Prisjakt
Annons
Teknikmagasinet
  • Alltid fri frakt
  • Blixtsnabba leveranser
  • 100 dagars öppet köp
3.8Bra
247 betyg (senaste året)

Skrivna omdömen

Betyg äldre än ett år inkluderas inte i snittbetyget.

Skrivna butiksomdömen

g
Usel2 dagar sedan

Uselt. Skickar fel vara, får ny och rätt men dammig och utan monteringsinstruktioner. Returkuvert för felaktig vara utan information om adress eller hur det ska skickas utan porto skickas till mig och behöver kontakta supporten igen.

Teknikmagasinet svarar:2025-07-17
Hej, Tack för ditt omdöme! Vi ber om ursäkt ifall något var otydligt. Vill du kontakta våran support via chattboten så hjälper de dig direkt vidare. Du kan skicka in ett formulär direkt till vår support där! Ha en fortsatt fin dag!
m
mikjir
2 omdömen
Dålig4 dagar sedan

Blixtsnabba leveranser skryter de med. Tyvärr stämmer inte det. Det stod att min vara fanns på lager (+20 på lager) men efter kontakt med deras kundtjänst så stämde inte det. De påstod dessutom att det framgick på hemsidan och i kassan. Jag skickade screenshots till dem och frågade var det framgick. Fick "goddag yxskaft"-svar tillbaka. Frågade igen men inget vettigt svar. Det verkar vara medvetet från deras sida att skriva att varorna finns på lager trots att de inte gör det. Så om ni vill ha varorna snabbt, välj någon annan.

Teknikmagasinet svarar:2025-07-16
Hej, Tack för ditt omdöme! Det låter inte alls rätt. Vill du kontakta våran support via chattboten så hjälper de dig direkt vidare. Du kan skicka in ett formulär direkt till vår support där! Ha en fortsatt fin dag!
S
Sari Alex
1 omdöme
Usel4 dagar sedan

Knappast snabb leverans... Beställde vara 7 juli, fick spårningslänk med preliminär leverans 11 juli. Den 10 juli stod det "snart framme" och fortfarande med leverans 11 juli. Nu är det 15 juli och enligt spårningslänken är det åter igen preliminär leverans 11 juli och vid kontakt hönvisar Teknikmagasinet till Early Bird och Early Bird hänvisar till Teknikmagasinet. Moment 22 och jag är blåst på både vara och pengar.

Teknikmagasinet svarar:2025-07-16
Hej, Tack för ditt omdöme! Vi ber hemskt mycket om ursäkt för det. Vill du kontakta våran support via chattboten så hjälper de dig direkt vidare med leveransen. Du kan skicka in ett formulär direkt till vår support där! Ha en fortsatt fin dag!
U
Uffe Blomdahl
1 omdöme
Utmärkt4 dagar sedan

Snabb leverans och bra priser

c
cillauhlhorn
1 omdöme
Usel6 dagar sedan

Köpte mobilfodral i ÄKTA läder, som visade sig vara helt i plast!

Teknikmagasinet svarar:2025-07-14
Hej, Tack för ditt omdöme! Vi ber hemskt mycket om ursäkt för det. Så ska det såklart inte vara. Vill du kontakta våran support via chattboten så hjälper de dig direkt vidare. Du kan skicka in ett formulär direkt till vår support där! Ha en fortsatt fin dag!
R
Rolf Nyberg
1 omdöme
Utmärkt6 dagar sedan

Bara massa plus på denna varan.

E
EFire
32 omdömen
Utmärkt7 dagar sedan

gjorde en beställning online. inga bekymmer och snabb leverans

a
ampere
2 omdömen
Bra7 dagar sedan

Smidigt köp och helt nöjd med köpet

b
backman_dan
1 omdöme
OK9 dagar sedan

Dålig produkt som levererades.

Teknikmagasinet svarar:2025-07-10
Hej, Tack för ditt omdöme! Vi ber hemskt mycket om ursäkt för det. Så ska det såklart inte vara. Vill du kontakta våran support via chattboten så hjälper de dig direkt vidare. Du kan skicka in ett formulär direkt till vår support där! Ha en fortsatt fin dag!
J
Jimmy
1 omdöme
Usel16 dagar sedan

Handla INTE härifrån! Världens sämsta online handel, köpte 3 varor som vid tillfället fanns i lager och betalade extra för expresshantering och 1-2 dagars leverans, fick bekräftelse på att frakt var bokad men ingen orderbekräftelse, kom ingen vara och kunde heller inte söka vart den var då jag inte fått något ordernummer, kom ny bekräftelse om ny bokad frakt med senare datum men kunde fortfarande inte söka min order då det fortfarande inte kommit någon orderbekräftelse, det går heller inte att få tag på företagen då allt går via deras chattrobot.. Har nu fått ytterligare ett mail om att frakt är bokad med nytt leveransdatum. Kommer aldrig mer beställa härifrån, lär väl inte få några varor heller och är verkligen i behov av dom så det var nästan 700 kr kastat i sjön.!

Teknikmagasinet svarar:2025-07-03
Hej, Tack för ditt omdöme! Vi ber hemskt mycket om ursäkt för det. Så ska det såklart inte vara. Vill du kontakta våran support via chattboten så hjälper de dig direkt vidare. Du kan skicka in ett formulär direkt till vår support där! Ha en fortsatt fin dag!

Om butiken

Teknikmagasinet

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

KlarnaSwishAmerican ExpressVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

www.teknikmagasinet.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Phone Life AB

Organisationsnr: 556913-5386

Information hos allabolag.se