Prisjakt

Omdömen(150)

Sorterat efter datum
sharpmeadow
sharpmeadow

4 omdömen

Usel
10 dagar sedan
Förbokade en Galaxy Watch 4 classic. Den har fortfarande inte kommit fram. Mitt under leverans slarvar de bort adressen och skickar den fel. Sen återkallar de den för att säga att de ska skicka ut en ny. Har inte fått något nytt tracking nummer långt senare trots många samtal med supporten. De meddelar att de lägger detta som "prioriterat ärende" men vad menar de med det. Inget händer ändå.
Anonym användare
Anonym användare
Usel
15 dagar sedan
Köpa en mobil med Samsung Upgrade+ gick bra. Men efter 12 månader och dags att byta han det varit en usel upplevelse. De verkar inte uppdatera listan till dom "senaste" mobil som de påstår. Men sen att göra ett byte är en mardröm. De skickar dig ny mobil och utan returemballage för den du ska lämna tillbaka. Kontakta support flera gånger. Sen får man returemballage och sen tar det flera flera veckor innan de godkänner returen... medans nu betalar du för 2 mobiler för att för att Seven Day bank har inte fått något meddelande om godkänd return. Så nu betalar jag i stortsätt dubbla priset för en ny mobil och en mobil som jag inte en har och kommer nog inte få pengarna tillbaka heller gissar jag. Jättedåligt jobb av Samsung, så besviken.
Anonym användare
Anonym användare
Usel
15 dagar sedan
Köpte under 2020 telefon via Samsung med upgrade-plus för att årligen kunna uppgradera. Men upgrade-plus fungerar uruselt! Går inte att säga upp upgrade-plus fast det enligt kontraktet ska gå efter 1 år med inbetalningar. Efter flera chattar & även samtal med telefonsupport är det fortfarande ingen som kan guida mig till en uppsägning av upgrade-plus. Detta är ju ett skämt utav ett så stort och känt företag som Samsung. Samsung är ju urusla! Kunde jag ge sämre betyg skulle jag ge det.
t
torsten85

14 omdömen

Usel
15 dagar sedan
Gjort en avbeställning. Nu 3 veckor senare har dom fortfarande inte löst det. Och jag ligger ute med pengar. Ringer till dom 3-4 gånger i veckan. Varje gång skall det vara löst inom 2-3dagar, men så är aldrig fallet. Sen kan dom inte lägga in senaste telefonerna på deras tjänst upgrade+ och olika svar varför varje gång man fråga.
n
niklasberntsson

5 omdömen

Usel
21 dagar sedan
Förbokade en Galaxy Watch 4 classic som kundtjänst lovade skulle komma den 27/8, tror ni den kom? Nix. Kundtjänst (via chat) är urusel. Inga mer köp online via samsung.com/se
Samsung SE svarar:2021-08-27
Hej, Vi beklagar att du har upplevt problem med vår support och leveranstiderna. Hör gärna av dig till vår mail: [email protected] så kan vi se över vad som har skett med ditt ärende. Vänliga hälsningar, Samsung Shop
RaW-D-Coy
RaW-D-Coy

16 omdömen

Usel
23 dagar sedan
Dålig support bemötande, de kan knappt svenska. De vet inte själva vad det är de skriver och blandar ihop allt helt. Ger ingen lösning utan istället försöker dom skylla ifrån sig på att annan utrustning är felet när man redan tagit reda på att så ej är fallet. Enda anledningen jag köpte här i från var för en 20% rabatt på 4500:- gissar på att de visste att produkten skulle komma med mycket fel så de försöker locka in så många som möjligt att låsa in sig i deras dåliga reklamations avdelning.
Samsung SE svarar:2021-08-27
Hej, Vi beklagar att du har haft problem med vår support och leveranstiderna. Hör gärna av dig till vår mail: [email protected] så kan vi se över vad som har skett med ditt ärende. Vänliga hälsningar, Samsung Shop
R
Rolle85

21 omdömen

Usel
en månad sedan
Köpte en kyl och frys som efter någon månad fick problem med båda handtagen. Kundsupporten erkände att de haft flera kunder med samma problem på denna Kyl&Frys så jag trodde det skulle gå snabbt att åtgärda. Ärendet har nu pågått i flera månader och varenda gång jag kontaktar dem hittar de på nya ursäkter och säger att de ska återkomma. Nästa steg är väl att gå till ARN.
Samsung SE svarar:2021-08-27
Hej, Vi beklagar att du har haft problem med vår support. Hör gärna av dig till vår mail: [email protected] så kan vi se över vad som har skett med ditt ärende. Vänliga hälsningar, Samsung Shop
Anonym användare
Anonym användare
Dålig
en månad sedan*
Gäller onlinebutiken. Urdålig kundservice och håller inte leveranstider. Ingen info, inga klara besked, noll flexibilitet och ingen kompensation. Noll känsla för kundens behov.
*Redigerades en månad sedan
Samsung SE svarar:2021-08-20
Hej, Vi beklagar att du har upplevt problem med vår support och leveranstiderna. Hör gärna av dig till vår mail: [email protected] så kan vi se över vad som har skett med ditt ärende. Vänliga hälsningar, Samsung Shop
Anonym användare
Anonym användare
Usel
2 månader sedan
Katastrof, köp inte härifrån. Beställde mobil för en månad sen och har fortfarande inte fått något en månad senare. Varit i kontakt med chat och support flertalet gånger. Tyvärr helt inkompetenta, varken vill eller kan hjälpa till. De ska återkomma men gör det inte, tar då kontakt igen och samma visa, man kommer ingen vart.
Samsung SE svarar:2021-07-23
Hej, Vi beklagar att du har upplevt problem med vår support och leveranstiderna. Hör gärna av dig till vår mail: [email protected] så kan vi se över vad som har skett med ditt ärende. Vänliga hälsningar, Samsung Shop
Dålig
2 månader sedan
Varning, tro inte att det här är en seriös butik bara för att det är Samsung. Personalen saknar grundläggande kunskap om både produkterna och om konsumentköplagen. Köpte en platta för 9000 kronor men penudden var trasig. De hade ingen aning om det gick att köpa en ny eller inte. När jag ville reklamera så ville de ta betalt för undersökningen och de ville att jag skulle komma till en verkstad med den (fastän jag handlat online) och de ställde en massa krav på andra saker jag skull göra. Vad de gjorde är OLAGLIGT. Det är olagligt att felinformera kunderna på det sättet, eftersom de har skyldighet att informera konsumenter om deras rättigheter, som till exempel rätten till reklamation. Det tog nästan en månad av telefonsamtal och email för att få dem att förstå vad en reklamation är. Tillslut gav jag upp på att ha med dem att göra. Penudden kostar 20 kronor på ebay och kan bytas ut på en sekund. För 20 kronor höll de på och tjafsade så här mycket. Jag har köpt Samsung-produkter i flera år, men aldrig mer. Hade ingen aning om att det var ett så pass oseriöst företag.
Samsung SE svarar:2021-07-23
Hej, Vi beklagar att du har haft problem med vår support och reklamation av din produkt. Hör gärna av dig till vår mail: [email protected] så kan vi se över vad som har skett med ditt ärende. Vänliga hälsningar, Samsung Shop
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
2 månader sedan*
Via butik
Smidigt och snabb leverans
*Redigerades 2 månader sedan
p
prada

11 omdömen

Usel
2 månader sedan
Stor varning vad du än gör skaffa ej en mobil med Samsung uppgrade. Har väntat nu 2 veckor på någonting som enkelt som ett returpaket. De hänvisar hela tiden till att man ska vara med i nästa utskick. Men detta stämmer inte. Då du inte får något returkit. Sen tycker de man ska betala för mobil även om man säger upp avtalet. Men i denna takt kommer jag inte ens kunna skicka in telefon i tid. Det är så uppenbart att de gör allt för man ska betala mer än för 12 månader som man skrev under. Blir en polisanmälan för bedrägeri . Är på deras så kallade kundservice varje dag med olika besked. Samsung kan glömma få någon inbetalning efter den 12 månad.
Samsung SE svarar:2021-07-16
Hej, Vi beklagar djupt att du har upplevt problem med vår tjänst Upgrade+ samt vår support. Kontakta oss gärna på vår mail: [email protected] så ser vi självklart över vad som har hänt kring ditt ärende. Vänliga hälsningar, Samsung Shop
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
4 månader sedan*
Via butik
Beställde på en torsdag och fick min leverans lördag morgon. Inga konstigheter!
*Redigerades 3 månader sedan
k
korvennn

2 omdömen

Usel
4 månader sedan
Varan levererades inte efter 30 dagar trots att det stod 2-5 dagar på hemsidan. Fick konstant ringa och påminna. Därefter tar de ytterligare 25 dagar på att betala tillbaka pengarna. Trots bra priser kommer jag aldrig handla där igen.
Samsung SE svarar:2021-06-03
Hej, Vi beklagar att du har haft problem med vår support och leveranstiderna. Hör gärna av dig till vår mail: [email protected] så kan vi se över vad som har skett med ditt ärende. Vänliga hälsningar, Samsung Shop
Dålig
4 månader sedan
Hade förköp på min Galaxy Book men det blev försenad mer än 5 dagar. Jag behövde en bärbar dator genast och köpte det för att det var hemleverans på den 20:e maj men istället blev den försenad till 26:e (vilket de skulle skicka den då). Kontaktade kundtjäntsen men fick dåliga bemötande ett par gånger men till slut fick man få tag på Matheus som var till hjälp. Jag har varit en lojal kund hos Samsung sen dess 10 år tillbaka och det skulle bli tråkigt om man väljer något annat istället :/ Har även fått mina nära att börja använda Samsung produkter. Nu får man sitta utan dator en vecka och försöka jobba via mobilen eller köpa något annat istället :/ Hade en laptop men den är tillfälligt ur funktion, vilket var anledningen att jag valde en Galaxy Book :) Man är väl nöjd med produkterna men är inte så pass nöjd med den svenska kundtjänsten! Förbättra er kund bemötande ;) Ser fram emot att se det!
Samsung SE svarar:2021-05-27
Hej, Vi beklagar att du har haft problem med vår support och leveranstiderna. Hör gärna av dig till vår mail: [email protected] så kan vi se över vad som har skett med ditt ärende. Vänliga hälsningar, Samsung Shop
Sida 1
Betyg köpupplevelse
2.3OK
63 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(16)
(4)
(0)
(6)
(36)