Prisjakt

André S

Medlem sen 2024-09-10
1
Bidrag
0
Hjälpsamröster
Däck365
Utmärkt
(500+)
A
André S
1 omdöme
Usel6 dagar sedan

Köpte däck i premium klass som visade sig redan 2 års gamla. Och då vid 5 år anser däck som gamla. Återköp är för dyrt och osäkert att det tas emot. Monterings kostnader inte kompenseras heller. Köp inte "gris i säcken" hos det bolaget.