Prisjakt

Omdömen(62)

Sorterat efter datum
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
16 dagar sedan
Bra pris med snabba leveranser och super trevlig kundtjänst som kom med förslag när en av produkterna inte fanns hemma på lager!
Anonym användare
Anonym användare
Usel
2 månader sedan*
Beställde ett mobilskal och fick ett där förpackningen var sönderskuren på baksidan och även skalet hade skärskador. Kontaktade kundtjänst den 16 juni och har fortfarande inte fått något nytt skal eller pengar tillbaka. Skickat flera mejl och fått svar men nu tiger dom som muren så måste ha gjort mig obekväm med dom. Känns verkligen som ett bluffföretag så akta er från dom. (fick ett nytt skal tillslut efter nästan 2 månaders gnällande med deras kundtjänst. Känns ju bra att det ordnade upp sig tillslut och hoppas verkligen att om det händer någon annan att det går betydligt fortare att dom ordnar upp det hela än vad det gjorde för mig).
*Redigerades 2 månader sedan
Vispen74
Vispen74

17 omdömen

Utmärkt
2 månader sedan*
Bra priser och snabb leverans, handlade på Black Friday. Men framförallt bra hanterat supportärende under garantitiden (även om de tog rätt bra tid på sig att svara på mail), vilket är nog så viktigt för att handla av Jollymobile igen.
*Redigerades 2 månader sedan
E
Ezzot

7 omdömen

Usel
3 månader sedan*
Fick produkten av PostNord efter att betalat för DHL. Väldigt seg hemsida. Leveransrapporten gick inte läsa i mobilen utan var tvungen att kolla på datorn och där stod de att den skulle skickas med DHL också. Kundsupport svarade att den skickades med PostNord men dom vill jag inte sponsra. Akta er för dessa bedrägare!
*Redigerades 3 månader sedan
Anonym användare
Anonym användare
Usel
3 månader sedan
Bluf bluf 😡köpte smart battery case och den funkar inte alls . Är så arg och ledsen 😞mailade och får inga svar heller.
Anonym användare
Anonym användare
Usel
3 månader sedan
Har efter 10 dagar fortfarande inte fått något eller svar på e-post.
M
MNSK

2 omdömen

Usel
5 månader sedan*
Ett riktigt blufföretag . Jag beställde produkt i lager men den kom efter en månad. Jag visste inte om det De vill ha betalt för frakten 400kr för retur hantering. Jag ska ta det nu med konsumentverket
*Redigerades 5 månader sedan
Anonym användare
Anonym användare
Usel
5 månader sedan
Bluff rakt igenom. Batteriet jag köpte till mobiltelefonen var totalt begagnat. Laddade ur på en timme. Blev aldrig bättre.
Anonym användare
Anonym användare
Dålig
5 månader sedan
Fick meddelande om att det ena efter det andra inte fanns på lager. Till slut fick jag alla mina pengar tillbaka då de inte hade någonting på lager.
Usel
5 månader sedan
Väldigt långsam på att skicka, långsamma svar från kundsupport och tar inte emot returer om förpackningen är öppnad över huvud taget. UNDVIK
Anonym användare
Anonym användare
Usel
5 månader sedan
Ett riktigt blufföretag. Bedrivs ifrån bostaden. Jsg fick en begagnad felaktig vara. Det var först när Klarna klev in som de ens svarade. Hade säkert skickat 10 mail innan dess. VARNING!
Anonym användare
Anonym användare
Usel
5 månader sedan
Det sämsta jag vart med om. Ingen info om leverans eller något .
Anonym användare
Anonym användare
Usel
6 månader sedan*
Det här är ett blufföretag som lurar sina kunder. De är billiga men de skickar ut begagnade varor. Och sedan börjar de bråka om du vill returnera.
*Redigerades 6 månader sedan
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
6 månader sedan
Köpte en vara som var fel på rakt ur kartong. Tråkigt tänkte jag och hörde av mig med hjälp för en reklamation. Efter snabbt svar från kundtjänst så var pengarna tillbaka på kontot dagen efter dem mottagit min vara.
Usel
8 månader sedan
Riktigt uselt! Fick en produkt som utan tydlig märkning var begagnad och inte hade svensk kontakt. Fick efter lång väntan ett otrevligt och idiotiskt bemötande från deras kundtjänst. Kan inte rekommendera att köpa någonting därifrån.
Sida 1
Betyg köpupplevelse
2.6OK
25 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(10)
(0)
(0)
(1)
(14)