2.6 / 5
(65 omdömen)
5
(51)4
(4)3
(1)2
(1)1
(8)
Sorterat efter datum
2020-02-07
Undermålig service. Olle svarar aldrig på mail eller i telefon. En mardröm när en pryl slutat fungera. I särklass den sämsta handlaren jag varit med om.
2020-01-26
Svarar inte i telefonen. Jag körde 9 mil för att lyssna på ett par högtalare som enligt hemsidan fanns i butik för demo. När jag kom fram fanns de inte och att han hade glömt att ta bort från hemsidan. Riktigt oprofessionellt.
2019-12-06
Absolut bäst utbud på high-end produkter i Sverige. Kunnig och hjälpsam personal som själva sätter musiken i centrum. Kommer absolut att fortsätta handla här.
2019-11-19
Den sämsta handlaren. det säger mycket. hifi-handlare brukar inte bra service, men detta är en despot.
2019-08-30
Skickade mina högtalare supersnabbt!
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2019-03-14
Spännande High-End HiFi-produkter. Svarar dock tyvärr i princip aldrig på telefon eller mail.
2019-02-14
Sveriges trevligaste hifibutik, bra utbud, bäst priser och alltid fantastisk service. Varje gång jag ska uppgradera något i min hifi-anläggning så är det till Ljudupplevelser jag vänder mig.
2018-06-25
Redigerades 2018-06-26
Beställde en demokabel som levererades snabbt och sen så har dom Hifi-godis från Gryphon och Tad som man kan drömma om!
2014-05-24
Redigerades 2017-11-01
Bra pris och snabb leverans. Mkt trevliga via mail.
2016-12-21
Redigerades 2017-10-31
Väntar fortfarande på ett kvitto. Dom svarar inte i telefonen. Skulle fått kvitto för ca 5 veckor sedan. Har mejlat och ringt och mejlat. INGET! Var väldigt nöjd innan. Bra pris snabb leverans. Men något har hänt nu. Ett snittbetyg på 6.23 säger sitt. Kan ändra mitt betyg om jag får kvittot som jag kan lämna till den nya ägaren till slutsteget.
2017-09-29
"Och du, det finns bara en sak vi älskar lika mycket som hifi & hemmabio, och det är att ge god service." Då kan de ju börja med att svara i telefonen eller på mail. Trodde att de hade bättrat sig sedan de flyttat butiken till Malmö. Lite självbevarelsedrift trodde man ju att de hade. Men nej, allt är som förr. Inga svar.
2017-09-29
Svarar inte i telefon, inte på mail och levererar inte!Blä!
2017-07-13
Redigerades 2017-07-18
Köpte en förstärkare som gav ifrån sig ett konstant surrande vid strömtillförsel. Tog kontakt med ljudupplevelser och efter en långsam mail-konversation så skickade jag tillbaka förstärkaren och fick pengarna tillbaka. Supporten är väldigt långsam men Olle som jag varit i kontakt med är väldigt trevlig.
2017-06-05
Riktigt trevlig via mail samt snabb leverans.
2017-05-28
Olle ger bra priser. Tyvärr handlar man mer pga det och han är den som skrattar mest när man lämnar butiken!
Sida 1