference to anything thats commented above. We do have a swedish and english speaking support who loves to help. If you have bought anything from us and need further help please create a ticket thorugh the link to our support. Best, Malin
Gästanvändare
Uselett år sedan

Går ej att kontakta. Deras kundtjänst svarar inte.

Boldliving.se svarar:2023-03-28
Hej, Tack för din kommentar. Vi har en kundtjänst som svarar inom 1-2 vardagar. Kan det vara så att du handlat från en butik som heter Boldlivingshop.com? Denna butik försöker utge sig att vara oss men är inte placerad i Sverige. Mvh, Malin på boldliving.se
Gästanvändare
UtmärktRedigerades 2 år sedan

Mycket fint bemötande, bra priser och snabb leverans ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Gästanvändare
Usel2 år sedan

Jag skickade tillbaka en retur till boldliving för en månad sedan, har inte hört något från dom än och får inga svar när jag försöker kontakta dom! Uselt! Nu vill klarna att jag betalar. Har aldrig haft ett problem med returer hos andra företag så ett råd till alla är att håll er borta från Boldliving.

Boldliving.se svarar:2022-08-04
Hej Anonym, Tråkigt att du är besviken. Vi ber dig att invänta svar från kundtjänst om du har skickat in ett ärende. Kontakt med oss är enkelt och sker via epost. Vad du menar skulle vara problem med din retur kan vi inte svara på men problem med detta är mycket ovanligt. Om du har handlat och du har gjort en retur enligt instruktioner kommer din beställning att krediteras. Mvh, Malin på Boldliving
Gästanvändare
Usel2 år sedan

Har skickat tillbaka en vara och de har fortfarande inte (en och en halv månad senare) registrerat min retur. Fakturan ligger pausade på Klarna fortfarande. Hopplöst att få tag på dem är det också! Kommer aldrig handla där igen!

Boldliving.se svarar:2021-12-16
Hej Hemlig, Tråkigt att du verkar ha problem att meddela oss om din retur. Vi har många som jobbar på vår kundtjänst och svarar normalt inom några timmar. Har du handlat hos oss kontaktar du enkelt vår kundtjänst med ditt meddelande. Om du handlat från en annan butik ber vi dig kontakta rätt butik samt korrigera ditt betyg ovan :) Med vänlig hälsning, Boldliving
Gästanvändare
Usel2 år sedan

Oseriös butik! Har försökt returnera en defekt vara samt få pengarna tillbaka. Får samma svar av ”Johanna” från kundtjänst vid varje kontakt, bl a ” kontakta ARN om du inte är nöjd med svaret”! ! ! Sämsta kundtjänst o butik, rekommenderar INTE ! // M

Boldliving.se svarar:2021-11-24
Hej Hemlig, Vi beklagar att du känner som du gör. När det kommer till reklamationer ser vi alltid till att åtgärda dessa på bästa sätt. Det kan vara en reparation eller att vi helt enkelt skickar ut en ny produkt. Vad just ditt ärende gäller är svårt att säga men det låter märkligt att vi skulle neka en defekt vara som påvisar skada eller annan ej fungerande funktion. Vi skulle heller aldrig meddela en kund att kontakta konsumentvägledning eller ARN. Det är viktigt för oss att du som kund blir nöjd med hela din upplevelse och hoppas du har tid att ändra ditt omdöme när vi löst detta tillsammans. Våra trevliga medarbetare på kundtjänst jobbar alla vardagar mellan 09.00-17.00 och hjälper gärna till. Vi svarar så fort vi kan ofta inom några timmar. Hälsningar, Malin på Boldliving.se
Gästanvändare
Bra3 år sedan

jag är nöjd med min beställning. hoppas dom andra är också det :)

Gästanvändare
Usel3 år sedan

Jag recenserade er om att ni inte återkopplat på min dotters ears pods. Ni hävdar att ni har en bemannad kundtjänst den 30 aug i ert svar. Jag mailade er direkt efter ert svar på prisjakt kl 09.36 den 30 aug. Ni har fortfarande inte svarat på detta mail. Jag kommer fortsätta att recensera er här till ni återkommer.

Boldliving.se svarar:2021-09-24
Hej Hemlig, Tråkigt att du känner så. När en produkt eventuellt är skadad eller defekt ser vi alltid till att åtgärda detta. Tänk på att du måste kunna uppvisa ditt kvitto. Vi har en kundtjänst med flera medarbetare som jobbar alla vardagar mellan 09-17. Genom att du valt att vara hemlig är det svårt för oss att hjälpa dig. Vi ber dig att kontakta vår kundtjänst på de korrekta uppgifterna. Det finns nämligen inte några ärende som refererar till ditt omdöme. Se även över om det är så att du handlat från en annan butik. Med vänlig hälsning,
Gästanvändare
Usel3 år sedan

Usel kundtjänst. Vi har returnerat en vara för flera veckor sedan utan att vi hört något ifrån dom och pengarna har vi inte fått tillbaka. Ett skurkföretag som vi kommer att anmäla till ARN.

Boldliving.se svarar:2021-09-24
Hej Hemlig, Tråkigt att du känner så. Det är alltid tråkigt när en vara in passar som den ska. Har du fått ett beslut du inte är nöjd med är ARN att rekommendera för vidare hjälp i ärendet. Det lättaste är såklart att kontakta vår kundtjänst. Dem hjälper gärna till med eventuella problem du stött på. Dem jobbar alla vardagar mellan 09-17. Genom att du valt att vara hemlig är det svårt för oss att hjälpa dig. Vi ber dig att kontakta vår kundtjänst på de korrekta uppgifterna. Det finns nämligen inte några ärende som refererar till ditt omdöme. Se även över om det är så att du handlat från en annan butik. Med vänlig hälsning,

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Roomly AB

Organisationsnr: 559023-2509