Omdömen(595)

Sorterat efter datum
Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
4 år sedan
Via butik

Produkten fungerar ej, får inte svar när jag kontaktar er för reklamation.

Gästanvändare
Gästanvändare
Bra
4 år sedan
Via butik

Jag fick vad jag beställde på hyfsad leveranstid

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
4 år sedan
Via butik

Jag fick det jag beställde och inom utlovad tid till ett bra pris

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
4 år sedan
Via butik

Snabb leverans. Bra produkter.

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
4 år sedan
Via butik

Bra priser, snabba leveranser. Det enda är väl fraktavgiften som var lite dyr.

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
Redigerades 4 år sedan
Via butik

Snabbt och smidigt. Återkommer gärna!

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
4 år sedan
Via butik

Kundservice bemötandet är vi väldigt missnöjda med. Trots att man försökte göra en retur i sinom tid så var de inte alls flexibla vad gäller ångerrätten. Vi försökte göra en retur på våra varor och skrev det i ett mejl, då en av varorna var defekt, så ville vi reklamera den varan och returnera resterande. Detta tolkade KS som att alla varorna var defekta (!?) trots att varorna var obrutna. Hur den tolkningen gick till vet jag inte, då en obruten vara inte går att bedöma. Baserat på det så bestämmer de sig för att själva bryta upp resten av varorna och räkna det som en reklamation och påstå att vi viljat reklamera varorna från början. När jag går tillbaka till mitt första mejl så ser jag att jag inte alls skrivit att jag viljat reklamera, utan att jag viljat returnera varorna, vilket jag var säker på. De fick mig att tvivla på min egen säkerhet. Jag fick betala ytterligare fraktavgift då de inte tog tillbaka returen och tvingade mig ta tillbaka varorna de brutit upp och betala för returfrakten. Besviken över köpet, besviken över hur de hanterade ärendet och besviken över hur det slutade. Första och sista gången jag någonsin beställer på kopplat.se

Kopplat svarar:2019-01-20
Hej! Du beställde 11 styck dimmers som vi skickade den 2018-10-10, och du löste ut dom den 2018-10-15 klockan 11:14. Den 2018-11-02 begär du via mail att få returnera dom. Skälet uppger du vara "Dimmersen klarade inte av antalet watt som stod i beskrivningen. De small av direkt. Vi provade flera gånger utan att lyckas och vi har rätt lampor". Detta uppfattar vi som att du vill reklamera dom. Vi uppfattar av din beskrivning också att det handlar om mer än 1 dimmer som gått sönder. Vii skickar dig ett mail där vi bekräftar din begäran att reklamera produkterna du köpt, samt ett RMA-nummer. För att inga missförstånd skall uppstå bifogar vi också ett utdrag ur våra försäljningsvillkor om just reklamationer. Du har inget att invända mot att vi alltså uppfattat din begäran om att skicka tillbaka som en reklamation, och du skickar också tillbaka 10 dimmers. I medföljande brev förklarar du att elektrikern du anlitat sagt att dom inte fungerar som dom skall. Den 11:e dimmern, den enda som alltså hade gått sönder, har du valt att kasta istället för att skicka tillbaks. Det innebar bland annat att vår leverantör inte har någon felaktig produkt att bedöma... Vi vill gärna försäkra oss om att det inte föreligger fel på produkter vi levererar, och därför provar vi, i enlighet med beskrivningen i våra försäljningsvillkor, totalt 5 av dom 10 dimrar du returnerat. Alla fungerar som dom skall, även när vi belastar dom ända upp till maxgräns. Vi beslutar därför att inte godkänna din reklamation. När du efter att ha fått detta beslut säger att det är så nära tidsgränsen för retur (den lagstadgade ångerrätten) att vi borde kunna hantera det ändå, så är det den första gången som ärendet inte handlar om en reklamation! Om du från början hade bett om att få utnyttja din ångerrätt så är det möjligt att vårt beslut blivit ett annat, men eftersom du valt att reklamera vad du ansåg vara en felaktig produkt så kan vi inte annat än att behandla det som en reklamation. Vi har berättat för dig att det står dig fritt att kontakta Allmänna Reklamationsnämnden (vi gav dig till och med deras kontaktuppgifter) och att vi i sådant fall kommer att följa deras rekommendation. Vi tycker så klart att det är jättetråkigt att vi inte kunnat komma överens om det här på ett sätt där både vi och du varit nöjda, men det som gäller är de försäljningsvillkor du godkänt. Hälsningar, Eric, Kopplat.se
Taylormade
Taylormade

8 omdömen

Utmärkt
4 år sedan

Fantastiskt snabb leverans, fick dagen efter beställning. Bra utbud av produkter till bra priser och kvalitet.

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
Redigerades 4 år sedan
Via butik

Snabb leverans och stor utbud av produkter med bra kvalitet till bra pris. Snabbt och enkelt att hitta och handla det man behöver...

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
Redigerades 4 år sedan
Via butik

Snabb leverans och produkt som var av riktigt bra kvalitet.

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
4 år sedan
Via butik

HDMI kabeln fungerar inte

Kopplat svarar:2019-01-24
Hej, det här var ju tråkigt. Jag föreslår att du kontaktar vår kundtjänst så vi får en chans att reda ut vad det är som är fel. Naturligtvis kan vi, liksom alla andra, drabbas av att det är fel på en vara men då vill vi naturligtvis få chansen att rätta till det. En felaktig produkt kommer vi givetvis att ersätta med en ny fungerande - bara vi får chansen att göra det. Ingemar Kundtjänst Kopplat.se
Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
4 år sedan
Via butik

Snabb leverans

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
4 år sedan
Via butik

Som vanligt bra produkter och snabb leverans!

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
4 år sedan
Via butik

snabb leverans !👍😊

S
Sirap

54 omdömen

Utmärkt
Redigerades 4 år sedan

Helt nöjd. Överkomliga priser, vanligt brev (dvs. fraktfritt) för den lilla adaptern jag behövde, och i samma veva snabb leverans hem genom dörren. Topp! Och just det, de lyckades klämma in en liten godispåse i kuvertet dessutom :)

Betyg köpupplevelse

4.7Utmärkt
75 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(57)
(15)
(1)
(0)
(1)