Prisjakt

Omdömen(97)

Sorterat efter datum
Anonym användare
Anonym användare
Usel
7 månader sedan
Meddelande att skorna är fast i tullen. Bedrövligt! Vad är detta!
Usel
7 månader sedan
Fick ”hjälp” av en Fredrik på Messenger. Dom skickade fel storlek på skorna och det som erbjuds är återbetalning?? Byten kan tydligen bara göras i deras butiker. Fruktansvärt att driva en E handel när allt inte kan hanteras via den! Väntade dessutom många veckor på paketet. Aldrig mer
Anonym användare
Anonym användare
Usel
7 månader sedan
Bluff! Usel service och felaktiga varor i leveransen. Ingen kompensation från företaget. Bedrövligt
L
Luxycsgo

5 omdömen

Usel
7 månader sedan
100 dagars frakttid
Anonym användare
Anonym användare
Usel
7 månader sedan
Tog mer än en månad att få paketet, och sedan är returkostnaden sjukt dyr. Kommer aldrig mer handla hos JD sports och rekommenderar ingen att göra det
Usel
7 månader sedan
Otroligt långsam leverans som andra skriver. Över en månad för skor i lager och ingen uppdatering trots kontaktförsök via kundtjänst. Fick ett svar först när utlämning kunde ske.
Anonym användare
Anonym användare
Usel
8 månader sedan
Jag har väntat på mitt paket i en och en halv månad!
K
KingLeonidas

28 omdömen

Usel
9 månader sedan*
Beställde ett par skor 7 januari och idag 3 mars får jag mail om att de försvunnit under transport. Haha värdelösa människor som jobbar på detta skämt till företag. UNVIK DETTA HORRIBLA FÖRETAG!
*Redigerades 8 månader sedan
clubt
clubt

84 omdömen

Usel
8 månader sedan
Beställde ett par skor från sidan, vilka skulle finnas tillgängliga. Beställningen gjordes den 8/1 men paketet gick först iväg (från utlandet) 21/1. Den 10/2 fick jag ett meddelande om att paketet varit fast i tullen men att det nu ska vara på väg (samt ett löfte om ett spårningsnummer som aldrig kom). Den 26/2 kontaktar jag kundtjänst och undrar vad de håller på med och får måndagen efter svar att de inte kan hitta paketet och inte heller kan erbjuda skorna längre. Så kontentan är väl att man ca 1,5 månader senare är tillbaks på ruta ett och får börja om med sökandet. De var inte heller supermycket billigare än övriga så därför skulle jag rekommendera andra att titta efter alternativ som faktiskt levererar. (Visst har paket försvunnit med andra leverantörer men då brukar i regel återförsäljaren återkomma och förklara läget istället för att sitta tyst). Om jag ska hitta något positivt i det hela så var supporten relativt snabba att svar efter det att jag ställt frågan samt att jag faktiskt fick tillbaks pengarna. Undvik!
Anonym användare
Anonym användare
Usel
8 månader sedan
Jag gjorde en beställning den 26/12 men har fortfarande inte fått mina varor. Vid kommunikation med JD är det enda svar man får att varorna är på väg men de kan aldrig säga specifikt vart de befinner sig. Förstår att det är långa ledtider pga pandemin men deras bemötande och nonchalans är under all kritik. Har alltid handlat i deras fysiska butiker i bl a London men detta var första köpet online. Jag kommer inte spendera en krona i deras ruttna butiker igen. Fan vad sne jag blir nu!
Anonym användare
Anonym användare
OK
8 månader sedan
Läste här efter att beställt och blev så klart orolig. Beställde 25/1 och fick mina produkter en månad senare, 26/2. De var i klanderfritt skick och priset var jättebra. De höll mig informerad under denna tid med sms men ganska sällan. Mycket av företagets problem verkar relaterat till Brexit. Men det kräver is i magen att köpa från detta företag men det är inget llurendrejeri som jag ser det. Verkar vara samma ägare som till Size? där jag fått orders avbeställda utan anledning.
F
Flaxa69

7 omdömen

Usel
9 månader sedan*
Beställde 2 produkter, får bekräftelse på båda. 2 veckor senare får jag återbetalning på 1 produkt. Jag får dock inget mail om det. Jag skickar mail och frågar vad som hänt. får inget svar. Kontaktar deras kundtjänst som inte läser vad jag skriver. Nu får vi se om jag får min andra produkt jag beställde. Uppdatering: efter 2 månader fick jag ett mail att mina pengar skall bli återbetalade. Sämsta företaget jag handlat av någonsin. Så ingen av mina produkter kom fram.
*Redigerades 8 månader sedan
Anonym användare
Anonym användare
Usel
8 månader sedan
Väntar fortfarande på mina leveranser, beställde den 25 dec och den 5 jan. Har redan betalt för varorna.
Anonym användare
Anonym användare
Usel
8 månader sedan
Handla inte här! När min produkt kom till slut, efter 30 (!) arbetsdagar (7-9 dagar var utlovat) vill jag returnera den. Returen ska registreras via en länk där informationen enbart visas på okänt språk. Jag chansar och får betala 170 kr för returen. JD har tveksam attityd och konstigt språk när man chattar med dem. Egentligen borde jag inte gå med på att betala returen men orkar inte bråka. Men handla för guds skull inte här!
Anonym användare
Anonym användare
Usel
8 månader sedan
Väntar redan 2 månader, inget svar, finns ingen som man kan kontakta. Sjukt dåligt, handlar aödrig igen dit.
Sida 2
Betyg köpupplevelse
1.2Dålig
54 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(1)
(1)
(2)
(2)
(48)