Prisjakt

Omdömen(4 040)

Sorterat efter datum
Anonym användare
Anonym användare
Usel
8 dagar sedan
Köpte badrumsmöbel där kran ingick. Fick hem varorna men rörmokaren kunde inte installera kranen då det fattades kopplingsdel från kranslangen till vattenledningen. Chatta med dem om det men de ville ha bild på problemet ,nästa gång ville de ha en video och efter det har de inte hört av sig. Har visat med bild vad som saknades i paketet men ingen återkoppling. Nu har jag inte kunnat använda handfatet i över 2 veckor så nu blir det en anmälan till ARN.
Anonym användare
Anonym användare
Usel
9 dagar sedan*
Lång leveranstid och otroligt långsam hantering av returer (vi fick en trasig vara). Oförskämt dålig kundtjänst.
*Redigerades 9 dagar sedan
Anonym användare
Anonym användare
Usel
24 dagar sedan
Sämsta företag som jag har haft kontakt med .har jobbat med försäljning i 30 år där service till kunder var prioriterat.så här behandlar man inte kunder handla inte här du får Ingen hjälp med service röd flagg
Anonym användare
Anonym användare
Usel
en månad sedan
Skämtföretag, dålig produkt. Lite billigare än konkurrenterna, så jag var redo för lite sämre, men efter allt extrajobb och byte av flera delar kommer deras elcykel att kosta samma som andras, fast vara sämre. Kundtjänsten är en utstuderad fälla med ny personal för varje gång någon besvarar ett mejl och deras uppgift är inte att hjälpa kunden utan att frånsäga sig allt ansvar.
Anonym användare
Anonym användare
Usel
en månad sedan
Bluff-företag. Ingen vilja att göra rätt - affärsidé att lura kunderna och sen ta en "administrativ avgift".
Anonym användare
Anonym användare
Usel
en månad sedan*
Bluffbolag. Lurade på AC som varken är tyst eller kan värma som utlovat i beskrivning. Företaget garanterar inte att återbetala pengarna ens efter att man tagit ledigt en hel dag för att få den upphämtad. Rent bedrägeribolag. Undvik!
*Redigerades en månad sedan
Anonym användare
Anonym användare
Usel
en månad sedan
Extremt oseriöst. Har köpt en rullator i slutet av maj som inte passade (hjulen vibrerade även på planmark). Produkten accepterades för retur (i den där fasen bra kundservice kontakt) och skickades tillbaka 22/6. Sedan dess inget svar, jag har skrivit tre mejl till kundservicen, sista svaret var 2/8 när de beklagade fördröjda svar för en vattenläcka. Tveksamt att de inte kan svara kundservice frågorna för återbetalningen pga en vattenläcka men samtidigt är det helt ok att köpa produkter på deras sida. INTE REKOMMENDERAT.
v
vilhelmp

9 omdömen

Usel
3 år sedan*
Verkar ha dålig kvalitetskontroll på sina produkter/leverantörer, iaf på det badkar vi köpte. Köpte ett badkar som var repigt vid leverans, returnerades och nytt försök. Efter tre försök att skicka ett badkar som inte var repigt eller felgängat så ger vi upp. Måste varit dyrt att skicka trasiga badkar fram och tillbaka från öst till västkusten 3 ggr. Supporten verkar endast svara en gång per dag, blev lite bättre nu på slutet. Hade höjt om supporten varit trevligare, mer tillgänglig och tillmötesgående (ännu mer om vi hade haft ett helt badkar i januari). Kort sagt, billigt ja men verkar vara sämre kvalitetskontroll så se till att kolla varan direkt när den kommer. Och kom ihåg att retur vid reklamation/fel på varan ordnas av företaget inte dig personligen.
*Redigerades en månad sedan
outl1 svarar:2019-03-04
Hej! Jag beklagar de problem som ni upplevt. Då ni inte angivit er ordernummer eller liknande så kan jag tyvärr inte undersöka ert ärende närmare. Givetvis så svarar vår kundservice så snabbt som möjligt och vi tar till oss den feedbacken som ni lämnat oss. Vänligen, Outl1.se
Anonym användare
Anonym användare
Usel
en månad sedan
UNDVIK SOM PESTEN! Haft samma problem som 100tals andra. Varorna kommer sent, okomplett och inte helt fungerade. Får bara erbjudande om nya delar som ska skickas en månad senare. Ingen kommunikation från dom utan JAG som kund måste kontakta DOM varpå jag får ursäkter. Kan bara kommunicera genom email. Jättefrustrerande! Skickade tillbaka skiten men det var inte lätt heller då det ska packas rätt och man måste ha stora lådor etc. Bara skräpkvalite från start till slut!
Usel
2 månader sedan
Varning för detta företag! Kommer att skicka in en ARN-anmälan och anmäla till Konsumentverket. Köpte utemöbler för 19000kr som skulle komma i 2 kolli, stolarna i slutet på juni och bordet början av juli. Det kom 6 augusti, stolarna inte alls. Företaget tar inte emot samtal, chatten är stängd och det tar veckor innan de skickar standardsvar på mail som inte säger något.
Anonym användare
Anonym användare
Usel
2 månader sedan
Köpte utemöbel, 8 stolar, 4 var vita och 4 var benvita. Bordet hade ett ben som var trasigt i rottingen. Har i 2 månader kontaktat dem för att be om nya varor. Får samma svar hela tiden att vi ska emballera och skicka tillbaka. Vi kommer inte att skicka tillbaka förrän vi fått korrekta varor. Annars har vi ju ingen aning om det blir rätt denna gång. Handlar aldrig där igen. Sämsta hantering jag upplevt någonsin.
Anonym användare
Anonym användare
Usel
2 månader sedan
Hej Får även jag instämmer i skaran som har problem med Outl1. Jag beställde en cykel i december med leverans i maj . Den dök upp 1 mån senare. Cykeln har vissa fel. Ett av dom var att jag fick två punkteringar på bakslangen på exakt samma plats. Jag undersökte fälgen och fann att det var vassa skador på insidan bakfälgen och vassa taggar vid fästet till ekrarna. Det är också fel på strömföringen till elmotorn för när jag cyklar så stänger motorn av sig. Jag har bett dom åtgärda detta med att ta tillbaka cykeln och skicka mej en ny men det förhalas och nu efter två månader så kontaktade jag ARN så nu får framtiden utvisa vad som händer. Jag meddelade dom via mejl att jag blandat in ARN och nu är det tyst från Outl1
Anonym användare
Anonym användare
Usel
2 månader sedan
Fruktansvärt hemsk upplevelse med både varukvalitet och supporten. Handla ALDRIG på Outl1. Jag gjorde ett jättemisstag att jag handlade där innan jag kollade upp företaget. Detta är det värsta jag har varit med om. Förresten, supporten går ej nå via telefon, bara mail som de svarar var 4de dag på. Köpte en elcykel som visade sig inte fungerade pga fel i batteri. Alla delar såg billigt ut, en USEL instruktion. Jag ville reklamera den och få tillbaka pengarna, men då plötsligt kallar kundtjänsten detta för ångrat köp och vägrar betala frakten. Jag amnälde allting till konsumentverket. Men jag kan inte vänta på resultatet och behöver skicka tillbaka skiten på egen bekostnad och förlora 900 kr . Så här arg har jag inte varit på länge. Ärendenr: 184472 Artikelnr: 104-5-29 "Hopfällbar elcykel - 6-växlad - litiumbatteri"
O
Olle

1 omdöme

Usel
2 månader sedan
Blev lovad 2-3 dagars leveranstid, efter köpet och många mail till kundtjänst kom det fram att det snarare var två veckor - pga högsäsong. Hoppas på snabb retur av pengarna.
e
eyas

2 omdömen

Usel
2 månader sedan
Vi beställde ett växthus i början av juni 2021, som enligt deras webbplats fanns i lager och som skulle levereras inom en vecka. Vi stämde också av denna leverans med dem per telefon innan. Leveransen blev dock några veckor försenad och när den väl kom saknas det många delar. Vi har i en månads tid försökt få kontakt med deras support men de är inte intresserade av att ens återkomma. Sitter nu i augusti fortfarande med delar av ett växthus som vi inte kan montera. Undvik att köpa här om du inte gillar problem.
Sida 1
Betyg köpupplevelse
1.3Dålig
79 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(5)
(1)
(0)
(2)
(70)