(27)
Sluta skyll era problem på en sida som heter boldliving.com . Det är boldliving.se jag handla ifrån och det är eran företag. Ni är sämsta företaget i hela sverige. Ni sålde en smartwatch från Kina. Kch eran lager är i Norrköping. Pinsamt. Klockan har ej svenska som val heller
Where to start... I ordered 2 items from the webpage and they were supposed to arrive after a few days. They ended up arriving after 2 weeks and they came all the way from Spain for some reason! The quality of the products was terrible so I decided to send them back. While sending them back I found out that the same products were sold on other websites for less than half the price! I sent the product it's been 1.5 months (i had no tracking on it, unfortunately) but they claim that they didn't receive it so I never received my money back. I tried to contact customer service multiple times and while I am texting them in English they respond in Swedish with some kind of automated answers and they don't have a phone to call... Just avoid this scam!
Går ej att kontakta. Deras kundtjänst svarar inte.
Mycket fint bemötande, bra priser och snabb leverans ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Jag skickade tillbaka en retur till boldliving för en månad sedan, har inte hört något från dom än och får inga svar när jag försöker kontakta dom! Uselt! Nu vill klarna att jag betalar. Har aldrig haft ett problem med returer hos andra företag så ett råd till alla är att håll er borta från Boldliving.
Har skickat tillbaka en vara och de har fortfarande inte (en och en halv månad senare) registrerat min retur. Fakturan ligger pausade på Klarna fortfarande. Hopplöst att få tag på dem är det också! Kommer aldrig handla där igen!
Oseriös butik! Har försökt returnera en defekt vara samt få pengarna tillbaka. Får samma svar av ”Johanna” från kundtjänst vid varje kontakt, bl a ” kontakta ARN om du inte är nöjd med svaret”! ! ! Sämsta kundtjänst o butik, rekommenderar INTE ! // M
jag är nöjd med min beställning. hoppas dom andra är också det :)
Jag recenserade er om att ni inte återkopplat på min dotters ears pods. Ni hävdar att ni har en bemannad kundtjänst den 30 aug i ert svar. Jag mailade er direkt efter ert svar på prisjakt kl 09.36 den 30 aug. Ni har fortfarande inte svarat på detta mail. Jag kommer fortsätta att recensera er här till ni återkommer.
Usel kundtjänst. Vi har returnerat en vara för flera veckor sedan utan att vi hört något ifrån dom och pengarna har vi inte fått tillbaka. Ett skurkföretag som vi kommer att anmäla till ARN.
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Fullständigt firmanamn: Roomly AB
Organisationsnr: 559023-2509