3.6 / 5
(8 omdömen)
5
(6)4
(0)3
(0)2
(0)1
(2)
Sorterat efter datum
2020-07-14
Otroligt bra bemötande och support efter att jag hade tabbat mig med att inte ha kollat skräpposten. Detta löstes med att de skickade grillen dit jag var påväg till på semestern. Leverans på 1 dygn och jättebra bemötande. Min upplevelse med Grillbutiken är som ett slagskott upp i krysset! Kanon!
2020-07-03
Snabb leverans, bra kundservice. Smidig affär.
2020-06-27
Varning för denna butik! Beställde den 10/5 reservdelar till min Weber grill. Butiken bekräftade beställning och utlovade leverans inom 6-7 dagar. Efter påstötnng den 18/5 fick jag besked att leveransen var försenad till den 12/6. Har därefter inte hört något och per dags dato, den 27/6 har inget levererats och ingen ny information skickats ut. De svarar inte på mail och det finns inget telefonnummer kopplat till beställningsportalen.
2020-06-01
Alltid väldigt serviceinriktade. Snabba svar och snabba leveranser. Dom försöker hitta lösningar istället för problem. Kan varmt rekommendera att handla härifrån.
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2019-04-26
Min sambo beställde en pizzasten från Grillbutiken till mig i födelsedagspresent. Den kom levererad väl emballerad och praktiskt att slå in som paket, vilket gjordes. Ett par dagar öppnades den av mig och stenen var trasig, troligtvis i hanteringen i något led. DHL ville inte hjälpa till eftersom deras policy begränsade, Grillbutiken skickade ut en ny sten i ren Goodwill, jag rekommenderar dem mycket varmt, här är i i trygga händer!
2016-06-16
Beställde ett överdrag till min gamla weber grill som inte fanns i lager. Efter någon dag hörde de av sig och berätta att det inte tillverkades mer och letade upp några förslag på andra överdrag som man kunde beställa. Uppskattar verkligen servicen och hjälpen även om det kunde gått lite snabbare. Men definitivt en 9:a
2013-05-24
Oändlig leveranstid då inte skickade något utan att man fick påminna dem. Dyrt porto för liten lätt produkt. Produkten saknade original emballage. Första och sista gången jag handlade här.
Grillbutiken svarar:2014-09-15
Hejsan Darkie! Jag är jätteledsen för att vi inte har skickat din beställning med det leveransvillkor som vi har lovat. Och för att du har fått påminna oss om att skicka din beställning. Och för att vi svarar dig här på Prisjakt så här lång lång lång tid efter att du har skrivit om oss. Så skall det inte vara såklart! En del produkter som vi säljer saknar ett emballage. Det gäller exempelvis många Weber reservdelar. Du får i alla fall jättegärna skriva till [email protected] och berätta lite mer om din tidigare beställning så kan vi kanske förklara varför det dröjde så lång tid och ge ett förslag att kompensera dig. Ha en jättebra vecka nu i alla fall! Och en härlig höst! Bästa hälsningar Gun/Grillbutiken försäljning
2010-05-12
Köpte en Weber S-320. Fick grillen dagen därpå! Skitbra och trevlig säljare. Fixade en ny propellersats till min Weber klotgrill veckan efter. Fick den lika snabbt. Kan bara rekommendera.