Omdömen(138)

Sorterat efter datum
halvledaren
halvledaren

130 omdömen

Usel
Redigerades 7 år sedan

Dålig Norge historia igen. Det är otroligt att detta företag finns , så mycket snurr jag haft med dem utan att det fullföljer avtal. De ljuger. Jag beställde 80mb/s XL abonnemang och betalde för det. Sedan inser jag att de bara levererar Medium abonnemang asså 30 mb/s. De erkänner för att sedan inte vilja ändra sitt fel utan hävdar att det avtalet levererar det inte längre ????? Och kompensation nja det skall jag bevisa genom avtal och de vägrar ge mig deras kopia. Så jag hamnar i en sits där jag måste hitta avtalet i gamla flyttlådor och skall stämma dem så snart jag hinner En liten Bleme ? Nja Norge det handlar om moral och etik

m
magnus.ryd

46 omdömen

Utmärkt
Redigerades 8 år sedan

...

vinballe
vinballe

604 omdömen

Dålig
Redigerades 9 år sedan

nja.. Långsam surf, dyrt som tusan.

Dan-San
Dan-San

79 omdömen

Dålig
Redigerades 10 år sedan

Inte 100% nöjd tyvärr.

fredrikfritte
fredrikfritte

12 omdömen

Utmärkt
Redigerades 10 år sedan

Snabb leverans och liknande

Lorryquai
Lorryquai

412 omdömen

Bra
Redigerades 10 år sedan

Bra service - betyget är dock satt på enskild personal. Alla är olika och då blir även servicen det.

h
haggstrom

4 omdömen

Dålig
Redigerades 11 år sedan

Lovar 10 Mbit/s med Surf Premium, men i verkligheten handlar det om uppåt 4 Mbit/s de flesta vardagar, och ca 0,02 Mbit några dagar i veckan, så det kan ta minuter att ladda en sida. Hellre Comviq kontant med 50kr per månad - de är i alla fall mer stabila, så man alltid kan kolla upp saker snabbt.

r
rikhal

551 omdömen

Bra
Redigerades 11 år sedan

som en vanlig butik. varken till eller från

R
RalphA

44 omdömen

Usel
Redigerades 11 år sedan

Lurade i ett snabbköp på min snart 80-åriga mamma en telefon som hon ej kan använda pga dålig syn. Ville sen inte byta telefonen (som var oöppnad) till en med större knappar som hon kunde använda. Så nu är hon tvungen att betala 200:-/mån i två år för ett abb som ej ens är aktiverat.

martiin82
martiin82

54 omdömen

Dålig
Redigerades 11 år sedan

Njet

Usel
Redigerades 11 år sedan

Har aldrig gillat Telenor. För mycket lögner.

h
hpal

6 omdömen

Dålig
Redigerades 11 år sedan

Beställde en Desire HD med Surfa Bas. Tyvärr blev luren blivit försenad en månad. Även att det var utanför Telenors händer så skulle de bjuda på ett par månadsavgifter som kompensation. Har jag dock inte sett än! Efter att ha haft abonemanget hos dem i 2 månader sänks totalkostnaden på luren 1000kr om man tecknar abonemang nu. Men de har ju ingen aning om vad som händer i framtiden och kan inte alls se varför man känner sig lurad. Täckningen på datatrafiken verkar vara lite sådär, inte ofta man är uppe i 1Mbit och svarstiderna är sällan heller någon vacker syn.

E
E_Nik

2 omdömen

Usel
Redigerades 12 år sedan

Jag jobbar själv inom kundservice och vet hur svårt det är ibland. Men med det sagt, att ha så pass dålig support som Telenor har är beundransvärt. Två personer på teknisk support lovar att byta ut alt. laga min telefon då den var trasig, sen en månad senare mailar servicestället till mig och säger att jag får betala 2700:- om jag vill få den lagad. Efter att jag ringt support 6 ggr, alla har svarat att de ej kan hjälpa mig för de kan inte se vad servicestället skrivet utan de ska återkomma. Ingen återkom någon gång. Den sista tjejen säger att det bästa vore att betala 2700:- för det blir "bílligare" än att köpa en ny. Ja va fan jag är inte dum! Om jag skulle betala och få min gamla Iphone lagad så är det enbart 3 månaders garanti efter det! Nej så jag tänkte jag köper en egen tele och säger upp ab nu när kontraktstiden går ut. Blir kopplat till AC (uppsägan) där säger de att jag kan inte göra det än? Utan ring in 4 månader innan kontraktet går ut. Men det är 3 månaders uppsägningstid också, så skulle man glömma att ringa in under "rätt" månad får jag vänta en hel extra. Vilket skojjar företag. Som en liten notis, vid sista support tjejen bad jag enbart att få prata med chef, hennes svar var: "Nja de kan inget göra, då får det bli ett reklamations ärende. Å dit är det lång kö, så vi vet inte när de ringer upp". Men va fan? Jag vill inte reklamera varan, jag vill ha vad som var lovat eller att det går att lösa på ett smidigare sett Men nu lägger jag ner, går inte att föra en vettig diskution med en support som inte ens skriver noteringar efter ett samtal med kund.. Vilket skojjar företag, hoppas detta gör att ni väljar ett seriösare företag istället.

korfun
korfun

53 omdömen

OK
Redigerades 12 år sedan

Bra abonnemang för surfmobil. Lite halvtaskig täckning. Tex där jag bor :-(

Z3M-johan
Z3M-johan

145 omdömen

Bra
Redigerades 12 år sedan

Trevliga =)

Betyg köpupplevelse

1.1Dålig
20 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(0)
(0)
(0)
(0)
(20)