Jolly Mobile
  • Allt i lager. Snabb leverans.
  • Öppet köp och ångerrätt.
  • Klarna. Faktura. Kort. Bank.
Gästanvändare
Gästanvändare
Dålig
20 dagar sedan

Hemsidan visade att de hade ett mobilskal som jag letat efter i lager. Kundtjänsten skriver ett mail till mig ett par dagar senare och säger att det blivit tekniskt fel och dom igentligen inte har produkten i lager längre, varpå de erbjuder mig makulering eller ett inte alls jämnförbart skal (ren mjuk klarplast istället för det mycket grova skalet ) som kostade jämna 100:- mindre än vad jag betalat för som ersättning. Hade väl fått mellanskillnaden, men det framgick inte riktigt i mailet. Mest ett slöseri med tid, och jag lyckades hitta skalet hos en annan butik som faktiskt hade det det i lager. Hyfsat snabb kundtjänst, antar jag. Fick vänta ytterligare en vecka på att få ett skal till min nya glimmrande mobil, så det kändes lite nervöst att ha den i fickan helt bar.

Usel
3 månader sedan

14 dagara alltså 2 veckor har det gått jag fick bekräftle på mitt köp av skal men fortfrande ingenting, ingen svar från butiken heller! Riktigt dåligt! Bättre att de betalar pengarna tillbaka, hade jag sett de här omdömerna för det här skitiga hemsidan och dess personer som ligger bakom usel service hade jag aldrig köpt något.

12321

1 omdöme

Usel
7 månader sedan

2022. Min upplevelse med jollymobile har varit fantastisk, beställde en batteridriven leksaks bil till min systerson den var defekt vid ankomst (batteriet tar ej laddning) man svarade snabbt på kundtjänst( inom några dagar är snabbt i min värld) och erbjöd sig att skicka ut en ny bil, blir inte bättre än så. De säljer trots allt 3e parts produkter så i min värld 100 poäng. Edit: Man tog kontakt med mig igen 3 dagar senare och sa "ja" bilen ska ha batteri som räcker i 10minuter. Onödigt när infon man fick var att den inte tar laddning. Edit2: Fick ett nytt mail där man säger att man ska höra med leverantören. Frågar om batteritid står skrivet på förpackningen. Edit3: Kundtjänst fortsätter fråga samma sak om och om igen funkar den verkligen inte hur ska den funka vad klarar den vad ska den klara. I mina ögon har man gjort en 180 gradig vändning från en snabblösning till att jag ska sitta och leta fakta om deras produkt åt dem för att de ska känna sig trygga med att något faktiskt är fel. Edit 4: Återbetalning klart (handlade med klarna) men fy fan vad irriterande det var när sista mailet sa att de satt upp en kreditnota i mitt namn, som att man någonsing skulle handla där igen. VARNING.

d
daumbra

10 omdömen

Utmärkt
5 månader sedan

Snabb leverans och grymt bra pris på Samsung originalskal till S10+

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
6 månader sedan

Köpte ett mobilskal Samsung original som snabbt visade sig ha produktionsfel. Jollymobile svarar att de inte har några garantier. Köp om du kan avvara pengarna. Annars rekommenderas någon annan, vem som helst.

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
6 månader sedan

Beställde ett skal till iPhone 220129. Ingen återkoppling trots jag efterfrågar replik från företaget. Förväntar mig att jag blivit blåst på 451kr. Kommer aldrig handla av dessa bluffmakare igen.

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
6 månader sedan

köpte en ny lcd skärm till em motorola g7play,,,,,,,,,helt nöjd, och bra skärm

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
7 månader sedan

Köpte teleskal som kom 6 v efter Behöver ej den nu Vågar ej skicka tillbaka när jag läser andras upplevelse av service Så j dålit aldrig mer

Betyg köpupplevelse

2.1OK
15 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(4)
(0)
(0)
(1)
(9)

Om butiken

Jolly Mobile

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

KlarnaAmerican ExpressVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

www.jollymobile.com

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Jolly Mobile

Organisationsnr: 559064-1766

Information hos allabolag.se