Prisjakt

halvledaren

Medlem sen 2007-05-18
128
Bidrag
18
Hjälpsamröster
Oral-B Professional Care 8500 PrecisionClean
Full Star 1
3.8
(1)
h
halvledaren
128 omdömen
Full Star 1Full Star 2Full Star 3Full Star 4Full Star 5
Redigerades 17 år sedan

10 UTAN SNACK!

Tefal Jamie Oliver Professional Non-Stick Kastrull 16cm 1,6L
Full Star 1
1.8
(1)
h
halvledaren
128 omdömen
Full Star 1Empty Star 2Empty Star 3Empty Star 4Empty Star 5
Redigerades 17 år sedan

Saknar ord hur dåliga saker Tefal tillverkar rena skämtet ju

Fractal Design Silent Series 60mm
Full Star 1
3.6
(5)
h
halvledaren
128 omdömen
Full Star 1Full Star 2Full Star 3Full Star 4Full Star 5
Redigerades 17 år sedan

Oj vad luft den ger luft. Jag bytte själva 60mm fläkten på grafikkort kylen. låter en del men inget jobbigt iiiiiiii ljud mer av uhhh . mycket nöjd !

Fractal Design Silent Series 120mm
Full Star 1
3.5
(24)
h
halvledaren
128 omdömen
Full Star 1Full Star 2Full Star 3Full Star 4Full Star 5
Redigerades 17 år sedan

Jag är mer än nöjd. tycker den är drar igenom bra med luft och låter lite . Riktigt bra ! slevade kablar !

Fractal Design Silent Series 80mm
Full Star 1
3.6
(7)
h
halvledaren
128 omdömen
Full Star 1Full Star 2Full Star 3Full Star 4Full Star 5
Redigerades 17 år sedan

Jag är mer än nöjd tycker den är drar igenom bra med luft och låter i princip inget. Riktigt bra ! slevade kablar !

KEF KHT-2005.3 5.1
Full Star 1
4.8
(42)
h
halvledaren
128 omdömen
Full Star 1Empty Star 2Empty Star 3Empty Star 4Empty Star 5
Redigerades 17 år sedan

Väldigt besviken då subben inte är för mig hörbart bättre alls mot 2005.2 snarare lite sämre i vissa lägen. återkommer om detta

KEF KHT-2005.2 5.1
Full Star 1
4.7
(84)
h
halvledaren
128 omdömen
Full Star 1Empty Star 2Empty Star 3Empty Star 4Empty Star 5
Redigerades 17 år sedan

Jag reviderar ner dessa då iofs spelar bra men efter lanseringen av 2005.3 och nästan halva priset så tycker jag varumärket gjort ett lågmärke. de har sänkt sina tidigare modeller man gör inte så om man är seriös KEF. kan meddela att den nya subben inte är alls bättre kanske lite svagare i vissa lägen kan inte gå på detajer här då men det är där de sparat en del !

HIS Radeon HD4670 IceQ DDR3 1746MHz 1GB
Full Star 1
3.8
(1)
h
halvledaren
128 omdömen
Full Star 1Full Star 2Full Star 3Full Star 4Full Star 5
Redigerades 17 år sedan

Spontant ! AGP Lever Åtekommer med mer info Och jag hade verkligen ett fint kort innan. Men det var segt att slänga upp 1250 sek för AGP men som det känns nu var det värt vart enda öre ! Har haft det ett tag nu och ångar inget. gjorde enorm skillnad mot mitt tidigare nvidia 7600 älskar kylningen skickar ut värmen fattar inte all andara som skickar runt värmen i burken igen GRYMT Bra ! och kvaliten på det sanslöst Sedan Drivar Ja nu hade Nvidia så det var lite pill men nu sitter dt bra: men catalyst är alltid den svaga länken I alla Radeon