Högtalaren sitter som gjuten i hållaren. Att den inte får bättre betyg beror på det lite plastiga utseendet men det vägs till viss del upp av det låga priset.
Fantastisk spelare som spelar allt. Lägg bara ut filen på en CD och denna maskin spelar upp filmen som om det var den naturligaste sak i världen.
Debranded och uppgraderad till W800i med 2GB minneskort.