Omdömen(24)

Sorterat efter datum
Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
Redigerades 44 minuter sedan

Mycket fint bemötande, bra priser och snabb leverans ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
6 dagar sedan

Jag skickade tillbaka en retur till boldliving för en månad sedan, har inte hört något från dom än och får inga svar när jag försöker kontakta dom! Uselt! Nu vill klarna att jag betalar. Har aldrig haft ett problem med returer hos andra företag så ett råd till alla är att håll er borta från Boldliving.

Boldliving.se svarar:2022-08-04
Hej Anonym, Tråkigt att du är besviken. Vi ber dig att invänta svar från kundtjänst om du har skickat in ett ärende. Kontakt med oss är enkelt och sker via epost. Vad du menar skulle vara problem med din retur kan vi inte svara på men problem med detta är mycket ovanligt. Om du har handlat och du har gjort en retur enligt instruktioner kommer din beställning att krediteras. Mvh, Malin på Boldliving
Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
8 månader sedan

Har skickat tillbaka en vara och de har fortfarande inte (en och en halv månad senare) registrerat min retur. Fakturan ligger pausade på Klarna fortfarande. Hopplöst att få tag på dem är det också! Kommer aldrig handla där igen!

Boldliving.se svarar:2021-12-16
Hej Hemlig, Tråkigt att du verkar ha problem att meddela oss om din retur. Vi har många som jobbar på vår kundtjänst och svarar normalt inom några timmar. Har du handlat hos oss kontaktar du enkelt vår kundtjänst med ditt meddelande. Om du handlat från en annan butik ber vi dig kontakta rätt butik samt korrigera ditt betyg ovan :) Med vänlig hälsning, Boldliving
Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
9 månader sedan

Oseriös butik! Har försökt returnera en defekt vara samt få pengarna tillbaka. Får samma svar av ”Johanna” från kundtjänst vid varje kontakt, bl a ” kontakta ARN om du inte är nöjd med svaret”! ! ! Sämsta kundtjänst o butik, rekommenderar INTE ! // M

Boldliving.se svarar:2021-11-24
Hej Hemlig, Vi beklagar att du känner som du gör. När det kommer till reklamationer ser vi alltid till att åtgärda dessa på bästa sätt. Det kan vara en reparation eller att vi helt enkelt skickar ut en ny produkt. Vad just ditt ärende gäller är svårt att säga men det låter märkligt att vi skulle neka en defekt vara som påvisar skada eller annan ej fungerande funktion. Vi skulle heller aldrig meddela en kund att kontakta konsumentvägledning eller ARN. Det är viktigt för oss att du som kund blir nöjd med hela din upplevelse och hoppas du har tid att ändra ditt omdöme när vi löst detta tillsammans. Våra trevliga medarbetare på kundtjänst jobbar alla vardagar mellan 09.00-17.00 och hjälper gärna till. Vi svarar så fort vi kan ofta inom några timmar. Hälsningar, Malin på Boldliving.se
Gästanvändare
Gästanvändare
Bra
10 månader sedan

jag är nöjd med min beställning. hoppas dom andra är också det :)

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
ett år sedan

Jag recenserade er om att ni inte återkopplat på min dotters ears pods. Ni hävdar att ni har en bemannad kundtjänst den 30 aug i ert svar. Jag mailade er direkt efter ert svar på prisjakt kl 09.36 den 30 aug. Ni har fortfarande inte svarat på detta mail. Jag kommer fortsätta att recensera er här till ni återkommer.

Boldliving.se svarar:2021-09-24
Hej Hemlig, Tråkigt att du känner så. När en produkt eventuellt är skadad eller defekt ser vi alltid till att åtgärda detta. Tänk på att du måste kunna uppvisa ditt kvitto. Vi har en kundtjänst med flera medarbetare som jobbar alla vardagar mellan 09-17. Genom att du valt att vara hemlig är det svårt för oss att hjälpa dig. Vi ber dig att kontakta vår kundtjänst på de korrekta uppgifterna. Det finns nämligen inte några ärende som refererar till ditt omdöme. Se även över om det är så att du handlat från en annan butik. Med vänlig hälsning,
Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
ett år sedan

Usel kundtjänst. Vi har returnerat en vara för flera veckor sedan utan att vi hört något ifrån dom och pengarna har vi inte fått tillbaka. Ett skurkföretag som vi kommer att anmäla till ARN.

Boldliving.se svarar:2021-09-24
Hej Hemlig, Tråkigt att du känner så. Det är alltid tråkigt när en vara in passar som den ska. Har du fått ett beslut du inte är nöjd med är ARN att rekommendera för vidare hjälp i ärendet. Det lättaste är såklart att kontakta vår kundtjänst. Dem hjälper gärna till med eventuella problem du stött på. Dem jobbar alla vardagar mellan 09-17. Genom att du valt att vara hemlig är det svårt för oss att hjälpa dig. Vi ber dig att kontakta vår kundtjänst på de korrekta uppgifterna. Det finns nämligen inte några ärende som refererar till ditt omdöme. Se även över om det är så att du handlat från en annan butik. Med vänlig hälsning,
Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
ett år sedan

Min dotter som är 10 år köpte earpods som gick sönder första veckan. Har mailat dom regelbundet i frågan de senaste året utan någon återkoppling. Riktigt dåligt när barnen inte får hjälp..

Boldliving.se svarar:2021-08-30
Hej Hemlig, Tråkigt att du känner så. När en produkt eventuellt är skadad eller defekt ser vi alltid till att åtgärda detta. Vi har en kundtjänst med flera medarbetare som jobbar alla vardagar mellan 09-17. Genom att du valt att vara hemlig är det svårt för oss att hjälpa dig. Vi ber dig att kontakta vår kundtjänst på de korrekta uppgifterna. Det finns nämligen inte några ärende som refererar till ditt omdöme. Se även över om det är så att du handlat från en annan butik. Med vänlig hälsning,
Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
ett år sedan

8 dagar fortfarande inget svar och ingen produkt. Företag som är full av lögner och hyckleri. Ordernummer # 225810

Boldliving.se svarar:2021-08-30
Hej Hemlig, Tråkigt att du känner så. Vi kan inte hitta något på varken ditt namn eller ovan nämnda ordernummer. Vi ber dig kontakta oss direkt istället för att lämna ett omdöme på en inofficiell hemsida för omdömen samt se över om det är rätt butik du handlat från. Med vänlig hälsning,
Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
Redigerades ett år sedan

Handla inte här om ni inte vill bli lurade på era pengar! Värdelös service! Oseriöst företag som behandlar sina kunder som skit! Extremt dålig återkoppling. Jag fick först inte rätt produkt och får nu inte mina pengar tillbaka trots att det gått över två veckor sedan jag beställde och har skickat x antal mejl. En reklamation som borde kunnat gå att lösa på ett enkelt sätt med ett par dagar men icke! De lovade först att skicka rätt vara när jag tog kontakt m Trustpilot. Dock har jag fortfarande inte fått rätt produkt ytterligare en vecka senare. Det finns många missnöjda kunder men företaget tar inte kundernas åsikter på allvar utan fortsätter bestämt att säga att deras kundservice är fantastisk. De raderar och blockerar alla åsikter på Facebook som inte är bra istället för att faktiskt hjälpa sina kunder. De svarar bara när det passar dem. Stor eller liten produkt spelar ingen roll! Är man en bedragare så är man! Aldrig mer Boldliving! De klarar inte av att skicka rätt produkt som man har beställt och betalat för, något som borde vara en självklarhet! Tyvärr verkar det inte heller finnas någon vettig chef som sätter stopp för så här dålig kundservice utan det är tydligen ok att behandla kunder hur illa som helst! Hur mycket tid ska man som kund egentligen behöva lägga på att få rätt produkt? De är verkligen inte rädda om vare sig kunder eller rykte! Att recensioner och omdömen är viktiga för dem som de skriver på sin hemsida är bara bluff! I samma stund som de fått pengarna så struntar de fullkomligt om du fått fel vara eller inte, om du är nöjd eller inte, om du behöver hjälp eller inte! De har överhuvudtaget ingen inre kompass eller moral! Säger man ifrån att man fått dålig service så ber de inte om ursäkt utan går direkt i försvarsställning och sen blir de sura och skiter i att hjälpa dig vidare. Uppdaterat svar: Ni beklagar att jag känner så? Jag tackar! Det är faktiskt första gången som ni ber om ursäkt. Det är alltid lättare om jag skickar mejl till er kundtjänst? Vad är det som ni vägrar att förstå? Jag och många fler kunder har skrivit om hur många ggr vi har kontaktat er men någon hjälp får vi inte! Jag har skickat 20 mejl men vad hjälper det när ni bara skyller ifrån er och struntar i att sköta ert jobb? Däremot så har jag varenda gång som jag skrivit både här och på Trustpilots hemsida fått en massa mejl ifrån andra företag där min mejladress skickats ut och registrerats, jag misstänker starkt att det är ni! Har ni verkligen inget roligare för er??? Jag är inte det minsta anonym! Har kontaktat er ett flertal ggr de senaste veckorna Om jag är upprörd? Det är bara förnamnet efter er usla behandling! Hela mitt liv har jag jobbat med kundservice och aldrig någonsin har jag behandlat kunder som ni! Tack vare era kunder så har ni mat på borden och tak över era huvuden men ändå skäms ni inte över hur ni behandlar oss! Jag vill ha mina pengar tillbaka och sen vill jag aldrig mer behöva ha med er att göra! 17/7 Pengarna kom tillbaka 14/7 efter hur många dåliga recensioner som helst med motiveringen att Boldliving tycker att de hjälpt mig och ville kompensera mig med att låta mig behålla den felaktiga produkten. Ett fodral som jag absolut inte har någon som helst användning av. De vill däremot inte skicka rätt färg efter tre veckors konflikter där de verkligen inte har gjort ett dugg för att hjälpa till. De påstår dessutom att de har skickat rätt färg på produkten trots att bilder och beställning säger något helt annat. Boldliving säger dessutom efter tre veckor att de kan inte avgöra om jag fått fel produkt eller inte. Vem som helst kan se skillnad på syren ljus lila och grå tråkig färg men bra service är inte Boldlivings starka sida. De vill försvåra och göra det omöjligt att reklamera. Deras främsta syfte är att jävlas så mycket som det bara går. Jag har bett om att få en fraktsedel skickad till mig för att returnera fodralet men snart fyra veckor senare så har den inte kommit för att Boldliving vill helt enkelt inte skicka. Det är uppenbart att de inte förstår själva ordet kompensation. Kompensation är då rakt inte att få tillbaka mina egna pengar och behålla en produkt som saknar värde för mig. Det kan vem som helst räkna ut, alla utom Boldliving. Deras prio är inte att hjälpa till och göra sina kunder nöjda. Deras prio är att göra så lite som möjligt. De gör precis som de vill, när det passar dem. Omöjligt att föra normala vettiga konversationer med. Jag hoppas innerligt de själva drabbas av samma bemötande någonstans. Anna Maria

Boldliving.se svarar:2021-07-13
Hej Hemlig, Tack för ditt omdöme. Vi beklagar verkligen att du känner så. Det är alltid lättare att skicka ett mail till vår kundtjänst. Återkom till oss där så ska vi hjälpa dig vidare. Våra omdömen är viktiga för oss men tyvärr använder vi inte Prisjakt som officiell plats för att plocka in omdömen. Är det något beslut du är upprörd över kan du alltid kontakta ARN för vidare konsultation i ärendet. Trevlig dag! Boldliving
Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
ett år sedan

Jag köpte en Trådlösa hörlurar In-Ear med Bluetooth PRO - Vit pris 599 kr från Roomly AB (boldliving.se) .Jag fick en defekt vara och när jag kontakta företaget får ingen svar på mitt mail. Jag får en automatisk mail svar och får hänvisning till en länk och där får ingen svar när jag använda länken eller får samma automatisk svar igen .

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
ett år sedan

Köpte ett par air limited pro i höstas. Dessa fungerade ibland, om man hade ljudkällan inom en meter, med fri sikt. I fickan var inte att tänka på. De kopplar nu upp sig ibland, om de känner för det. De har legat i en låda och skämts i några månader nu. Jag kontaktade Boldlivings support den 5e mars, och har endast fått ett autogenererat svar, sen helt tyst, trots påminnelser från undertecknad. Rent uselt!

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
ett år sedan

STOR VARNING för detta företag. Det har nu gått dryga 7 veckor sedan jag gjorde min reklamation av trådlösa hörlurar som inte fungerade men har ännu ingenting hört från företaget förutom de automatsvar som kommit i samband med mina påminnelser. Det finns inget sätt att komma i kontakt med Boldliving. Finns ingen adress eller fungerande telefon. Ser också på nätet att jag är långt från ensam med dessa problem. /Mats Nykvist

Boldliving.se svarar:2021-03-13
Hej Anonym, Tack för din kommentar. Alla åsikter är viktiga för oss. Det är såklart tråkigt att du upplever vår kundtjänst som långsamma med svar. Det är lite märkligt då vi har personal på plats alla vardagar mellan 09:00-17:00 som besvarar ärenden i turordning. Vanligen är dem mycket snabba med svar. Med den information som du lämnat har vi inte kunnat identifiera en order från dig. Vi skulle vilja be dig att inkomma med ett ärende till oss igen . Om du handlat från en annan butik ber vi dig kontakta den korrekta butiken samt se över ditt omdöme ovan. Hälsningar, Boldliving
Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
2 år sedan

Fick snabb leverans, men jag var tvungen att returnera varan. Det gjordes dagen efter jag fått leverans. Tre veckor senare får jag tillbaka min retur. Sen är det bara autosvar när jag försöker få svar i ärendet 😡

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
2 år sedan

Fick bekräftelse på en order, sedan ingenting. Efter att ha kontaktat kundtjänst, endast e-Mail, så skyller företaget på DB Schenker att de har slarvat bort paketet. När den lögnen inte fungerar försöker företaget att skylla på att varan är slut i lager. Ständiga lögner och långa svarstider, tyder på att allt inte är som det ska. Handla inte från Boldliving, använd annan leverantör.

Boldliving.se svarar:2020-11-23
Hej Hemlig, Tack för ditt omdöme. Vi har en kundtjänst som jobbar alla vardagar mellan 09.00-17.00. Om det hänt något med din leverans under transport är det såklart tråkigt. Detta kan hända och speciellt under tider som dessa när Black Friday äger rum. Vi ber om ursäkt för detta och tackar för din förståelse. Vi säljer inte produkter som inte finns i lager. Om din ersättningsbeställning inte har gått iväg så kan du alltid avbryta/makulera din beställning. Om det är så att du har lagt en beställning i vår butik vilket vi inte kan se då du är anonym ber vi dig att åter kontakta vår kundtjänst för vidare information i ditt ärende. Om du handlat från en annan butik ber vi dig kontakta rätt butik samt se över detta omdöme då vi jobbar mycket hårt med att få ut våra paket samt ge alla kunder en bra upplevelse. Önskar en fortsatt trevlig dag, Boldliving

Betyg köpupplevelse

1.9Dålig
9 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(1)
(1)
(0)
(0)
(7)